ما می‌توانیم کپسول های قهوه را به عنوان یک ظرف استوانه ای بسته بندی شده در خلاء توصیف کنیم. در اینجا، به جای فیلتر پارچه ای، قهوه در بسته بندی پلاستیکی یا آلومینیومی وجود دارد. کپسول همچنین دارای رویه ای از فویل است. کپسول های قهوه از آب بندی خلاء سود می‌برند. این برای جلوگیری از آلودگی توسط عوامل خارجی مانند آتش و اکسیژن است.

کپسول های قهوه برای استفاده با یک برند یا دستگاه خاص ساخته می‌شوند. بنابراین، هر کپسولی با دستگاه های کپسول قهوه کار نمی‌کند. شما باید از یک کپسول خاص با یک دستگاه خاص استفاده کنید. 

از طرف دیگر، کپسول های قهوه ممکن است در بسته های یکبار مصرف با بدنه پلاستیکی یا آلومینیومی عرضه شوند. این بسته ها حاوی قهوه آسیاب شده است. آنها همچنین کپسول های مارک دار موجود در ظروف جدیدتر سازگار با ماشین را دارند.

کپسول یا بخشی از یک سیستم باز یا بسته است. سیستم‌های باز به دستگاه قهوه‌ساز اجازه می‌دهند تا از طیف وسیع‌تری از کپسول‌ها استفاده کند. از این رو، فروشندگان زیادی وجود دارند که کپسول های آنها با این سیستم سازگار است.

کپسول های سیستم بسته حاوی کپسول های قهوه مارک‌دار هستند. علاوه بر این، این بدان معنی است که شما فقط می‌توانید از همان مارک کپسول سازگار در دستگاه خود استفاده کنید. در نهایت، آنها برای دم کردن محصول ذخیره شده در داخل با موفقیت و کارآمدی به فشار نیاز دارند.

کپسول‌های قهوه دارای غلظت، طعم و البته ترکیبات متنوعی هستند که می‌توانید متناسب با ذائقه خود بهترین نوع را انتخاب کنید و در کمترین زمان یک فنجان نوشیدنی عالی را آماده کنید. در اینجا چند طعم عالی و ترکیبات فوق‌العاده کپسول قهوه برند نسپرسو را به شما معرفی می‌کنیم که انتخاب و خریدی مناسب داشته باشید.

انواع طعم کپسول قهوه نسپرسو

انواع طعم کپسول نسپرسو

 

Ristretto Italiano Decaffeinato

این روست متوسط ​​تیره فرهنگ نمادین قهوه ایتالیا را تنها در یک جرعه کوتاه و سریع تجسم می‌دهد. بنابراین، اگر به دنبال یک ذوق کوچک برای خود هستید، این همان است.

کارشناسان Nespresso بهترین بارها و برشته‌های محلی ایتالیا را مورد بررسی قرار دادند و از تجربیات مزه‌شان الهام گرفتند و دستور پختی پیچیده را تهیه کردند که ترکیبی از عربیکا و روبوستا است که برای هر سه قاره تولیدکننده عرضه می‌شود. عربیکای برزیلی به عنوان یک پایه خنثی عمل می‌کند که با یک روبوستای با کیفیت بالا از جنوب هند تند شده است. در نهایت، بهترین عربیکاهای آمریکای جنوبی و آفریقای شرقی، نت میوه‌ای ترد را اضافه می‌کنند و به طرز استادانه‌ای Ristretto Italiano را تکمیل می‌کنند.
روست آهسته این قهوه‌های عربیکا و روبوستا بدون کافئین، تمام مواد معطر را ایجاد می‌کند و طعم غنی و برشته‌شده آن را به Ispirazione Ristretto Italiano Decaffeinato می‌دهد. دومین M باریستای ایتالیایی macinazione است – یک آسیاب خوب به ایجاد طعم نمادین ایتالیایی کمک می‌کند – شدید و عمیقا روی زبان شما تأثیر می‌گذارد. 
روست تیره با نت های ملایم کاکائو متعادل شده است. ممکن است مقداری از اسیدیته و نت‌های میوه‌ای لطیف را که این کپسول نسپرسو بدون کافئین را بسیار پیچیده می‌کند، دریافت کنید. این نمایه‌ای است که شایسته یک سفیر است – قهوه‌ای که علاقه ایتالیایی‌ها به قهوه را توضیح می‌دهد و دلیل وجود آن را در زندگی روزمره معنا می‌کند. 
کپسول قهوه نسپرسو Ristretto Italiano Decaffeinato

Ristretto Italiano

روست اسپلیت به این معنی است که می توانید آنچه را که هر قهوه به فنجان می آورد را بچشید. قهوه روبوستا بو داده طولانی به Ispirazione Ristretto Italiano بدن، برشتگی و تلخی کاکائویی آن می‌دهد. قرار دادن قهوه های عربیکا در یک برشته سریع، اسیدیته روشن و نت های میوه ای آنها را زنده نگه می دارد و به Ispirazione Ristretto Italiano بیشتر در فنجان می‌دهد.

Stockholm Fortissio Lungo

یک قهوه غلیظ کاملا عربیکا که به بهترین وجه مشکی را میل می‌کند تا طعم خالص مورد علاقه سوئدی ها را بچشد. مالت، با کمی تلخی غنی. سوئدی ها یکی از بزرگترین مصرف کنندگان قهوه در جهان هستند. در اطراف استکهلم پرسه بزنید، و اغلب قهوه‌های سیاه غلیظ را با نت‌های طعم‌دار مالت می‌بینید که از مونسون عربیکای متمایز می‌آیند. WORLD Explorations STOCKHOLM FORTISSIO LUNGO مشخصات معطر یک قهوه سوئدی را با جفت کردن مونسون مالابار با عربیکای کلمبیایی برای یک فنجان شدید و شیرین با کمی تلخی بازسازی می‌کند. آن را مانند مردم محلی بنوشید: فنجان بزرگ خوش طعم و رول های دارچینی خود را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید.

Stockholm Fortissio یک ترکیب کاملا عربی از قهوه هندی و کلمبیایی است که طعمی لطیف با شدت قابل توجهی از عربیکا خالص به آن می‌دهد.
عربیکای موسمی روست تیره‌تری می‌گیرد تا بدن و نت‌های غلات خود را تقویت کند. برشته شدن سبک تر قهوه کلمبیایی شسته شده به تمام عطرهای کلاسیک اجازه می‌دهد تا در تعادل فنجان باقی بمانند.

آروماتیک استکهلم فورتیسیو قهوه ای غنی با نت های شیرین غلات و مالت است که با رایحه های زنده برجسته شده است.

کپسول قهوه نسپرسو Stockholm Fortissio Lungo

Buenos Aires Lungo

نت شیرین پاپ کورن و ویژگی ملایم این ترکیب عربیکا و روبوستا مکملی خوشمزه برای زندگی شهری پر جنب و جوش بوئنوس آیرس است.

بوئنوس آیرس که مقصدی برای کافی‌شاپ های واقعی است، برجسته‌ترین صحنه نوشیدنی پر جنب و جوش آرژانتین است. شیرینی غالب است و قهوه نیز از این قاعده مستثنی نیست: آنها آن را شیرین و شیری دوست دارند.

WORLD EXPLORATIONS BUENOS AIRES LUNGO یک عربیکای کلمبیایی به آرامی برشته شده را با روبوستای اوگاندا ترکیب می‌کند تا نت های متمایز غلات و ذرت بو داده شیرین را ارائه دهد. ادای احترام به عشق شهر به فنجان های بلند صاف. آن را مانند یک مردم محلی بنوشید: برای لذت بیشتر، یک قطره شیر و شکر به دلخواه به Lungo خود اضافه کنید.

ساخته شده با عربیکای کلمبیایی شسته شده که اسیدیته میوه ای لطیف را به آن اضافه می‌کند و روبوستای اوگاندای کمی برشته شده که غلات مالت دار و نت های پاپ کورن شیرین را در این ترکیب به ارمغان می‌آورد.
این قهوه به تدریج در دو تقسیم کنترل شده برشته می‌شود تا از حفظ نور آن اطمینان حاصل شود. تقسیم دوم کوچکتر است، اما برای مدت کمی بیشتر برشته می شود تا مقداری شدت و بدن به مخلوط برسد. Buenos Aires Lungo یک ترکیب معطر و متعادل با نت های غلات مغزدار، شیرینی فراوان و نت های خاص پاپ کورن است.

کپسول قهوه نسپرسو Buenos Aires Lungo

Cocoa Truffle

طعم تیره و تلخ کاکائو با نت غلات مالت‌دار پایه اسپرسو در ترافل کاکائو BARISTA CREATIONS مطابقت دارد. غنی است و یادآور ترافل شکلات تلخ است. اسپرسو پایه ترکیبی از بهترین عربیکاهای آمریکای جنوبی – دانه های شیرین بوربن برزیل در هماهنگی با دانه های شسته کلمبیایی است. یک روست تقسیم شده بهترین ها را در هر یک به ارمغان می آورد تا یک اسپرسوی فوق العاده صاف و گرد ایجاد کند – یک تطابق عالی با طعم تیره کاکائو. نت کاکائویی متمایز با طعمی از شیرینی بادام و کمی وانیل – به این ترتیب یک کاپوچینوی ترافل کاکائو BARISTA CREATIONS را تشخیص خواهید داد.

اسپرسو پایه قهوه های با طعم BARISTA CREATIONS به دلیل گرد و صاف بودن فوق العاده معروف است. در این ترکیب قهوه عربیکا، شما با بهترین قهوه‌های آمریکای جنوبی همراه هستید – دانه‌های عربیکای بوربن برزیلی واقعا گرد و صاف و هماهنگ با عربیکای شسته شده کلمبیایی. طعم کاکائو این ترکیب را بیشتر می کند – طعم آشنای غنی و مخملی را دریافت می‌کنید که آن رایحه قهوه بو داده را گرم می‌کند.
رست اسپلیت، قهوه برزیلی به آرامی برشته می‌شود تا صاف بماند و با تمام نت های غلات مالت دار آن دست نخورده بماند، در حالی که اکثر دانه های قهوه کلمبیایی برشته کوتاهی می‌کنند تا تمام معطرهای ظریف خود را آزاد کنند. آسیاب ریز به این قهوه هماهنگ می افزاید.
کاکائو تیره پر جنب و جوش بر پایه غلات مالت دار – این ترافل کاکائو نسپرسو BARISTA CREATIONS است. این کپسول قهوه با طعم گرد و صاف با غنای لوکسی مانند ترافل شکلات تلخ دارد.
کپسول قهوه نسپرسو Cocoa Truffle

Chiaro

با الهام از باریستاهای بروکلین، که برای شیرینی طبیعی قهوه ارزش قائل هستند و برای محافظت از آن از یک برشته سبک استفاده می کنند، ما با دقت عربیکا از کنیا و اندونزی را انتخاب کردیم تا این ترکیب نرم را ایجاد کنیم که در ترکیب با شیر، نت های کارامل طبیعی و بیسکویت شیرین خود را آشکار می کند.

برای یافتن تناسب مناسب، از آزمایش قهوه های فراوان از کشورهای مبدأ مختلف کوتاهی نکرده است. همه قهوه ها به خوبی با شیر یا کف شیر تداخل ندارند. اما عربیکا کنیایی خوب این کار را می‌کند و آن را به عنوان بخشی از ترکیب Chiaro انتخاب کرده‌اند. آن را با عربیکای اندونزیایی از جزیره سوماترا مخلوط کرده و آنها با هم یک جفت منحط را درست می‌کنند – دقیقا همان چیزی که برای این فنجان شیرین که برای دستور العمل های صاف با شیر ساخته شده است.
نحوه برشته کردن قهوه نقش مهمی در رسیدن به هماهنگی ایده آل قهوه با شیر دارد. برای ایجاد طعم شیرین و جذاب Chiaro مخلوط را با هر دو برشته کردن در دمای نسبتا کم و برای مدت زمان متوسط ​​تقسیم کرده‌اند – فقط به اندازه ای که شیرینی ذاتی قهوه ها ایجاد شود.
BARISTA CREATIONS Chiaro به سختی اشاره ای به برشته بودن دارد و تقریبا هیچ تلخی یا اسیدی را نمی‌توانید درک کنید. وقتی شیر را اضافه می‌کنید، تمام آن از نت‌های کارامل خامه‌ای و بیسکویت شیرین است. باریستاهای بروکلین از روشی که برشته سبک آنها به شیرینی طبیعی قهوه ارزش می‌دهد و وقتی شیر را اضافه می‌کنید لطافتی ضعیف به فنجان می‌دهد الهام بخش این کپسول قهوه شدند.
کپسول قهوه نسپرسو Chiaro

Indonesia

نت تنباکو و چوبی این قهوه نسپرسو از روش منحصربه‌فرد پرورش قهوه استفاده می‌کند که این قهوه را به یک قهوه کلاسیک اندونزی با نت‌های تنباکوی پخته‌شده و رایحه‌هایی از رایحه‌های چوبی استوایی تبدیل می‌کند.

شدت 8 این ترکیب قهوه نسپرسو Master Origin Indonesia با پوسته مرطوب قهوه عربیکا بدنه ای ضخیم و غنی و مخملی دارد. همراه با کمی شیر برای نت های آجیلی، چوبی و برشته برای ظاهر شدن همه در کپسول های نسپرسو با استفاده آسان.

کپسول قهوه نسپرسو Indonesia

Caramel Crème Brûlée

برو جلو و کمی رویاپردازی کن. طعم گرم کارامل نت های برشته شده گرد و صاف ترین اسپرسو را نرم می‌کند. نت‌های خامه‌ای از کارامل، نارگیل و وانیل با کرم بروله کارامل Barista Creations می‌رقصند. ترکیب پایه این قهوه طعم دار شامل برخی از بهترین عربیکاهای آمریکای جنوبی است. دانه های بوربن برزیلی را با قهوه شسته شده کلمبیایی مخلوط کردیم و آنها را برشته کردیم تا هماهنگی زیبایی داشته باشند. روست واقعا آن بافت صاف و دهان گرد را ایجاد می‌کند.
اسپرسو پایه قهوه های طعم دار Barista Creations به دلیل گرد و صاف بودن فوق العاده معروف است. در این ترکیب قهوه عربیکا، شما با بهترین قهوه‌های آمریکای جنوبی همراه هستید – دانه‌های عربیکای بوربن برزیلی واقعا گرد و صاف و هماهنگ با عربیکای شسته شده کلمبیایی. طعم کارامل این ترکیب را بیشتر می‌کند – طعم شیرین و خامه‌ای را دریافت می‌کنید که عطر قهوه بو داده را گرم می‌کند.
رست اسپلیت، قهوه برزیلی به آرامی برشته می‌شود تا صاف بماند و با تمام نت های غلات مالت دار آن دست نخورده بماند، در حالی که اکثر دانه های قهوه کلمبیایی برشته کوتاهی می کنند تا تمام معطرهای ظریف خود را آزاد کنند. آسیاب ریز به این قهوه هماهنگ می افزاید.
Barista Creations Caramel Crème Brûlée تمام نت های خوشمزه کارامل، وانیل و نارگیل است که در میان ویژگی غلات مالت دار نرم ترین اسپرسو می‌رقصد. این کپسول قهوه طعم دار به زیبایی گرد و شیرین و خامه ای مانند کرم بروله است.
کپسول قهوه نسپرسو Caramel Crème Brûlée

Tokyo Vivalto Lungo

عربیکا با کیفیت بالا رایحه های گلی استثنایی و طعم های پیچیده ای را ارائه می‌دهد که شایسته طعم و مزه تصفیه شده توکیو است. ژاپنی‌ها که به چای معروف هستند، تمایل زیادی به قهوه دارند. در تلاش برای پختگی و شیرینی طبیعی، آنها عاشق قهوه غنی و تعادل رایحه های ظریف هستند. WORLD Explorations TOKYO VIVALTO LUNGO جوهر این ترجیحات را با عربیکاهای اتیوپیایی و مکزیکی تصفیه شده به تصویر می‌کشد. پیچیده، گلدار، با مقداری اسیدی – با این فنجان شگفت زده خواهید شد. آن را مانند یک محلی بنوشید: فنجان سیاه بلند خود را تا 5.07 اونس استخراج کنید و برای طعم دادن عطرهای آن زمان بگذارید.
ترکیبی از عربیکاهای اتیوپیایی و شسته شده مکزیکی با تضاد زیبایی به این Lungo طعمی غنی با نت های گلی و میوه ای لطیف می‌دهد.
برشته کوتاه تر و سبک تر از دانه های قهوه اتیوپی، اسیدیته قهوه و نت های گلی ظریف آن را حفظ می‌کند. روست طولانی تر و تیره تر دانه قهوه مکزیکی به ایجاد مقداری شدت و بدن کمک کرده و در عین حال ویژگی متعادل این ترکیب را حفظ می‌کند.

Nicaragua

اگر فرآوری عسل سیاه راهی آسان برای رسیدن به یک قهوه شهد بود، همه آنها این کار را انجام می‌دادند. اما همه صنعتگران جرات ندارند. این یک فرآیند معمولی نیست زیرا مستلزم نظارت دقیق است. Master Origin نیکاراگوئه با عربیکا فرآوری شده «عسل سیاه» حاوی این قهوه است. به این عربیکا نیکاراگوئه ای بافت عسلی صاف و نت های شیرین غلات می دهد. منبع 100% عربیکا از نیکاراگوئه
برشته کردن تفکیک شده Master Origin Nicaragua با بو دادن متوسط ​​و کمی کوتاه تر، این قهوه های نیکاراگوئه را در تعادل نگه می‌دارد. نمایه معطر Master Origin نیکاراگوئه با عربیکا فرآوری شده «عسل سیاه» یک قهوه شهدآلود است – دارای بافت صاف ساتنی و نت های شیرین غلات گرم کننده است. شیرینی متمایز آن از فرآیند کمیاب Black-Honey ناشی می‌شود.
کپسول قهوه نسپرسو Nicaragua

Palermo Kazaar

رست طولانی و تیره که از ترکیب هنر قهوه سیسیلی با میراث آفریقایی و عربی الهام گرفته شده است، تضمینی برای طعم دادن به همه چیز است.

پالرموی چندفرهنگی در تقاطع نفوذ سنت‌های آفریقایی و عربی، سبک برشته کردن طولانی و تیره را با محتوای روبوستا بالا الهام بخشید. پر از گرما و ادویه، این Ispirazione Palermo Macchiato به طعم و عطر آنها ادای احترام می‌کند. هم قهوه غلیظ و شربتی و هم آجیل و ادویه های این دستور غذا شخصیتی بی نظیر به فنجان می‌آورند.

چهار قهوه جسورانه برای ادای احترام به این تاریخ انتخاب شده است. به طور سنتی شما فقط به روبوستای شسته نشده نگاه می‌کنید تا قدرت بی رحمانه ای به شما بدهد. و این همان چیزی است که بر ترکیب قهوه های جنوب ایتالیا تسلط پیدا می‌کند. اما روبوستای شسته شده یک یافته نادر است که کپسول قهوه Ispirazione Palermo Kazaar را با طعم تمیز و بافت خامه ای خود متعادل می‌کند. قهوه های دیگر عربیکا آمریکای لاتین هستند که شیرینی طبیعی به Ispirazione Palermo Kazaar می دهند.
بیشتر عربیکا و روبوستا روست شدیدی می‌شوند تا تلخی و بدن خود را افزایش دهند. روبوستای شسته نشده برشته کوتاه‌تر و سبک‌تری داده تا برخی از نت‌های معطر ظریف‌تر ظاهر شود. سبک روست Ispirazione Palermo Kazaar منعکس کننده تأثیرات عربی و آفریقایی است که در قهوه های تیره و تند جنوب ایتالیا مشاهده می‌کنید.
کپسول قهوه نسپرسو Palermo Kazaar

Corto

با الهام از طعم‌های برشته تیره و بافت‌های ضخیم ایجاد شده توسط باریستاهای متخصص اسپانیا، ترکیبی از عربیکا و روبوستای آفریقایی که آن‌ها را بلند و تیره روست کرده تا طعمی قوی و پر بدن ایجاد کند که با یک طعم نرم‌تر و خامه‌تر می‌شود.

برای ایجاد این فنجان قوی و غنی که هماهنگی زیادی با شیر دارد، قهوه های مختلف زیادی را از کشورهای مبدا آزمایش کرده و متوجه شده‌اند که همه قهوه ها به خوبی با شیر تعامل ندارند. روبوستای خوب اوگاندا را برای تشکیل پایه ترکیب انتخاب کرده‌اند. شدت، بدن ضخیم و بافت شربتی که انتظار دارید در دستور پخت کورتادو پیدا کنید را به ارمغان می آورد.
وقتی قهوه ای را برشته می‌کنید، باید با آن تعادل خوب دما، زمان برشته شدن و رنگ دانه کار کنید. اما زمانی که می‌خواهید قهوه با شیر هماهنگی ایده آل داشته باشد، اهمیت بیشتری دارد. برای کورتو این به معنای برشته کردن قهوه‌ها برای مدت طولانی است تا بافت‌هایی را که در یک قهوه به سبک اسپانیایی به دنبال آن هستیم آزاد کنیم. 
برای طعم و مزه BARISTA CREATIONS Corto، از روست تیره و بافت‌های ضخیم ایجاد شده توسط باریستاهای متخصص در اسپانیا الهام گرفته شده است، به همین دلیل است که به راحتی با قدرت خام و ویژگی شدید و برشته آن قابل تشخیص است. کورتو با طعم غلیظ، تلخی ظریف و بدنه ضخیم و بافتی خود می‌تواند شیر را بچرخاند. با کمی شیر داغ و کف شیر که روی فنجان قرار گرفته است، کورتو را به روش سنتی کورتادو تجربه خواهید کرد.
کپسول قهوه نسپرسو Corto

Napoli

شدیدترین و تیره‌ترین رست در این محدوده، با الهام از پایتخت قهوه، سنت‌های ریشه‌دار بو دادن ناپل را نشان می‌دهد. بنابراین، عمق شخصیت آن نباید تعجب آور باشد. از خیابان‌های ناپل، آیین قهوه ریشه‌دار محلی الهام‌بخش روش برشته کردن تیرهدر Ispirazione Napoli بود. تلفیق بافت مخملی قهوه و طعم تلخ و لذیذ آن با این خنک کننده مرکبات تلخ کلاسیک، یک برنده است.

Ispirazione Napoli به عنوان ترکیبی از روبوستا از اوگاندا با عربیکا از آمریکای جنوبی ایجاد شده است. با دقت قهوه هایی انتخاب شده‌اند که می‌توانستند در برابر فرآیند برشته کردن شدید مقاومت کنند و منجر به قهوه‌ای جسورانه شود که تاریخچه و سنت‌های ریشه‌دار قهوه ناپل را منعکس می‌کند.
روست با شدتی که در ناپل انجام می‌دهند، به مهارت واقعی نیاز دارد. همانطور که قهوه را به چنین درجات برشته کردن شدیدی فشار می‌دهیم، یک کسری از ثانیه می‌تواند به معنای تفاوت بین یک برشته زیبا و شدید و یک شکست کربنی باشد. به همین دلیل است که با دانه های روبوستا شروع شده که به ویژه متراکم و سرشار از روغن هستند و اجازه می دهند قبل از سوختن آن را برای مدت طولانی تری توسعه داشته باشد. یک آسیاب خوب به بیرون کشیدن بدن بسیار غلیظ و نت های تلخ لذیذی که در طعم آن باقی می مانند کمک می‌کند.
کپسول قهوه نسپرسو Napoli
Call Now Button