چت با مسئول فروش

اسپرسوساز دلونگی اتوماتیک Eletta مدل ECAM 44.660.B

تومان44.000.000

  • حجم مخزن آب: 2 لیتر
  • فشار بخار: 15 بار
  • قدرت توان مصرفی: 1450 وات
  • صفحه نمایش LCD
  • جنس بدنه: پلاستیک
  • قابلیت تنظیم بخار خروجی
  • گرم نگه دارنده
  • سینی چکه گیر
  • تنظیم آسیاب در 13 حالت
  • مخزن آسیاب 380 گرم
  • ظرفیت مخزن شیر 500 میلی‌لیتر
  • سیستم Tubeless
  • سیستم LatteCrema
  • خاموش شدن خودکار
  • عملکرد تمیز کردن خودکار
  • نمایشگر لمسی
  • عملکرد رایحه
  • امکان استفاده از قهوه از قبل آسیاب شده
  • تهیه نوشیدنی‌های: آب جوش، اسپرسو، کافه لاته، موکا، کاپوچینو، ماکیاتو، ریسترتو، لانگو، امریکانو، شیر گرم، کافه او له، فلت وایت، فرانسه

ناموجود

ارسال رایگان

7 روز ضمانت بازگشت

پرداخت در محل

پاسخگویی 24 ساعته

راه اندازی تماس تصویری

اسپرسوساز دلونگی اتوماتیک Eletta

اسپرسوساز وسیله‌ای ضروری برای دوستداران قهوه و نوشیدنی‌های مشابه است. اسپرسوسازهای متعددی با قابلیت‌های متنوع توسط کمپانی‌های داخلی و خارجی عرضه شده است که انتخاب را برای شما سخت می‌کند. از این رو ما دستگاه‌های مناسبی را به شما معرفی می‌کنیم که بتوانید به راحتی یک لمس نوشیدنی مورد نظر خود را آماده کنید.

اسپرسوساز دلونگی التا ECAM 44.660.B دستگاهی کاملا اتوماتیک بوده که با ظاهری زیبا و امکانات متعدد که دارد مناسب برای شمایی است که زمان کافی برای تهیه نوشیدنی خود ندارید. این مدل دارای ظرفیت دم کردن دو فنجان همزمان است. این اسپرسوساز دلونگی دارای یک آسیاب قهوه داخلی نیز می‌باشد، بنابراین هر بار که یک فنجان دوست داشتید، قهوه تازه آسیاب شده دریافت کنید. اسپرسوها برای کسانی که طعم عالی را در زمان کوتاه ارزش قائل هستند عالی است. یکی دیگر از ویژگی های کاربردی این است که به طور خودکار خاموش می‌شود.

دو سیستم گرمایش مستقل برای کنترل دمای عالی،  یک ترموبلاک برای تهیه قهوه و یک سیستم گرمایش برای تهیه شیر که هر دو به طور همزمان کار می‌کنند. برای اطمینان از بالاترین سطح بهداشت، کاراف به یک عملکرد تمیز کننده یکپارچه مجهز شده است که پس از آماده سازی نوشیدنی، تمام قسمت هایی که با شیر در تماس هستند با آب داغ و بخار تمیز می‌شوند.

اسپرسوساز دلونگی اتوماتیک Eletta مدل ECAM 44.660.B

 

ویژگی ظاهری Eletta

آشپزخانه و کافی‌بار مدرنی دارید؟ به دنبال اسپرسوسازی هستید که بتوانید با این فضای زیبا ست کنید؟ ما اسپرسوساز دلونگی ECAM 44.660.B را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این اسپرسوساز دارای بدنه‌ای کاملا مشکی بوده که زیبایی خاصی به آن بخشیده است. نمایشگر LCD و کنترل پنل لمسی دستگاه در قسمت بالا قرار داشته و کارکردی واضح دارد. تنظیم فاصله لیوان با نازل این امکان را برای شما فراهم می‌کند که از لیوان و ماگ‌ها برای نوشیدنی‌تان نیز استفاده نمایید. این اسپرسوساز دلونگی مجهز به دو نازل قهوه بوده که امکان تهیه یک یا دو فنجان نوشیدنی را برای شما فراهم می‌کند. سمت چپ دستگاه مخصوص تهیه کف شیر بوده که شامل؛ مخزن شیر و یک دکمه چرخشی در قسمت بالا بوده که غلظت کف شیر را می‌توانید با استفاده از آن تعیین نمایید.

 

اسپرسوساز دلونگی اتوماتیک Eletta مدل ECAM 44.660.B

 

آسیاب داخلی اسپرسوساز دلونگی Eletta

یکی از امکانات اسپرسوساز دلونگی ECAM 44.660.B وجود آسیاب داخلی است که با کمک آن می‌توانید 13 حالت مختلف دانه‌های قهوه را آسیاب کنید. مخزن آسیاب این 380 گرم بوده که حجم بالایی دانه را در خود جای داده و با درپوش حفظ عطر قهوه‌ای همیشه تازه خواهید داشت. به این دلیل که در زمان تهیه نوشیدنی دانه را آسیاب می‌کند موجب می‌شود بوی قهوه تازه در فضای اطراف شما پخش شده که حس خوشایندی را به شما می‌دهد.

تکنولوژی آسیاب یکپارچه همیشه قهوه را تازه آسیاب می‌کند. سطح آسیاب را می‌توان با توجه به سلیقه تنظیم کرد. آسیاب های مخروطی فولادی برای دقت 100 درصد کالیبره شده اند.

دیگر امکانات اسپرسوساز دلونگی ECAM 44.660.B

اسپرسوساز دلونگی ECAM 44.660.B دستگاهی اتوماتیک بوده که می‌توانید با یک لمس هر نوشیدنی که بخواهید را آماده کنید. نوشیدنی‌هایی چون؛ آب جوش، اسپرسو، کافه لاته، موکا، کاپوچینو، ماکیاتو، ریسترتو، لانگو، امریکانو، شیر گرم، کافه او له، فلت وایت، فرانسه با کمک این دستگاه به راحتی تهیه می‌شوند.

دلیل برتری Delonghi Eletta در مقایسه با سایر دستگاه‌ها هنگام کف کردن شیر، به سیستم LatteCrema مربوط می‌شود . این تکه فناوری هوشمند مسئول اطمینان از ترکیب مناسب هوا، شیر و بخار برای ایجاد کف شیر نرم اما فشرده است. بنابراین اگر شیر بیشتر یا کف غلیظ تری را در قهوه های خود ترجیح دهید، راضی خواهید بود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که رگولاتور را تنظیم کرده و نسبت فوم مورد استفاده را دقیقا به آن اطلاع دهید.

کنترل دمای Thermoblock  این یک ویژگی عالی است که در همه اسپرسوسازهای دلونگی پیدا می‌کنید و تضمین می‌کند که آب به طور مداوم در دمای دم‌آوری عالی باشد. عملکرد خاموش شدن خودکار، عملا این حالت آماده به کار خودکار است که اگر برای چند دقیقه از آن استفاده نکنید فعال می شود. این قابلیت عالی برای صرفه جویی در انرژی است.

فنجان گرمکن برخلاف سایر دستگاه های اسپرسوساز که سینی چکه زنی فنجان گرم کننده است، این دستگاه در بالای دستگاه قرار دارد. اگر جا دارید، فنجان‌هایتان را همیشه آنجا بگذارید، به‌ طوری‌ که وقتی آن را روشن می‌کنید شروع به گرم شدن می‌کنند.

این اسپرسوساز دلونگی واقعا به راحتی تمیز می‌شود. برای شروع دارای 2 برنامه تمیز کردن آسان است. 1 به آن آبکشی کامل می‌دهد، که برای نگهداری از لوله کشی عالی است، و دومین برنامه تمیزکننده خودکار عملکردی برای رسوب زدایی است که با هر دستگاه دانه به فنجان انجام می‌دهید.

http://

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپرسوساز دلونگی اتوماتیک Eletta مدل ECAM 44.660.B”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button