چت با مسئول فروش

اسپرسوساز دلونگی ECAM290.22.B Magnifica Evo

تومان36.900.000

حجم مخزن آب: 1.8 لیتر
فشار بخار: 15 بار
قدرت توان مصرفی: 1450 وات
جنس بدنه: پلاستیک
سینی چکه گیر
تنظیم آسیاب در 13 حالت
مخزن آسیاب 250 گرم
تنظیم میزان غلظت قهوه
قابلیت تنظیم میزان بخار: اتوماتیک
قابلیت تولید کف شیر
قابلیت استفاده از:دانه قهوه، پودر قهوه
نازل بخار
آسیاب قهوه
تعداد نازل قهوه:دو عدد
سیستم خاموشی خودکار
سیستم شستشوی خودکار
امکان استفاده از قهوه از قبل آسیاب شده
تهیه نوشیدنی‌های: اسپرسو، اسپرسو لونگو، کاپوچینو، لاته ماکیاتو، کاپوچینو میکس، شیر داغ

اکنون موجود نیست؛ اما می‌توانید این محصول را پیش‌خرید کنید

شناسه محصول: ۲۸۰۰۰۰۰۷۵۹۶۰۵ دسته: برچسب: , ,

ارسال رایگان

7 روز ضمانت بازگشت

پرداخت در محل

پاسخگویی 24 ساعته

راه اندازی تماس تصویری

طراحی اسپرسوساز دلونگی ECAM290.22.B

  • مخزن آب جانبی
  • پس از هر بار استفاده به صورت خودکار تمیز می شود
  • کنترل پنل آسان برای استفاده

اسپرسوساز دلونگی ECAM290.22.B Magnifica Evo یکی از بزرگترین دستگاه های قهوه ساز است که ما آزمایش کرده ایم. ابعاد آن 44 × 36 × 24 سانتی‌متر (w x d x h) است که به این معنی است که فضای زیادی را اشغال می‌کند. اگر می‌خواهید این دستگاه را در زیر کمدهای دیواری خود نگه دارید، به خاطر داشته باشید که هنوز باید بتوانید به بالای قهوه‌ساز برسید زیرا در آنجا دانه‌های قهوه یا قهوه آسیاب شده را اضافه می‌کنید.

یکی از جنبه های طراحی که در Evo دوست داشتیم، موقعیت مخزن آب بود. این مخزن آب قهوه‌ساز به جای قرار گرفتن در پشت دستگاه همانطور که در اکثر مدل‌ها می‌بینید، در کنار دستگاه قرار گرفته است که باعث می‌شود در صورت نیاز، آب را بسیار راحت‌تر پر کنید.

یک نازل بخار و یک نازل قهوه در جلوی اسپرسوساز دلونگی ECAM290.22.B وجود دارد که به راحتی می توان آن را بالا و پایین کرد تا بتوانید اندازه های مختلف لیوان را زیر آن قرار دهید. این یک عنصر طراحی ساده اما بسیار مورد استقبال است، زیرا بسیاری از ماشین‌ها از شما می‌خواهند سینی قطره‌ای را جابه‌جا کنید تا یک لیوان بلندتر در زیر دیسپنسر قرار دهید.

اسپرسوساز دلونگی ECAM290.22.B Magnifica Evo (7)

کنترلر اسپرسوساز دلونگی ECAM290.22.B Magnifica Evo به دلیل صفحه نمایش لمسی که دارای نمادی برای هر یک از عملکردها و گزینه ای برای تهیه دو قهوه در آن واحد است، ساده است. اگر می خواهید قهوه خود را پر کنید یا به جای آن چای درست کنید، می توانید از بازوی بخار برای پخش آب گرم استفاده کنید. این دستگاه دارای پیچر نیست اما شما میتوانید ان را از فروشگاه ایرانوکالا تهیه فرمایید (برای تهیه کف شیر).

در حالی که استفاده از این قهوه‌ساز De'Longhi ساده است، اما هنوز گزینه‌های سفارشی‌سازی زیادی از جمله تنظیمات مختلف برای تنظیم میزان ریز آسیاب شدن دانه‌های قهوه وجود دارد. اگر قهوه غلیظ مورد علاقه شماست، همچنین می توانید یک تنظیم قوی تر را انتخاب کنید و یا به راحتی یک اسپرسو دوتایی درست کنید.

اسپرسوساز دلونگی ECAM290.22.B Magnifica Evo

کارایی اسپرسوساز دلونگی ECAM290.22.B

  • به آرامی اسپرسو را دم می کند
  • شیر را سریع کف می کند
  • یک کرم خوب ایجاد می کند

ما اسپرسوساز دلونگی ECAM290.22.B Magnifica Evo را برای تهیه انواع نوشیدنی از اسپرسو گرفته تا کاپوچینو آزمایش کردیم و متوجه شدیم که به طور مداوم کار می کند و بارها و بارها قهوه خوشمزه ارائه می دهد. هنگامی که دستگاه را روشن می کنید، قبل از اینکه بتوانید عملکردی را که می خواهید انتخاب کنید، گرم می شود و یک چرخه کامل می شود. در آزمایش‌های ما، متوجه شدیم که دستگاه 41 ثانیه طول می‌کشد تا یک شات اسپرسو دم کند، اما وقتی آماده شد، کرم خوبی داشت که حتی پس از هم زدن یک قاشق شکر در آن، به سرعت اصلاح می‌شد.

دو نازل قهوه در دستگاه وجود دارد که به این معنی است که می توانید دو قهوه را همزمان درست کنید. ما دستگاه را به اندازه کافی مستحکم دیدیم که از لغزش فنجان های اسپرسو روی سینی قطره چکه جلوگیری کند و ارتفاع قابل تنظیم دستگاه پخش کننده به این معنی است که جا دادن انواع اندازه های فنجان در زیر آن بسیار آسان است.

اسپرسوساز دلونگی ECAM290.22.B Magnifica Evo

از نظر نویز،اسپرسوساز دلونگی ECAM290.22.B هنگام آسیاب کردن دانه‌های قهوه 78 دسی‌بل اندازه‌گیری می‌کرد (که برای هر نوشیدنی انجام می‌شود) و زمانی که اسپرسو را بیرون می‌ریخت به طور میانگین 55 دسی‌بل بود. برای زمینه، 55db در مورد سطح صدایی است که از یک مسواک الکترونیکی انتظار دارید.

هنگامی که ما یک کاپوچینو درست کردیم، نازل بخار کار بسیار خوبی را انجام داد و شیر را ظرف 20 ثانیه به اندازه کافی گرم کرد. کف شیر ابریشمی بوده و وقتی با اسپرسو مخلوط می شد شکل خود را به خوبی حفظ می کرد.

هنگامی که استفاده از دستگاه قهوه را تمام کردید و آن را خاموش کردید، یک چرخه پاکسازی خودکار تکمیل می شود که فضای داخلی را تمیز می کند و به جلوگیری از ایجاد انباشته شدن رسوب در اسپرسوساز دلونگی ECAM290.22.B کمک می کند.

توضیحات تکمیلی

فشار

کشور سازنده

منو و دکمه

مخزن شیر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپرسوساز دلونگی ECAM290.22.B Magnifica Evo”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button