چت با مسئول فروش

اسپرسوساز دلونگی Magnifica S Smart FEB2523.SB

تومان32.300.000

حجم مخزن آب: 1.8 لیتر
فشار بخار: 15 بار
قدرت توان مصرفی: 1450 وات
جنس بدنه: پلاستیک
سینی چکه گیر
تنظیم آسیاب در 13 حالت
مخزن آسیاب 250 گرم
تنظیم میزان غلظت قهوه
قابلیت تنظیم میزان بخار: اتوماتیک
قابلیت تولید کف شیر
قابلیت استفاده از:دانه قهوه، پودر قهوه
نازل بخار
آسیاب قهوه
تعداد نازل قهوه:دو عدد
سیستم خاموشی خودکار
سیستم شستشوی خودکار
امکان استفاده از قهوه از قبل آسیاب شده
تهیه نوشیدنی‌های: اسپرسو، اسپرسو لونگو، کاپوچینو، لاته ماکیاتو، کاپوچینو میکس، شیر داغ

اکنون موجود نیست؛ اما می‌توانید این محصول را پیش‌خرید کنید

شناسه محصول: 2800000760274 دسته: برچسب: , ,

ارسال رایگان

7 روز ضمانت بازگشت

پرداخت در محل

پاسخگویی 24 ساعته

راه اندازی تماس تصویری

ویژگی ها و طراحی اسپرسوساز دلونگی Magnifica

در مقایسه با برخی از مدل هایی که در این رنج قیمت دیده ایم، اسپرسوساز Magnifica S Smart مناسب‌ترین مدل موجود در بازار​​است. نسبتاً شیک، فضای زیادی را در میز آشپزخانه اشغال نمی‌کند و کیفیت ساخت بالایی دارد: مخزن آب، سینی چکه‌کن و سطل زباله قهوه همه با مواد با کیفیت بالا ساخته شده‌اند.

پنل کنترل نیز زیبا و ساده است. دکمه هایی برای اسپرسو، دبل اسپرسو، قهوه و قهوه لانگو وجود دارد و می توانید غلظت هر کدام را با صفحه چرخشی در مرکز تنظیم کنید. برای دم کردن صبحگاهی قوی تر، آن را روی 11 تنظیم کنید، یا آن را برای یک فنجان بعد از ظهر پایین بیاورید - این به شما بستگی دارد.

مخزن دانه‌های قهوه، 250 گرم دانه‌ را در خود جای می‌دهد - به اندازه کافی برای نگهداری یک کیسه پر از اکثر دستگاه‌ها است. مخزن آب 1.8 لیتری به اندازه کافی برای چند قهوه خوب نیز بزرگ است و دارای یک فیلتر آب در جعبه است. با توجه به هزینه شما، اسپرسوساز دلونگی Magnifica بهترین گزینه است.

اسپرسوساز دلونگی Magnifica S Smart FEB2523.SB

عملکرد اسپرسوساز دلونگی Magnifica

من به آرامی چرخش قدرت را به نوبه خود افزایش دادم و چند اسپرسوی درست کردم فقط برای اینکه به دستگاه فرصت کمی بدهم تا در آن جا بیفتد، اما این موضوع به طور کامل حل نشد - همچنین مجبور شدم اندازه آسیاب را چند مرحله ریزتر تنظیم کنم.
خوشبختانه، تنظیم اندازه آسیاب در این دستگاه آسان است: در جایی که برخی از رقبا به یک ابزار ناکارآمد نیاز دارند، De'Longhi به شما امکان می دهد به سادگی صفحه را با انگشتان خود بچرخانید. تنها شرط این است که فقط باید زمانی که آسیاب در حال کار است تنظیم شود.
با انجام این کار، نتایج بسیار بهبود یافت. با این حال، اسپرسو هنوز خیلی نازک و آبکی بود، بنابراین من از گزینه تنظیم دستی میزان آب مصرفی دستگاه برای هر شات اسپرسو استفاده کردم. کاهش کمی آن به مسائل کمک کرد و نتیجه یک اسپرسوی خوشمزه با طعم و بافت دلپذیر بود، همه چیز برای یک قهوه خور قابل تنظیم است.

تنظیم اندازه آسیاب و تنظیم چرخش قدرت برای تناسب با دانه‌های قهوه ضروری است، اما این کار به‌راحتی زمانی انجام می‌شود که از آن استفاده کنید و در هر صورت، این کاری است که باید روی هر دستگاهی انجام دهید تا بهترین نتیجه را به دست آورید. .
اسپرسوساز دلونگی Magnifica S Smart FEB2523.SB

با این حال، اگر به دنبال یک قهوه طولانی‌تر هستید، ممکن است همیشه دریابید که قهوه و از پیش تنظیم‌های طولانی قهوه مطابق سلیقه شما هستند. جایی که دستگاه‌های گران‌تر یک یا دو اسپرسو می‌ریزند و سپس آب داغ را برای ایجاد قهوه طولانی‌تر اضافه می‌کنند، De'Longhi به سادگی آب بیشتری را از طریق قهوه آسیاب شده عبور می‌دهد. نتیجه این است که تمایل به طعم تلخ دارد.برای بهترین نتیجه، ریختن یک یا دو اسپرسو به طور جداگانه، سپس قرار دادن فنجان در زیر میله بخار و استفاده دستی از تنظیم آب گرم برای پر کردن آن، نتایج بهتری را ایجاد می کند.

نازل بخار اسپرسوساز دلونگی Magnifica

دستگاه اسپرسوساز دلونگی Magnifica نازل بخار بسیار متفاوت از آنهایی که در ماشین های دستی یافت می‌شود دارد. در عوض، به گونه‌ای طراحی شده است که تا حد امکان بی‌خطر باشد. یقه روی نازل بخار را به سمت «کاپوچینو» بکشید و تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را در یک لیوان شیر سرد بریزید و آن را روشن کنید: نتیجه شیر داغ و کف‌دار است. اگر شیر داغ بدون کف می‌خواهید، به سادگی یقه را به موقعیت شیر ​​داغ بکشید، بخار را روشن کنید و منتظر بمانید.

اسپرسوساز دلونگی Magnifica S Smart FEB2523.SB

توضیحات تکمیلی

کشور سازنده

فشار

منو و دکمه

رنگ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپرسوساز دلونگی Magnifica S Smart FEB2523.SB”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button