چت با مسئول فروش

اسپرسوساز دلونگی Dinamica Plus ECAM 370.85

تومان0

  • حجم مخزن آب: 2 لیتر
  • فشار بخار: 19 بار
  • زمان سنج (Timer)
  • دارای WiFi و قابلیت اتصال به تلفن هوشمند
  • قدرت توان مصرفی: 1450 وات
  • صفحه نمایشگر: LCD TFT
  • صفحه نمایش لمسی
  • جنس بدنه: استیل و پلاستیک
  • قابلیت تنظیم بخار خروجی
  • گرم نگه دارنده فنجان
  • سینی چکه گیر
  • آسیاب 13 حالته
  • حجم مخزن دانه قهوه: 300 گرم
  • منوی شخصی خانواده
  • قابلیت تنظیم میزان بخار
  • خاموش شدن خودکار
  • کنترل غلظت قهوه
  • تهیه نوشیدنی‌های: آب جوش , اسپرسو , کافه لاته , کاپوچینو , ماکیاتو , ریسترتو , لانگو , شیر گرم , فلت وایت

ناموجود

شناسه محصول: ECAM 370.85.sb دسته: برچسب: ,

ارسال رایگان

7 روز ضمانت بازگشت

پرداخت در محل

پاسخگویی 24 ساعته

راه اندازی تماس تصویری

طراحی منحصر به فرد اسپرسوساز دلونگی Dinamica Plus

طراحی و دیزاین ظاهری اسپرسو ساز اولین آیتمی است که به آن توجه می‌شود. از این رو باید از طراحی و ظاهری زیبا و جذاب برخوردار باشد. اسپرسو ساز دلونگی داینامیکا ECAM 370.85 از نظر طراحی ظاهری یکی از شیک، جذاب و البته مدرن‌ترین اسپرسو سازهایی است که تا به امروز تولید شده است. این دستگاه بدنه ای از جنس استیل داشته و رنگ نقره‌ای آن به راحتی با دیزاین آشپزخانه شما ست می‌شود.

در نگاه اول به این اسپرسوساز صفحه نمایشگر آن بوده که از نوع LCD TFT و تمام لمسی بوده و برنامه‌های تهیه نوشیدنی به صورت شکل نوشیدنی بر روی آن نمایش داده می‌‌شود که کارکردی واضح و آسان را برای شما به همراه دارد. یکی از اسپرسو سازهای این کمپانی خوشنام اسپرسوساز دلونگی Dinamica Plus است که یک دستگاه تمام اتوماتیک و حرفه‌ای است و نوشیدنی‌های ایتالیایی و کافئین‌دار را با کیفیت هر چه بالاتر برای شما آماده می‌نماید.

اسپرسوساز دلونگی Dinamica Plus  نوشیدنی‌ها را در سریع‌ترین زمان برای شما تهیه می‌کند. یکی از قابلیت‌های این دستگاه وصل شدن به گوشی هوشمند شما از طریق بلوتوث بوده که می‌توانید از این طریق تنظیمات را بر روی دستگاه اعمال نمایید. این اسپرسوساز همچنین مجهز به Timer، آسیاب قهوه، سینی چکه‌گیر، کنترل غلظت قهوه و منوی شخصی خانواده است.

اسپرسوساز دلونگی Dinamica Plus

مخزن و فیلتر اب اسپرسوساز دلونگی Dinamica Plus

اسپرسو ساز دلونگی ECAM 370.85 مجهز به مخزن آبی به ظرفیت 2 لیتر بوده که امکان تهیه نزدیک به 15 فنجان نوشیدنی را می‌توانید با استفاده از آن آماده نمایید. یک مخزن شیر نیز برای این اسپرسو ساز تعریف شده است که ظرفیتی 500 میلی‌لیتری دارد و برای تهیه شیر گرم و فوم برای نوشیدنی‌ها کاربرد دارد. یکی از قسمت‌های مهم این دستگاه وجود فیلتر آب در مخزن آب بوده که ناخالصی و املاح آب را تصفیه کرده و موجب می‌شود اسپرسو و دیگر نوشیدنی‌ها با کیفیت بالایی تهیه شوند.

 

اتصال از طریق بلوتوث

اسپرسو ساز دلونگی ECAM 370.85 داینامیکا پلاس یک دستگاه تمام اتوماتیک و پیشرفته است. به این معنی که از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند شما متصل می‌شود. این قابلیت امکان تهیه نوشیدنی‌ها را از راه دور و توسط گوشی شما نیز امکان‌‌پذیر می‌نماید.

صفحه نمایش با استفاده از سیستم لمسی هوشمند، نوشیدنی‌های مورد علاقه شما را در خود ذخیره کرده که به این صورت  منوی شخصی خانواده داشته و باعث می‌شود در سریع‌ترین زمان ممکن نوشیدنی‎ دلخواه خود را آماده کنید. گزینه My Function در این اسپرسو ساز نیز نوشیدنی مورد نظر شما را ذخیره کرده که در صورت نیاز دسترسی آسانی داشته باشد.

از دیگر گزینه‌های اسپرسوساز دلونگی Dinamica Plus میتوان به  Smart One Touch است، که با توجه به فرکانس تهیه نوشیدنی‌ها را در فهرست ترتیب می‌دهد. همچنین این قابلیت امکان تنظیم غلظت قهوه را به شما داده که می‌توانید قهوه خود را با توجه به ذائقه‌تان تهیه کنید.

 

اسپرسو ساز هوشمند Android و ios

طراحی و دیزاین ظاهری اسپرسو ساز اولین آیتمی است که به آن توجه می‌شود. از این رو باید از طراحی و ظاهری زیبا و جذاب برخوردار باشد. اسپرسوساز دلونگی داینامیکا ECAM 370.85 از نظر طراحی ظاهری یکی از شیک، جذاب و البته مدرن‌ترین اسپرسو سازهایی است که تا به امروز تولید شده است. این دستگاه بدنه ای از جنس استیل داشته و رنگ نقره‌ای آن به راحتی با دیزاین آشپزخانه شما ست می‌شود. در نگاه اول به این اسپرسو ساز صفحه نمایشگر آن بوده که از نوع LCD TFT و تمام لمسی بوده و برنامه‌های تهیه نوشیدنی به صورت شکل نوشیدنی بر روی آن نمایش داده می‌‌شود که کارکردی واضح و آسان را برای شما به همراه دارد.

اسپرسوساز دلونگی Dinamica Plus مجهز به 2 نازل قهوه است که می‌توانید همزمان از دو نازل استفاده کرده و 1 یا 2 فنجان نوشیدنی و اسپرسو را آماده نمایید. نازل بخار این دستگاه در قسمت چپ دستگاه است و مجهز به مخزنی برای نگه‌داری شیر است. سینی چکه‌گیر این دستگاه استیل ضد زنگ بوده که نگرانی شما را از ریختن نوشیدنی‌ها بر روی کابینت و دیگر سطوح برطرف می‌کند.

اسپرسوساز دلونگی Dinamica Plus

ویژگی و کارایی‌های اسپرسوساز دلونگی Dinamica Plus

توان مصرفی اسپرسوساز دلونگی Dinamica Plus برابر با  1450 وات و فشار بخار 19 بار که یکی از قوی‌ترین اسپرسو سازها بوده و در سریع‌ترین زمان نوشیدنی‌ها را برای شما آماده می‌نماید. این اسپرسو ساز مجهز به آسیاب بوده که مخزنی به ظرفیت 300 گرم دارد و دانه‌های قهوه را به 13 حالت مختلف برای نوشیدنی‌های شما آسیاب می‌نماید.

از دیگر ویژگی‌های اسپرسوساز دلونگی Dinamica Plus می‌توان به گرم نگه‌دارنده فنجان اشاره کرد که می‌توانید قبل از ریختن نوشیدنی‌ها در فنجان‌ها ابتدا آنها گرم نمایید. این عمل کیفیت قهوه را با می‌برد. سینی چکه‌گیر این دستگاه از ریختن نوشیدنی‌ها بر روی سطوح جلوگیری می‌کند.

نوشیدنی‌هایی که با استفاده از این اسپرسو ساز می‌توانید تهیه کنید عبارتند از: آب جوش، اسپرسو، کافه لاته، کاپوچینو، ماکیاتو، ریسترتو، لانگو، شیر گرم، فلت وایت

http://

 

توضیحات تکمیلی

آسیاب

,

فشار

تولید کف شیر

مخزن آب

مخزن شیر

جنس بدنه

رنگ

کشور سازنده

منو و دکمه

نوع اسپرسوساز

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپرسوساز دلونگی Dinamica Plus ECAM 370.85”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button