چت با مسئول فروش

اسپرسوساز سایکو مدل Royal OTC

تومان0

  • حجم مخزن آب: 2.5 لیتر
  • فشار بخار: 15 بار
  • قدرت توان مصرفی: 1400 وات
  • جنس بدنه: پلاستیک
  • سینی چکه گیر
  • تنظیم آسیاب در 18 حالت
  • مخزن آسیاب 600 گر
  • تنظیم میزان غلظت قهوه
  • قابلیت تنظیم میزان بخار: اتوماتیک
  • قابلیت استفاده از:دانه قهوه، پودر قهوه
  • نازل بخار
  • آسیاب قهوه
  • مخزن شیر
  • تعداد نازل قهوه: دو عدد
  • صفحه نمایش:لمسی
  • عملکرد تمیز کردن خودکار
  • امکان شخصی سازی منو
  • سیستم گرم کردن فنجان
  • سیستم خاموشی خودکار
  • امکان استفاده از قهوه از قبل آسیاب شده
  • تهیه نوشیدنی‌های: اسپرسو، اسپرسو لونگو، کاپوچینو، لاته ماکیاتو، کاپوچینو میکس

ناموجود

شناسه محصول: Saeco Royal OTC دسته: برچسب: ,

ارسال رایگان

7 روز ضمانت بازگشت

پرداخت در محل

پاسخگویی 24 ساعته

راه اندازی تماس تصویری

سایکو و ایران کافی

دستگاه های اسپرسو ساز متنوعی از نظر کارایی و مشخصات تا به امروز به بازارهای جهانی عرضه شده‌اند و انتخاب بین این تنوع کاری است پیچیده. قهوه ساز ها به دلیل تهیه نوشیدنی‌های مختلف طرفداران بیشتری نسبت به دیگر محصولات مشابه دارند. تمام سعی ما در ایرانوکالا بر این است که با معرفی بهترین اسپرسوسازهای روز دنیا شما را در خریدتان یاری نماییم و رضایت را به شما هدیه کنیم.

سایکو یکی از کمپانی‌های ایتالیایی در زمینه وسایل خانگی است که قدرمتی بیش از 100 سال دارد و به جرات می‌توان گفت از بهترین‌های جهانی می‌باشد. یکی از محصولات این کمپانی خوشنام  اسپرسوساز سایکو ROYAL OTC بوده که از نظر کارایی و البته مشخصات یکی از بی‌نظیرترین اسپرسوسازهایی است که تا به امروز عرضه شده است.

 

اسپرسوساز سایکو رویال OTC

اسپرسوساز سایکو Royal OTC یک طراحی جسورانه با تصویر شیک اجزای حرفه ای و کاربردی که یک رابط خازنی با تصاویر واقعی و یک نمایشگر نمادین انتخاب نوشیدنی ها را آسان تر می‌کند و سبکی آینده نگرانه را به دستگاه ارائه می‌دهد. اسپرسوساز سایکو  یکی از محصولات منحصر به فرد و شیک این کمپانی بوده که با قدرت بالایی که دارد نوشیدنی‌ها را در زمان کوتاهی برای شما آماده می‌کند.

این اسپرسو ساز مجهز به سیستم خاموش شدن خودکار و رسوب زدایی خودکار بوده که از قابلیت‌های منحصر به فرد دستگاه می‌باشد. این اسپرسو ساز دارای توان 1400 وات و فشار بخار 15 بار بوده که در کمترین زمان ممکن نوشیدنی‌ها را برای شما تهیه می‌نماید. این دستگاه مجهز بهر آسیاب بوده که دانه‌های قهوه را به 18 حالت مختلف برای شما آسیاب کرده و موجب می‌شود برای هر نوشیدنی به حالت مختلفی از ریز تا درشت آسیاب کنید.

اسپرسوساز سایکو ROYAL OTC دارای مخزن آب 2.5 لیتری بوده که امکان تهیه 20 فنجان قهوه را برای شما مهیا می‌نماید. فیلتری که برای مخزن آب در نظر گرفته شده است املاح و ناخالصی‌ها را تصفیه کرده و موجب می‌شود نوشیدنی بدون ناخالصی و با کیفیت بالایی آماده شود. از دیگر قابلیت‌های منحصر به فرد اسپرسوساز سایکو شخصی‌سازی نوشیدنی‌ها بوده که امکان تهیه و ذخیره آنها بسته به ذائقه‌تان وجود دارد که برای همیشه آنها را داشته باشید و نوشیدنی را با سلیقه خود تهیه نمایید.

 

اسپرسوساز سایکو

 

طراحی منحصر به فرد اسپرسوساز سایکو

اسپرسوساز سایکو Royal OTC دستگاهی با طراحی منحصر به فرد و جسورانه بوده که بدنه‌ای به رنگ مشکی داشته و زیبایی آن را کامل کرده است. این اسپرسوساز دارای صفحه نمایش لمسی بوده که نوشیدنی‌ها را به صورت رنگی نمایش داده و می‌توانید با یک کلیک ساده هر نوشیدنی که بخواهید را تهیه کنید. نازل قهوه این دستگاه در قسمت وسط واقع شده که دارای دو خروجی قهوه بوده و امکان تهیه همزمان 2 فنجان نوشیدنی را به شما می‎‌دهد. سینی چکه‌گیر استیل این دستگاه به راحتی تمیز شده و می‌توانید آن را از قسمت مورد نظر خارج نمایید.

اسپرسوساز سایکو رویال که در سه نسخه OTC، Plus  و Black موجود است، تمام عملکردهایی را دارد که برای لذت بردن بیشتر از استراحت قهوه خود به آن نیاز دارید.

نسخه پلاس همچنین دارای یک میله بخار مستقل مجهز به کف کن اتوماتیک شیر است، در حالی که نسخه OTC همه چیزهایی را که برای مدیریت خودکار شیر تازه را نیاز دارید، در بر دارد.

قسمت دم کردن، اجزای داخلی حرفه ای و تیغه های مخروطی فولادی ضد سایش هستند که  تضمین می کنند که قهوه شما به طور کامل دم شود. دستگاه پخش کننده قهوه را می توان در ارتفاع های مختلف از 75 تا 160 میلی متر تنظیم کرد که به دستگاه امکان استفاده با انواع فنجان ها و لیوان ها را می دهد. مطابق با سنت Saeco، تعمیر و نگهداری ساده و سریع بوده و تمامی اجزاء قسمت  دم کنی قهوه قابل برداشتن و شستشو است.

ویژگی‌های اسپرسوساز سایکو Royal OTC

اسپرسوساز سایکو Royal OTC دستگاهی منحصر به فرد برای تهیه نوشیدنی‌های ایتالیایی و کافئین‌دار بوده که با توان 1400 وات و فشار بخار 15 بار که دارد آنها را در کمترین زمان ممکن برای شما آماده می‌نماید.

از ویژگی‌های منحصر به فرد این دستگاه اسپرسوساز سایکو امکان شخصی‌سازی منو بوده که می‌توانید نوشیدنی‌ها را با توجه به سلیقه خود از لایت تا غلیظ آماده نمایید و همچنین با قابلیت ذخیره که دارد آنها را برای زمان‌ طولانی داشته باشید. این دستگاه مجهز به سیستم خاموش شدن خودکار بوده که پس از گذشت مدت زمانی کوتاه از آخرین تهیه نوشیدنی آن را به صورت خودکار خاموش کرده و موجب می‌شود در مصرف برق صرفه‌جویی شود و ایمنی دستگاه نیز حفظ گردد. این اسپرسو ساز دارای قابلیت رسوب‌زدایی خودکار بوده که قسمت‌های داخلی دستگاه را به صورت خودکار عاری از هرگونه رسوب می‌نماید که طول عمر بیشتر آن را به دنبال دارد.

اسپرسو ساز سایکو مجهز به مخزن آبی به ظرفیت 2.5 لیتر است که با استفاده از آن می‌توانید 20 فنجان نوشیدنی در سایزهای مختلف را تهیه کنید و نیازی به پر کردن زود به زود آن نیست. این مخزن دارای فیلتر آب بوده که ناخالصی و املاح آن را قبل از تهیه نوشیدنی‌ها به صورت کامل از بین برده و موجب می‌شود نوشیدنی شما باکیفیت هر چه بالاتری آماده شود.

یکی از قابلیت‌های این دستگاه وجود آسیاب 18 حالته بوده که دانه‌های قهوه را متناسب با هر نوشیدنی می‌توانید آسیاب نمایید. مخزن قهوه این دستگاه 600 گرم بوده و حجم بالایی قهوه را در خود جای می‌دهد.

پرداخت درب منزل

همانطور که می دانید پرداخت درب منزل یک روش پرداخت است که در آن خریدار آنلاین تصمیم می گیرد هزینه خرید را در زمان انجام سفارش و تحویل کالا و محصول خود پرداخت کند. در واقع پرداخت درب منزل نوعی پرداخت است که هنگام تحویل محصول انجام می شود و از طریق پیش پرداخت، پرداخت آنلاین و یا انتقال بانکی انجام نمی شود. بنابراین اگر کالایی تحویل داده نشود یا هزینه آن پرداخت نشود، به صاحب کسب و کار بازگردانده می شود اما ما در ایرانوکالا مشتری مداری  را در اولویت قرارداده ای به امید اینکه خاطره خوب از خرید خود با ایرانوکالا داشته باشید.

پرداخت درب منزل یکی از روش های برجسته پرداخت برای خرید آنلاین است که در ابتدا در کشور هند شکل گرفت. مشتریان شما عاشق دریافت و دیدن محصول و سپس پرداخت هزینه آن هستند و این نوع روش امکان انجام این کار را میسر کرده است. همانطور که گفته شد اگر در فروشگاه های اینترنتی پرداخت درب منزل خریدار در زمان تحویل پرداختی انجام ندهد، محصول بدون تعهدات بیشتر از طرف مشتری به فروشنده بازمی گردد .

در فروشگاه  اینترنتی ایرانوکالا با پرداخت درب منزل، کاربران می توانند پس از انتخاب محصول موردنظر خود آن را در وب سایت سفارش دهند و درخواست تحویل آن به آدرس داده شده را داشته باشند. مشتریان هنگام سفارش کالا پرداختی انجام نمی دهند و پرداخت در محل را به عنوان یک روش پرداخت انتخاب می کند.

ایرانوکالا

www.iranokala.com

 

توضیحات تکمیلی

آسیاب

فشار

تولید کف شیر

مخزن آب

مخزن شیر

جنس بدنه

رنگ

کشور سازنده

منو و دکمه

نوع اسپرسوساز

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپرسوساز سایکو مدل Royal OTC”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button