چت با مسئول فروش

اسپرسوساز دلونگی مدل 42080 Perfecta Evo

تومان0

حجم مخزن آب: 2 لیتر
فشار بخار: 15 بار
قدرت توان مصرفی: 1350 وات
گرم نگه دارنده
سینی چکه گیر
تنظیم آسیاب در 13 حالت
مخزن آسیاب: 250 گرم
ظرفیت مخزن شیر 500 میلی‌لیتر
تنظیم میزان غلظت قهوه
قابلیت تنظیم میزان بخار: اتوماتیک
قابلیت تولید کف شیر
قابلیت استفاده از:دانه قهوه، پودر قهوه
نازل بخار
آسیاب قهوه
مخزن شیر
تعداد نازل قهوه: دو عدد
عملکرد تمیز کردن خودکار
سیستم گرم کردن فنجان
سیستم خاموشی خودکار
امکان استفاده از قهوه از قبل آسیاب شده
تهیه نوشیدنی‌های: آب جوش , اسپرسو , کافه لاته , کاپوچینو , ماکیاتو , ریسترتو , لانگو , شیر گرم , فلت وایت

ناموجود

شناسه محصول: ۲۸۰۰۰۰۰۷0۰۲۷۴ دسته: برچسب: , , ,

ارسال رایگان

7 روز ضمانت بازگشت

پرداخت در محل

پاسخگویی 24 ساعته

راه اندازی تماس تصویری

اسپرسوساز دلونگی

ویژگی‌های اسپرسوساز دلونگی  ESAM 420.80TB

اسپرسو ساز دلونگی ESAM 420.80TB یک دستگاه حرفه‌ای و اتوماتیک بوده که امکان تهیه نوشیدنی‌های متنوع را برای شما فراهم می‌کند. این دستگاه مجهز به سیستم خاموش شدن خودکار بوده که از روشن ماندن طولانی مدت آن جلوگیری کرده و دقایقی پس از آخرین دم کردن قهوه آن را به صورت اتوماتیک خاموش کرده که موجب صرفه‌جویی در مصرف برق و همچنین ایمنی دستگاه می‌شود. این اسپرسوساز همچنین با دارا بودن تمیز کردن خودکار قسمت مربوط به نازل بخار و شیر را با فشار بخار به بهترین شکل تمیز می‌کند. میزان توانی که دلونگی برای این اسپرسو ساز تعریف کرده است 1350 وات و فشار بخار 15 بار بوده که موجب می‌شود دستگاه در سریع‌ترین زمان ممکن نوشیدنی مورد نظر شما را آماده نماید. اسپرسو ساز قابلیت تهیه نوشیدنی‌های متنوعی را داشته که دستگاهی مناسب برای دوستداران نوشیدنی‌های ایتالیایی است.

این اسپرسوساز دلونگی مجهز به آسیاب بوده که قطعاتی کاملا سرامیکی داشته و دانه‌های قهوه را به 13 حالت مختلف برای نوشیدنی‌های مختلف می‌توانید آسیاب نمایید. مخزن آب 2 لیتری که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است که با این مقدار آب می‌توانید 12 تا 15 فنجان نوشیدنی مختلف را تهیه کنید. اما قسمت بی‌نظیر این مخزن وجود فیلتر قابل تعویض بوده که آب را قبل از تهیه نوشیدنی تصفیه کرده و ناخالصی‌ها را کامل از آب جدا کرده که موجب می‌شود نوشیدنی هر چه باکیفیت‌تری را تهیه و نوش جان کنید که سلامت شما را نیز تضمین می‌کند.

درباره اسپرسوساز دلونگی

دستگاه های قهوه ساز ایتالیایی خط De'Longhi Perfecta Evo به گونه ای طراحی شده اند که به شما کمک کنند طعم عالی قهوه را در خانه لذت ببرید. طیف گسترده ای از نوشیدنی ها را می توان تنها با یک تماس تهیه کرد: از اسپرسو سنتی و کاپوچینو گرفته تا قهوه صافی (طولانی) یا یک پارچ کامل قهوه. صفحه نمایش LCD بصری انتخاب نوشیدنی یا عملکرد مورد نظر خود را بسیار آسان می کند. De'Longhi همچنین نگهداری آسان را تضمین کرده است تا زمان بیشتری برای نوشیدن قهوه خوشمزه داشته باشید.

اسپرسوساز دلونگی

تنوع گسترده ای از نوشیدنی ها با لمس یک دکمه

6 دستور غذای محبوب را دقیقاً در پانل اصلی پیدا خواهید کرد: اسپرسو، قهوه سیاه، کاپوچینو، لاته ماکیاتو، قهوه فیلتر (طولانی) و شیر. در منوی نوشیدنی، علاوه بر این، می‌توانید ریسترتو، اسپرسو لانگو، دوپیو+، لاته، کف شیر، کاپوچینو+، آب داغ و حتی یک فنجان قهوه بلند را انتخاب کرده و لذت ببرید (با یک بار لمس، دستگاه قهوه تا 750 میلی‌لیتر قهوه آماده می‌کند. قهوه خوشمزه و سبک). این عملکرد زمانی بسیار راحت است که تعداد قهوه خورهای بیشتری وجود داشته باشد یا در صورت داشتن یک صبحانه یا جلسه طولانی (یک پارچ قهوه مخصوص در مجموعه موجود باشد!).

عملکرد منوی من

با فشردن دکمه My Menu، می‌توانید همه نوشیدنی‌ها را بر اساس سلیقه شخصی خود برنامه‌ریزی کنید (مثل یک منوی جداگانه است!). قدرت قهوه و اندازه قسمت (مقدار قهوه و شیر) را تنظیم کنید.

سیستم شیر اتوماتیک LATTECREMA  اسپرسوساز دلونگی

با توجه به سیستم مجزای تهیه شیر، دستگاه قهوه ساز همیشه آماده تولید کف شیر عالی است. کلید روی ظرف شیر یکپارچه به شما امکان می دهد قوام شیر مورد نظر را انتخاب کنید. علاوه بر شیر گاو معمولی، می توانید از نوشیدنی های گیاهی استفاده کنید: شیر سویا، بادام یا شیر برنج (کیفیت کف شیر بستگی به سازنده و محصول انتخابی شما دارد). عملکرد Clean تمیزی سیستم شیر را تضمین می کند. وقتی از ظرف شیر استفاده نمی شود، می توانید آن را به راحتی در یخچال نگهداری کنید. تمام قطعات قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند.

صفحه نمایش LCD و آیکون های لمسی

با صفحه نمایش LCD شفاف و نمادهای لمسی، می توانید به راحتی دستگاه قهوه خود را کنترل کنید.

تعمیر و نگهداری ساده

برنامه رسوب زدایی خودکار، امکان استفاده از فیلتر آب، برنامه های آبکشی سیستم های قهوه دم و شیر و همچنین واحد جداشدنی دم آوری قهوه، تمیزی دستگاه قهوه ساز و هر بار یک فنجان قهوه خوشمزه را تضمین می کند.

طراحی مدرن

دستگاه قهوه ساز به سبک ایتالیایی کاملاً برای فضای داخلی مدرن مناسب است.

اسپرسوساز دلونگی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپرسوساز دلونگی مدل 42080 Perfecta Evo”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button