صدای بعضی نسپرسو ساز ها زیاد اذیتتان می کند؟

شکی در آن نیست ما در دنیایی زندگی میکنیم که پر از سر و صدا است. در واقع، این روزها، یافتن آرامش و سکوت تقریبا در هر جایی که ممکن است خود را پیدا کنید، دشوار است. اما شاید یکی از پر سر و صداترین مکان هایی که بسیاری از ما به صورت نیمه منظم با آن مواجه می شویم، کافی‌شاپ است.

مطمئنا، وقتی به کافی‌شاپ‌های مستقل کوچک و عجیب فکر می‌کنیم، تمایل داریم که جاز نرمی را در پس‌زمینه تصور کنیم که فقط با صدای قنق زدن ملایم قاشق‌ها در حین هم زدن قهوه‌های کف‌آلود در لیوان‌های اغذیه فروشی سرامیکی در هم می‌آید.

اما با کی شوخی می‌کنیم؟ اینجا جایی نیست که واقعا وجود داشته باشد!

در واقعیت، کافی‌شاپ‌ها امور پرهیاهویی هستند، با مردمی که با صدای بلند روی همدیگر غر می‌زنند، باریستاها برای پیکاپ‌های سفارش نام می‌خوانند، یک یا دو نوزاد سرشان را خمیازه می‌کشند… آه، كف كننده هاي شير!

این صدا مانند تلاقی بین پیکولو پیت در چهارم ژوئیه و جیغ خونین یک دیو است. و این به معنای کوبیدن و کوبیدن پورتافیلترهای دستگاه اسپرسوساز به جعبه های ضربه ای و صدای کم صدای دستگاه استخراج قهوه نیست.

خوب، شما تصویر را دریافت می‌کنید کافی شاپ ها – و تجهیزات قهوه ساز، به طور کلی تر – چیزهای نسبتا پر سر و صدایی هستند. در حقیقت، صدای ناهنجار کافی‌شاپ‌ها ممکن است حتی کافی باشد تا شما را به خرید جایگزین دستگاه اسپرسوساز خود بخرید تا بتوانید یک شات خوشمزه اسپرسو را در خلوت خانه خود دم کنید. اما، البته، اگر دستگاه نسپرسویی که می‌خرید به اندازه کافه‌ی محلی‌تان سر و صدا داشته باشد، این کار برای شما مفید نیست.

در واقع،  نسپرسوسازها، علی‌رغم اندازه‌های عموما کوچک‌شان، می‌توانند خودشان نسبتا پر سر و صدا باشند.

به همین دلیل است که در این راهنما، ما ماموریت داریم تا بی‌صداترین دستگاه نسپرسوسازی  را که می‌توانید بخرید، پیدا کنیم. بدون زنگ. مطمئنا هیچ سوتی وجود ندارد. فقط یک دستگاه نسپرسو بی صدا و کاربردی که می‌تواند صبح ها بدون نیاز به راکت، یک شات قهوه اسپرسو با کیفیت تولید کند!

خب منتظر چی هستیم؟ بیایید کار را ادامه دهیم و از قبل به شما بگوییم: در حالی که هیچ دستگاه نسپرسوسازی واقعا آرامی وجود ندارد، برخی مطمئنا بی صداتر از سایرین هستند. و ما دریافتیم که بی صداترین دستگاه نسپرسو در حال حاضر در بازار، نسپرسو اسنزا مینی است.

اما قبل از اینکه به بحث خود در مورد Essenza Mini بپردازیم، بیایید در وهله اول آنچه که باعث می‌شود دستگاه‌های نسپرسوساز اینقدر بلند باشد، برخی از عواملی که ممکن است منجر به صدای بلندتر یا کم صداتر شود و همچنین دستگاه های نسپرسو که حتما باید از آنها اجتناب کنید، در نظر بگیریم. واقعا روی یک دستگاه بی صدا تنظیم شده اند.

بی صداترین دستگاه نسپرسو چیست؟

 چه چیزی باعث می‌شود دستگاه های نسپرسو پر سر و صدا باشند؟

عوامل متعددی وجود دارد که می‌تواند منجر به صدای شنیداری دستگاه نسپرسو در هنگام کار شود، از جمله اندازه آن، عملکردهای اضافی مانند کف کردن شیر، و به ویژه فرآیندی که دستگاه ها برای استخراج قهوه استفاده می‌کنند. بیایید به هر یک نگاه کنیم تا ایده بهتری درباره علت ایجاد این همه غوغا داشته باشیم!

آیا اندازه دستگاه بر میزان صدای آن تأثیر می‌گذارد؟

این تقریبا ناگفته نماند، اما بله، اندازه دستگاه نسپرسوساز عامل اصلی در میزان صدای آن در هنگام کار است. همانطور که انتظار دارید، دستگاه های بزرگتر کمی بلندتر از دستگاه های کوچکتر هستند. اما عوامل بسیار مهم تری وجود دارد که بر صدای دستگاه شما تأثیر می‌گذارد.

اگرآرامش می‌خواهید، از دستگاه‌های نسپرسو با کف‌کننده‌های شیر خودداری کنید!

البته، همه دستگاه های نسپرسو با کف کننده های شیر عرضه نمی‌شوند. با این حال، اکثر مدل ها این گزینه را دارند. با این حال، واقعیت ناگوار این است که کف‌کننده‌های شیر تقریبا به‌طور غیرقابل تحملی سروصدا دارند، مهم نیست دستگاه در حین استخراج قهوه چقدر بی‌صدا باشد. این صرفا ماهیت ابزارهای کف کردن شیر است که همیشه آن صدای غم انگیز را منتشر می‌کنند. اما، اگر واقعا نمی‌توانید صدا را تحمل کنید، اما نمی‌خواهید لاته خود را کنار بگذارید، همیشه می‌توانید یک دستگاه کف‌ساز شیر دستی بخرید. این ابزارها معمولا بسیار ارزان هستند. و با وجود اینکه کف کردن شیر با دست زمان زیادی طول می کشد، حداقل می‌توانید از آن زمان استفاده کنید تا آرامشی را بدون آن جیغ ناخوشایند گازهای بخارپز پیدا کنید!

این واقعا یک مسئله از فرآیند استخراج است

و با این حال، اگر در حال خواندن این مطلب هستید، بعید است زیرا نگران صدای تولید کننده شیر دستگاه نسپرسوساز هستید. نه، احتمالا در حال تحقیق در مورد این موضوع هستید، زیرا شنیده اید که دستگاه های نسپرسو، بزرگ و کوچک، زمانی که در حال استخراج اسپرسوی شما هستند، تمایل زیادی به صدای بلند دارند.

و این نگرانی به هیچ وجه بی اساس نیست. مهم نیست که از سرسخت ترین طرفدار نسپرسو چه می خواهید، هیچ دستگاه نسپرسویی وجود ندارد که کاملا بی صدا کار کند. حتی Essenza Mini، انتخاب ما برای بی‌صداترین دستگاه نسپرسو، سروصدا ایجاد می‌کند.

دلیل این امر تا حد زیادی به دلیل روشی است که دستگاه های نسپرسو دم کرده را از کپسول ها استخراج می‌کنند. درست مانند یک اسپرسوساز سنتی، دستگاه نسپرسوساز از نیروی قابل توجهی برای فشار دادن آب داغ از طریق تفاله قهوه در کپسول استفاده می‌کند. و وقتی دستگاهی دارید که برای تولید آن فشار و همچنین گرما به سطح انرژی نیاز دارد، مقداری صدا ایجاد می‌کند.

گفته می‌شود، Essenza Mini هنوز هم انتخاب ما به عنوان بی صداترین دستگاه نسپرسوساز است. مطمئنا بلندتر از یک زمزمه است، اما با صدای غرش و پراکندگی بسیاری از دستگاه های نسپرسو دیگر فاصله دارد. بیایید در نهایت نگاهی به این پسر کوچک بیندازیم و ببینیم چه چیزی برای ارائه دارد.

بی صداترین دستگاه نسپرسو چیست؟

بی صداترین دستگاه نسپرسو: Essenza Mini

Essenza Mini برای جستجوی یک دستگاه نسپرسو آرام دو جعبه اصلی را بررسی می‌کند:

  • اندازه
    Essenza Mini به دلیل جثه بزرگش نامی ندارد. در واقع، این کوچکترین دستگاه نسپرسو در بازار است، با ارتفاع کمی بیش از یک فوت و عرض کمی بیشتر از 3 اینچ. این یارو کوچولو حتی اگه بخواد نمیتونه اونقدر صدا داشته باشد.
  • موارد اضافی:
    خوب، چیزی پیدا نمی شود. Essenza Mini یکی از بدون استخوان‌ترین دستگاه‌های نسپرسو است که می‌توانید بخرید – و برای بسیاری، این یک مزیت بزرگ است. هیچ ویژگی اضافی برای یادگیری نحوه استفاده وجود ندارد و مطمئنا بدون تولید شیر پر سر و صدا!

و بهترین بخش این است که شما لازم نیست نگران عملکرد یا کیفیت باشید. در واقع، کمی تحقیق نشان می‌دهد که به معنای واقعی کلمه تمام دستگاه های نسپرسو اورجینال لاین دقیقا همان شات های اسپرسو با کیفیت بالا را تولید می‌کنند. برند مهم نیست مدل مهم نیست همه آنها دقیقا همان نوشیدنی های اسپرسو را با کیفیتی یکسان می سازند.

نکته فوق العاده در مورد این دستگاه نسپرسو کوچک، بی صدا و بی ادعا این است که یکی از ارزان ترین مدل های نسپرسو در بازار است! یعنی می‌توانید  نسپرسوی مورد علاقه‌تان را در آرامش خانه‌تان میل کنید و فقط کمی بیش از 100 دلار و هزینه کپسول‌ها را از شما می‌گیرد. دوستان من، این چیزی است که ما آن را “برد-برد” می نامیم.

و با این حال، شاید قبلا یک دستگاه نسپرسو داشته باشید، اما متوجه شده اید که صدای آن بیشتر از گذشته شده است. قبل از اینکه این راهنما را ببندیم، بیایید بررسی کنیم که چه چیزی می تواند باعث شود دستگاه شما ناگهان صدای خود را پیدا کند.

دستگاه نسپرسوی من پرصدا شده است – مشکل کجاست؟

در حالی که ممکن است مواردی وجود داشته باشد که باعث شود دستگاه نسپرسو قدیمی مطمئن شما در طول زمان چر صدا شود، کمی تحقیق و تجربه شخصی محتمل ترین مقصر را کشف کرده است: رسوب زدایی.

بله، درست است: عدم رسوب زدایی دستگاه نسپرسو به اندازه کافی و مکرر می‌تواند منجر به مشکلات زیادی برای نسپرسوساز شما شود. در میان آنها صدای بسیار بلندتری در هنگام کار وجود دارد. ما نمی‌توانیم در اینجا به جزئیات در مورد چرایی این موضوع بپردازیم. اما همین کافی است که بگوییم، وقتی رسوب در دستگاه شما ایجاد می‌شود، دستگاه باید سخت‌تر کار کند تا به همان نتایج برسد. و همانطور که قبلا بحث کردیم، هنگامی که نیروی انرژی بیشتری از دستگاه مورد نیاز است، صدای آن بلندتر خواهد بود.

بنابراین، قبل از اینکه نسپرسوی ناگهانی پر سر و صدای خود را بیرون بیندازید، زمانی را صرف انجام یک عملیات رسوب زدایی کامل کنید. بیشتر اوقات، این تمام چیزی است که این ماشین‌ها نیاز دارند تا دوباره مانند نو شروع به خرخر کردن کنند.

Call Now Button