چت با مسئول فروش

اسپرسو ساز دلونگی PrimaDonna Class ECAM550.85.S

تومان0

  • حجم مخزن آب: 2.2 لیتر
  • فشار بخار: 19 بار
  • قدرت توان مصرفی: 1450 وات
  • گرم نگه دارنده
  • سینی چکه گیر
  • تنظیم آسیاب در 13 حالت
  • مخزن آسیاب: 300 گرم
  • ظرفیت مخزن شیر 500 میلی‌لیتر
  • تنظیم میزان غلظت قهوه
  • قابلیت تنظیم میزان بخار: اتوماتیک
  • قابلیت تولید کف شیر
  • قابلیت استفاده از:دانه قهوه، پودر قهوه
  • نازل بخار
  • آسیاب قهوه
  • مخزن شیر
  • تعداد نازل قهوه: دو عدد
  • صفحه نمایش:  3.5 اینچی TFT
  • سیستم LatteCrema
  • عملکرد تمیز کردن خودکار
  • امکان شخصی سازی منو
  • سیستم گرم کردن فنجان
  • سیستم خاموشی خودکار
  • امکان استفاده از قهوه از قبل آسیاب شده
  • ارائه 13 مدل نوشیدنی پیش فرض
  • دارای WiFi و قابلیت اتصال به تلفن هوشمند
  • تهیه نوشیدنی‌های: آب جوش , اسپرسو , کافه لاته , کاپوچینو , ماکیاتو , ریسترتو , لانگو , شیر گرم , فلت وایت

ناموجود

ارسال رایگان

7 روز ضمانت بازگشت

پرداخت در محل

پاسخگویی 24 ساعته

راه اندازی تماس تصویری

دلونگی و ایران کافی

دستگاه های اسپرسو ساز متنوعی از نظر کارایی و مشخصات تا به امروز به بازارهای جهانی عرضه شده‌اند و انتخاب بین این تنوع کاری است پیچیده. قهوه ساز ها به دلیل تهیه نوشیدنی‌های مختلف طرفداران بیشتری نسبت به دیگر محصولات مشابه دارند. تمام سعی ما در ایرانوکالا بر این است که با معرفی بهترین اسپرسوسازهای روز دنیا شما را در خریدتان یاری نماییم و رضایت را به شما هدیه کنیم.

دلونگی یکی از کمپانی‌های ایتالیایی در زمینه وسایل خانگی است که قدرمتی بیش از 100 سال دارد و به جرات می‌توان گفت از بهترین‌های جهانی می‌باشد. یکی از محصولات این کمپانی خوشنام داینامیکا پلاس 370.95T بوده که از نظر کارایی و البته مشخصات یکی از بی‌نظیرترین اسپرسوسازهایی است که تا به امروز عرضه شده است.

این اسپرسوساز دارای توان 1450 وات و فشار بخار 19 بار بوده که یکی از قدرتمندترین دستگاه‌هایی است که با استفاده از آن می‌توانید نوشیدنی‌های متنوعی را تهیه نمایید. همچنین این اسپرسوساز مجهز به صفحه نمایش رنگی و تمام لمسی به اندازه 3.5 اینچ از نوع TFT  است که شما را به یک بارسیتای حرفه‌ای تبدیل کرده و به راحتی تنها با یک لمس نوشیدنی‌های بسیار با کیفیتی را می‌توانید آماده نمایید.

از نقطه قوتاین اسپرسوساز می‌توان به آسیاب آن اشاره کرد که دانه‌های قهوه را به 12 حالت مختلف برای شما آسیاب می‌نماید. اسپرسوساز داینامیکا پلاس دلونگی قابل اتصال به Wifi بوده که امکان کنترل از راه دور دستگاه را برای شما فراهم کرده و دکمه‌ی My Function نیز دستورالعمل‌های مورد نظر شما را ذخیره کرده و از این رو برای دفعات مکرر می‌توانید استفاده نمایید.

از دیگر امکانات این اسپرسوساز می‌توان به مخزن آب آن اشاره کرد که ظرفیتی 1.8 لیتری دارد و مجهز به فیلتری برای تصفیه آب بوده که ناخالصی‌های آب را برای تهیه یک نوشیدنی باکیفیت تا حد زیادی از بین می‌برد.

توضیحات بیشتر درباره دلونگی

گروه دلونگی (به ایتالیایی: De'Longhi S.p.A)، یک شرکت تولیدکننده لوازم خانگی در ایتالیا است که دفتر اصلی آن مستقر در شهرترویزو ایتالیا است. این شرکت به عنوان یک کارگاه کوچک قطعه ساز صنعتی در سال ۱۲۸۱ خورشیدی، تأسیس شد و در سال ۱۳۲۹ خورشیدی، به ثبت رسید.

این شرکت در ابتدا، یک تولیدکننده عمده گرم کنندهها و هواسازهای قابل حمل بود، که بعدها با بسط فعالیتهای خود، به تولید انواع لوازم خانگی پرداخت. شرکت دلونگی، در سال ۱۳۸۰ خورشیدی، توانست مالکیت گروه انحصاری کنوود انگلستان،که مورد نزاع صاحبانش بود را بدست آورد، که این امر سبب شد که این شرکت، به کارخانههای شرکت کنوود در آسیا و مخصوصاً چین دسترسی پیدا کند.

نتیجه این دسترسی، تولید بسیاری از محصولات این شرکت در چین، با طراحی اصلی بود. شرکت دلونگی، جمعاً با سازماندهی کردن ۱۳ بخش تولیدی و ۳۰ شرکت توزیع کننده بینالمللی، محصولات خود را در بیش از ۷۵ کشور جهان، از جمله ایران به فروش میرساند. این شرکت با بیش از ۷۵۰۰ کارمند در سطح بینالمللی، در سازمان بورس اوراق بهادار میلان (به ایتالیایی: Borsa Italiana)، سهام خود را داد و ستد میکند.

 

جوزپه دلونگی، مالک برند معروف لوازم خانگی دلونگی، حدود ۷۰ سال پیش در ایتالیا تاسیس شد.  ابتدا یک کارگاه کوچک قطعه سازی بود که بعدها ثبت رسمی شد. در اوایل کار، شرکت دلونگی یک تولید کننده عمده گرم کننده ها و هواسازهای قابل حمل بود. اما بعدا با گسترش فعالیت های خود، به عرصه پر مخاطب و مشتری و پر طرفدار لوازم خانگی نیز وارد شد.

حدود ۱۶ سال پیش، دلونگی توانست، در قالب ماموریت کسب و ادغام (Merger & Acquisition)، مالکیت گروه تولیدی معروف لوازم خانگی KENWOOD انگلستان را نیز از ان خود کند و با این عمل، گسترش نفوذ دلونگی به بازارهای شرق آسیا افزایش یافت. این شرکت اکنون بیش از ۱۳ بخش تولیدی و ۳۰ شرکت توزیع کننده در سراسر جهان دارد که خدمات و محصولات دلونگی را در ۸۰ کشور دنیا مدیریت می کند.

شرکت در روزهای نخستین قرن بیستم میلادی تاسیس شد، اکنون بیش از ۶ هزار کارمند داشته و درآمد آن در سال ۲۰۱۴ میلادی، بیش از ۲ میلیارد یورو برآورد شد. جوزپه دلونگی، در سال ۱۹۳۹ میلادی در شهر ترویسو ایتالیا به دنیا آمد و اکنون با ۳.۶ میلیارد یورو ثروت، در فهرست میلیاردهای اروپا و جهان قرار دارد.

او در دانشگاه CA FOSCARI در شهر ونیز تحصیل کرد و از جمله شخصیت های فرهنگی و اقتصادی و صنعتی برجسته این کشور به شمار می رود. دلونگی، همچون گوچی و آرمانی، اعتبار صنعت ایتالیا است. هر جای دنیا، نام دلونگی به ذهن برسد، طعم قهوه ساز ایتالیایی به مشام عاشقان قهوه می رسد. گویا خاندان دلونگی، همه در کار قهوه بوده اند که میراث آنها، برای نسل های پس از خود، قهوه بوده است و بس! اما دلونگی ها، قبل از ورود به دنیای صنعتی و قهوه، چوب بر بودند.

طراحی منحصر به فرد

دلونگی در تمام سال‌های فعالیتش سعی را بر آن داشته که با طراحی محصولات منحصر به فرد و شیکی را ارائه نماید که آشپزخانه و کافی‌بار شما را تحت تاثیر قرار داده و با طراحی مدرنی که دارد مناسب فضاهای مدرن می‌باشد. اسپرسو ساز دلونگی پریما دونا ECAM550.85.MS طراحی شیک و منحصر به فردی دارد که به رنگ طوسی و مشکی بوده که هارمونی جذابی با هم داشته و با هر دیزانی ست می‌شود. این اسپرسو ساز دارای 2 نازل قهوه بوده که امکان آماده کردن همزمان 2 فنجان نوشیدنی را به شما داده و نازل بخار و مخزن شیر که در سمت چپ دستگاه قرار گرفته امکان تهیه فوم شیر و همچنین شیر گرم را به شما می‌دهد. صفحه نمایش 3.5 اینچی از نوع TFT دارد که نوشیدنی‌ها را به صورت شکل آنها نمایش داده که کارکردی آسان را برای شما دارد. صفحه نمایش تمام لمسی دستگاه امکان تهیه نوشیدنی‌ها را فقط و فقط با یک لمس برای شما امکان‌پذیر می‌کند. سینی چکه‌گیر استیل این دستگاه را می‌توانید از قسمت خود خارج کرده و تمیز نمایید.

 

PrimaDonna اسپرسو ساز

 

مخزن و فیلتر دستگاه

اسپرسو ساز دلونگی پریما دونا ECAM550.85.MS دارای مخزنی به ظرفیت 2.2 لیتر است که امکان تهیه نزدیک به 20 فنجان قهوه در سایزهای مختلف را به شما می‌دهد. این مخزن دارای فیلتری داخلی است که ناخالصی و املاح آب را قبل از تهیه نوشیدنی‌ها تصفیه کرده و همین امر موجب می‌شود قهوه شما با عطر و طعم طبیعی آماده شود. این اسپرسو ساز همچنین مجهز به مخزن شیر به ظرفیت 500 میلی‌لیتر بوده که در قسمت جلوی دستگاه و سمت چپ واقع شده است.

 

آسیاب دستگاه

یکی از امکانات منحصر به فرد اسپرسو ساز دلونگی ECAM550.85.MS آسیاب آن بوده که مخزنی به ظرفیت 300 گرم دارد و تا 300 فنجان دانه قهوه را در یک مرحله می‌توانید به وسیله آن دانه‌های قهوه را به 13 حالت مختلف برای هر نوشیدنی به صورت متفاوت آسیاب نمایید. این آسیاب دانه‌های قهوه را قبل از تهیه نوشیدنی آسیاب کرده که عطر و تازگی آن را در نوشیدنی خود حس خواهید کرد.

 

دیگر ویژگی‌های اسپرسو ساز دلونگی پریما دونا ECAM550.85.MS

اسپرسو ساز دلونگی ECAM550.85.MS از طریق وایفای قابل اتصال به گوشی هوشمند شما بوده که امکان تهیه نوشیدنی‌های مختلف را حتی از راه دور و زمانی که در حال کار هستید می‌توانید از این طریق انجام دهید. سیستم LatteCrema در این اسپرسو ساز به صورت اتوماتیک کف شیر خامه‌ای و متراکم را به بهترین شکل برای شما آماده می‌کند. همچنین از طریق این قابلیت می‌توانید نوشیدنی‌های خود را طبق دستورالعمل های جدید تهیه کرده و عطر و طعم و مقدار نوشیدنی را سفارشی کنید و مشخصات را مستقیما بر روی صفحه یا در برنامه Coffee Link ذخیره کنید که هر بار بتوانید از آنها استفاده نمایید. گزینه Smart One Touch با توجه به فرکانس تهیه نوشیدنی‌ها را در فهرست به طور خودکار ترتیب می‌دهد. همچنین این قابلیت امکان تنظیم غلظت قهوه را به شما داده که می‌توانید قهوه خود را با توجه به ذائقه‌تان از غلیظ تا ملایم تهیه کنید.

 

PrimaDonna Class ECAM550.85.MS اسپرسو ساز

 

قدرتی که دلونگی برای این محصولش در نظر گرفته 1450 وات و بخار 19 بار بوده که با استفاده از آن می‌توانید نوشیدنی‌های متنوع را در کمترین زمان آماده نمایید. تمیز کردن خودکار ویژگی دیگر این دستگاه بوده که برای بهداشت بهینه، نازل شیر دارای عملکرد تمیزکاری یکپارچه است: پس از تهیه نوشیدنی‌ها ، تمام قسمت هایی که با شیر تماس پیدا کرده اند به طور خودکار با آب گرم و بخار شسته می‌شوند. این اسپرسو ساز مجهز به قابلیت خاموش شدن خودکار است که از روشن ماندن طولانی مدت دستگاه جلوگیری کرده و موجب می‌شود ایمنی آن و همچنین کاهش مصرف برق را به دنبال داشته باشد.

توضیحات تکمیلی

آسیاب

فشار

تولید کف شیر

مخزن آب

مخزن شیر

جنس بدنه

رنگ

کشور سازنده

منو و دکمه

نوع اسپرسوساز

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپرسو ساز دلونگی PrimaDonna Class ECAM550.85.S”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button