چت با مسئول فروش

اسپرسوساز دلونگی مدل La Specialista EC9335

تومان0

  • حجم مخزن آب: 2 لیتر
  • فشار بخار: 19 بار
  • قدرت توان مصرفی: 1450 وات
  • جنس بدنه: استیل
  • قابلیت استفاده از: دانه قهوه، پودر قهوه
  • سینی چکه گیر
  • تنظیم میزان غلظت قهوه
  • حالت آماده به کار
  • قابلیت تنظیم میزان بخار
  • تمپر قهوه
  • آسیاب قهوه
  • مخزن آسیاب: 400 گرم
  • امکان تنظیم فاصله لیوان و نازل
  • حداکثر ارتفاع مجاز لیوان: 12 سانتی متر
  • سیستم گرم کردن فنجان
  • سیستم خاموشی خودکار
  • سیستم شستشوی خودکار
  • قابلیت برنامه‌ریزی
  • نوشیدنی‌های قابل تهیه: آب جوش, اسپرسو, کافه لاته, کاپوچینو, ماکیاتو, ریسترتو, لانگو, شیر گرم

ناموجود

شناسه محصول: ۲۸۰۰۰۰۰۷۶۰۲9۴ دسته: برچسب: , ,

ارسال رایگان

7 روز ضمانت بازگشت

پرداخت در محل

پاسخگویی 24 ساعته

راه اندازی تماس تصویری

اسپرسوساز دلونگی La Specialista – نیمه اتوماتیکی برای مبتدیان

اگر عاشق اسپرسو هستید، مطمئناً می خواهید مانند یک باریستای حرفه ای یک شات بنوشید. به همین دلیل، طبیعی است که شما در بازار بدنبال یک دستگاه اسپرسوساز نیمه اتوماتیک هستید تا یک دستگاه فول اتوماتیک. دستگاه های اسپرسوساز نیمه اتوماتیک به شما درگیر شدن و کنترل بیشتری در حین دم کردن می دهد و این رضایت بخش و لذت بخش است.

اگر علاقه مند به خرید یک اسپرسوساز نیمه اتوماتیک با کیفیت بالا و میان رده هستید که هم دستیابی به آن و هم استفاده از آن آسان باشد، این اسپرسوساز برای شما مناسب است. دستگاه اسپرسوساز De'Longhi La Specialista برای تازه کارها که دوست دارند اسپرسوهایی با دست خود درست کنند بسیار مناسب است.

اسپرسوساز دلونگی مدل La Specialista EC9335

بررسی دقیق دستگاه اسپرسوساز De'Longhi La Specialista EC9335M

  • آسیاب قهوه داخلی - اصلی ترین ویژگی  که برای درست کردن یک شات اسپرسو نیاز دارید.
  • کاربری اسان برای مبتدیان.
  • سیستم کوبیدن هوشمند.
  • سیستم لاته پیشرفته – فوم غنی یا میکرو را به راحتی برای نوشیدنی های شما ایجاد می کند.
  • قیمت مناسب – یک دستگاه اسپرسوساز نیمه اتوماتیک  مقرون به صرفه

ساخت با کیفیت و طراحی زیبا

DeLonghi La Specialista EC9335M یک دستگاه اسپرسوساز نیمه اتوماتیک با بدنه فولادی ضد زنگ است که در برابر ضربه، خوردگی و زنگ زدگی مقاوم است. همچنین از ظاهری با کیفیت و زیبا بهره می برد. جدای از ظاهر شیک آن و با در نظر گرفتن اینکه این اسپرسوساز برای افراد مبتدی طراحی شده است. این اسپرسوساز دارای قیف دانه قهوه و فشارسنج است. همچنین یک دسته بخار ساخته شده از فولاد ضد زنگ وجود دارد که دارای زانویی با لایه لاستیکی است و دو گزینه فوم را ارائه می دهد.

با این حال، چیزی که بلافاصله در مورد De'Longhi La Specialista آشکار می شود، طراحی ظریف و حرفه ای آن است. هم جمع و جور و هم محکم است و یک شکل مستطیل شکل  که با لبه های گرد ظریف آن صاف شده است.

اسپرسوساز دلونگی مدل La Specialista EC9335

راحتی استفاده

استفاده از Delonghi La Specialista EC9335M بسیار آسان است. طراحی کاملاً مناسب برای مبتدیان، یکی دیگر از مزایای مهم این دستگاه اسپرسوساز خاص است.

کنترل پنل دستگاه، کنترل کامل را به کاربر می دهد و در عین حال کار با آن ساده است. می‌توانید مقدار غلظت را با یک چرخش ساده صفحه که در سمت چپ قرار دارد تغییر دهید. در همین حال، در سمت راست، چندین دستور العمل نوشیدنی قهوه از پیش تنظیم شده برای انتخاب وجود دارد، از جمله اسپرسو، آمریکایینو و قهوه.
در سمت چپ La Specialista یک دکمه چرخشی آسیاب وجود دارد و می توانید سطح درشتی آسیاب دان قهوه را با چرخاندن دسته تغییر دهید. اسپرسوساز بلافاصله پس از قرار دادن پورتافیلتر شروع به آسیاب کردن قهوه شما می کند.

سیستم  کوبش هوشمند دستگاه از انواع خطاهای کوبشی که معمولاً توسط مبتدیان ایجاد می شود جلوگیری می کند. این بدان معنی است که اگر فشار شما یکنواخت نیست، نیازی به نگرانی نیست. شما می توانید با کمک کوبیدن سیستم هوشمند کوبش یک پودر قهوه کاملا صاف داشته باشید. پس از اتمام سنگ زنی، تنها کاری که باید انجام دهید این است که اهرم سمت چپ را به سمت پایین بکشید. قهوه آسیاب شده را در پورتافیلتر به درستی قرار دهید.

با سینی چکه گیر قابل جابجایی و قابلیت شستشوی خودکار، نگهداری و تمیز کردن دستگاه، دیگر کاری وقت گیر نیست. مخزن آب دارای ظرفیت 2.0 لیتر است، فقط باید بعد از تهیه فنجان های قهوه دوباره پر کنید.

اسپرسوساز دلونگی مدل La Specialista EC9335

 

آسیاب قهوه توکار

این یک دستگاه اسپرسوساز با آسیاب سنسوری است، به این معنی که برای شروع نیاز به یک آسیاب اسپرسو جداگانه ندارد. دستگاه آسیاب سنسوری پیشرفته‌ای را در خود جای داده است که به شما اطلاع می‌دهد وقتی دانه‌های قهوه کمبود دارید به شما اطلاع دهد. همچنین زمانی که درشتی را تنظیم می کنید، بسیار هوشمندانه دوز را تغییر می دهد.

با تنظیم اسیاب روی شماره 5 یا 6، یک اسپرسوی ملایم تر بسازید یا تنظیم ان روی 1 یا 2 برای یک فنجان غلیظ تر، همچنین زمان آسیاب به طور خودکار متناسب با آسیاب تنظیم می شود.

به عبارت دیگر، به هر درشتی که نیاز داشته باشید، هر بار به طور خودکار دوز ایده آل را دریافت خواهید کرد. این فناوری آسیاب سنسور هوشمند، آسیاب ثابت و دقیق را برای اسپرسوی شما ارائه می دهد. یکی از اشکالات تعداد تنظیمات آسیاب کم ان است. این دستگاه فقط شش شماره اسیاب دارد که محدوده مورد نیاز برای تنظیمات دقیق را ارائه نمی دهد. با این حال، برای مقابله با این مشکل، De'Longhi La Specialista دارای یک پورتافیلتر تحت فشار بیشتر است.

اسپرسوساز دلونگی مدل La Specialista EC9335

کف کردن شیر

اسپرسوساز La Specialista EC9335M مجهز به میله بخار با چرخش 360 درجه است. به لطف «سیستم لاته پیشرفته»، می‌توانید نوع کف خود را انتخاب کنید - یا فوم غنی برای کاپوچینو یا برای لاته آرت، کف کردن میکروفوم. به سادگی فنجان را در زیر نازل قرار دهید، سپس حلقه را حرکت دهید تا بسته به نیاز شما صاف یا فوم باشد.

سیستم گرمایش دوگانه برای کف کردن شیر، آماده‌سازی فوری نوشیدنی را تضمین می‌کند که به شما این مکان را می‌دهد که فوراً این انتقال را انجام دهید، همچنین این دستگاه سریع‌تر از ماشین‌های رقیب، از جمله Breville Barista Express است.

ویژگی های فوق العاده اضافی اسپرسوساز La Specialista

خروجی آب گرم جداگانه

Delonghi La Specialista دارای یک خروجی آب گرم جداگانه است. یک لوله درست بالای فنجان نزدیک به پورتافیلتر قرار دارد. با انتخاب دستور «آمریکانو»، آب داغ مورد نیاز به اسپرسو اضافه می‌شود و بدون جابجایی فنجان، یک آمریکانوی اصیل درست می‌شود. خواهید فهمید که استفاده از قهوه ساز با آب گرم چقدر راحت است.

توضیحات تکمیلی

آسیاب

فشار

تولید کف شیر

جنس بدنه

مخزن آب

منو و دکمه

نوع اسپرسوساز

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپرسوساز دلونگی مدل La Specialista EC9335”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button