مقدمه:

در این مقاله به بررسی بهترین اسپرسوسازها و نسپرسوسازهای 2022 میپردازیم. کیفیت ساخت بدنه، سرعت اجرا فرمان، رابط کاربری، سهولت نگهداری و قیمت فاکتور های مورد نظر ما در این مقاله است.

چه کسی بدش می‌آید بتواند در خانه‌ی خود به‌راحتی یک فنجان اسپرسو، کاپوچینو یا لاته‌ی با کیفیت و خوشمزه تهیه کند؟ تنها کافیست بدانید چگونه می‌توانید یک نوشیدنی ساز خوب مانند بهترین دستگاه اسپرسوساز خانگی را برای خود خریداری کنید.

با داشتن یک دستگاه خوب که متناسب با نیازها و بودجه‌ی شما باشد می‌توانید خانه‌ی خود را به یک کافه‌ی کوچک تبدیل کنید. برای انجام این کار نیازمند کمی تمرین و حوصله هستید. ما در ادامه شما را با نکات مهم خرید دستگاه اسپرسوساز خانگی بیشتر آشنا می‌کنیم. همچنین برخی از بهترین محصولات بازار را به شما معرفی می‌کنیم تا با بررسی ویژگی‌هایشان سریع‌تر محصول دلخواه خود را انتخاب کنید.

چند مدل دستگاه اسپرسو ساز وجود دارد؟

دستگاه های تهیه اسپرسو به دو دسته بندی تقسیم می شوند: دستگاه های قدرت گرفته از نیروی بخار و دستگاه های قدرت گرفته از پمپ. دستگاه های قدرت گرفته از نیروی بخار به دو نوع تقسیم می شوند: اسپرسو سازهای رو گازی (انواع موکا کاپ) و اسپرسو سازهای برقی بدون پمپ.

دستگاه های اسپرسو ساز پمپی بیشتر رایج بوده و انواع مختلفی را شامل می شوند:

  • دستگاه اسپرسوساز با پمپ دستی: همانطور که از نام این دسته مشخص است، فشار لازم برای تهیه اسپرسو در این نوع دستگاه ها، به وسیله یک اهرم دستی ایجاد می شود.
  • دستگاه اسپرسوساز با پمپ برقی: در این نوع دستگاه ها شما دمای مورد نیاز را مشخص نموده و دستگاه با یک پمپ فشار برقی اسپرسو را برای شما تهیه می کند.
  • دستگاه اسپرسوساز با پمپ نیمه خودکار: در این مدل شما قهوه را آسیاب کرده و قبل از روشن کردن دستگاه آن را در فیلتر قرار می دهید. سپس دکمه دستگاه را زده و اسپرسوی خود را دریافت می کنید.
  • دستگاه اسپرسوساز با پمپ خودکار: در این مدل هم شما بعد از آسیاب دانه های قهوه باید آن را در فیلتر دستگاه قرار دهید. دستگاه به صورت خودکار روشن شده و پس از تهیه اسپرسو خاموش می شود.
  • دستگاه اسپرسوساز با پمپ فوق خودکار: در این مدل دستگاه ها، همه کارها به صورت خودکار انجام می شود. دانه های آسیاب شده به صورت خودکار پرس شده و درون فیلتر قرار می گیرند. آب جوش آمده با فشار زیاد اسپرسو را برای شما تهیه می کند. کار کردن با این دستگاه های بسیار آسان است اما هزینه زیادی نیاز دارد.

۸ فاکتور مهمی که در انتخاب دستگاه اسپرسوساز مناسب باید در نظر بگیرید

طیف گسترده‌ای از اسپرسو ساز در بازار وجود دارند که انتخاب را برای شما دشوار می‌سازند. اما توجه به یک سری نکات به شما کمک می‌کند که بهترین گزینه موجود را انتخاب کنید. در ادامه برخی از ویژگی‌های اصلی که باید در حین خرید در نظر بگیرید، ارائه شده است.

سهولت استفاده

عاملی که باعث ایجاد تمایز در مدل‌های مختلف اسپرسو ساز می‌شود، سهولت استفاده از آن‌ها در حین کار است. اگر وسیله‌ای می‌خواهید که بیشتر فرآیند تولید اسپرسو را به صورت خودکار انجام دهد، امکان یافتن آن در بازار به راحتی فراهم است.

حتی مدل‌هایی به بازار عرضه شده‌اند که برخی نوشیدنی‌های اسپرسو پیچیده‌تر مانند کاپوچینو را با فشار دادن تنها یک دکمه درست می‌کنند. همچنین اگر راحتی استفاده اولویت اصلی شما است، باید به دنبال خرید اسپرسو سازی با عملیات خودکار باشید. این دستگاه‌ها قابلیت تنظیم برنامه‌های مختلف را دارند. پیش از انتخاب چنین لوازم برقی باید تمام دکمه‌ها و قابلیت‌های اضافی را مورد ارزیابی قرار دهید.

سهولت تمیز کردن دستگاه

اگر استفاده از دستگاهی راحت است، اما تمیز کردن آن چندان آسان نیست، در واقع آنقدرها هم وسیله‌ای راحت به شمار نمی‌رود. پیش از خرید دستگاه اسپرسو ساز در مورد سهولت نحوه تمیز کردن آن اطمینان یابید و بدانید که این فرآیند چقدر زمانبر است.

هر چقدر دستگاه اسپرسو ساز ویژگی‌ها و قطعات بیشتری داشته باشد، به احتمال زیاد تمیز کردن آن زمان بیشتری نیاز دارد.

هزینه خرید اسپرسو ساز

دستگاه‌های اسپرسوساز محدوده قیمت متنوعی دارند. عوامل زیادی وجود دارد که بر قیمت نهایی محصول تاثیر می‌گذارند. در برخی مدل‌های رده بالا هزینه اسپرسو ساز به دلیل استفاده از مواد با کیفیت و با دوام در ساخت آن‌ها افزایش می‌یابد.

در برخی موارد هزینه بالاتر ممکن است که بیشتر به ویژگی‌های اضافی مربوط شود. گاهی اوقات برای سهولت استفاده از دستگاه هزینه می‌کنید. برخی مواقع دستگاهی مرغوب با قیمت بیشتر برای داشتن اسپرسویی با طعم بهترمی‌خرید. مدل‌های واقعا گران قیمت موجود در بازار چندین قابلیت را یکجا با هم ارائه می‌دهند.

بنابراین اگر طعم اسپرسو یا مدت زمان تهیه آن برای شما مهم است، خرید اسپرسو ساز سطح بالا را در لیست مایحتاج خود قرار دهید.

توجه به ترجیحات نوشیدنی خود

عوامل مختلفی بر طعم اسپرسو تاثیر می‌گذارند. اگر در تهیه اسپرسو خانگی تازه کار هستید، صراحتا ممکن است که نیازی به نگرانی در مورد جزئیات نباشد. برای مثال اگر نوشیدن موکا یا کاپوچینو را دوست دارید، طعم اسپرسو بر این نوشیدنی‌ها نقش دارد. شاید شما از اسپرسویی که از هر دستگاهی تهیه می‌شود، راضی باشید. اما در صورتی که به کیفیت طعم اسپرسو اهمیت می‌دهید، موارد زیادی را باید در نظر بگیرید.

برای مثال تعداد دیگ‌های بخار یک دستگاه تفاوت زیادی ایجاد می‌کند. اینکه آیا اسپرسو ساز فشار بخار را برای تهیه اسپرسو مورد استفاده قرار می‌دهد؟ دستگاه به چه دمایی می‌رسد و چقدر آن دما را ثابت نگه می‌دارد؟

البته تشخیص اینکه کدام دستگاه اسپرسو ساز گران قیمت اسپرسو با بالاترین کیفیت را برای شما آماده می‌کنند، یک چالش اساسی است. در صورتی که در مورد ترجیحات شخصی خود مطمئن نیستید، برای شروع خرید اسپرسو سازی میان رده را در نظر بگیرید.

ارائه خدمات پس از فروش

شما هنگامی که دستگاه اسپرسو سازی را می‌خرید، مدت زمان زیادی از آن استفاده می‌کنید. این مسئله بدین معنی است که باید وسیله‌ای با دوام را بخرید. البته گاهی احتمال دارد که برای تعمیرات قطعات این دستگاه نیاز به استفاده از خدمات پس از فروش باشد.

تجربیات مشتریان دیگر را در رابطه با برندهای مختلف و خدمات آن‌ها بررسی کنید. زیرا هیچ کس دوست ندارد که در عرض چند سال با اسپرسو سازی غیرقابل استفاده روبرو شود.

ماندگاری و دوام دستگاه

بسیاری از مدل‌های دستگاه اسپرسو ساز گران قیمت دارای گارانتی هستند که دوام بالایی نیز دارند. بر اساس شهرت برند و بررسی نظرات دیگران تصویر واضح‌تری از مدت زمان ماندگاری یک مدل خاص بدست می‌آورید.

اینکه اسپرسو ساز از چه موادی ساخته شده است نیز تفاوت قابل ملاحظه‌ای در کیفیت انواع دستگاه ایجاد می‌کند. وسایل برقی که عمدتا از فلز ساخته شده‌اند, عمر طولانی‌تری دارند و گرما را به شیوه‌ای کارآمدتر حفظ می‌سازند. همچنین مدل‌های خودکار با قطعات الکتریکی زیاد احتمالا نسبت به اسپرسو سازهای دستی نیاز به تعمیر بیشتری دارند.

توجه به اندازه دستگاه

یکی دیگر از نکاتی که در هنگام خرید اسپرسو ساز باید به آن دقت کنید، اندازه دستگاه است. برخی از دستگاه‌های اسپرسو ساز بسیار بزرگ هستند. در صورتی که فضای آشپزخانه شما کوچک است، باید وسیله‌ای را خریداری کنید که در این فضا به راحتی جای گیرد.

البته مدل‌های بزرگتر به طور همزمان دو شات اسپرسو را درست می‌کنند یا دارای ویژگی‌های کاربردی اضافی هستند.

با خرید اسپرسو ساز امکان درست کردن چه نوشیدنیهایی وجود دارد؟

بسیاری از محبوب‌ترین نوشیدنی‌ها در کافی‌شاپ‌ها با اسپرسو درست می‌شوند. بنابراین اگر یک دستگاه اسپرسوساز در خانه دارید، درست کردن هر یک از نوشیدنی‌های زیر با هزینه کم در آشپزخانه شما امکانپذیر است. البته این امر مستلزم آن است که مواد لازم و زمان کافی برای آماده سازی این نوشیدنی‌ها را داشته باشید.

  • شات اسپرسو یا دابل شات: این نوشیدنی همان مایعی است که از دستگاه اسپرسو ساز خارج می‌شود. بسیاری از عاشقان اسپرسو ترجیح می‌دهند که آن را در حالت طبیعی خود بنوشند. مزه این نوشیدنی تقریبا مشابه قهوه تلخ است؛
  • ماکیاتو: برای تهیه ماکیاتو مقداری شیر جوشیده کف کرده را به شات اسپرسوی خود اضافه کنید. این کار باعث می‌شود که طعم قوی قهوه اندکی تقلیل یابد؛
  • کاپوچینو: این نوشیدنی نیز مانند ماکیاتو درست می‌شود، اما باید شیر بیشتری به آن اضافه کنید. کاپوچینو یکی از نوشیدنی‌های محبوب است که با خرید اسپرسو ساز خانگی بدست می‌آید؛
  • لاته: لاته نیز مشابه کاپوچینو است. اما این نوشیدنی شیر بیشتری دارد و لایه‌ای نازک از کف شیر روی آن قرار می‌گیرد؛
  • موکا: این نوشیدنی نیز همچون کاپوچینو تهیه می‌شود، اما شکلات نیز به آن اضافه می‌گردد.

امکان اضافه کردن موادی مانند خامه فرم گرفته، فندق و کارامل نیز بنا به دلخواه شما به هر یک از نوشیدنی‌های بالا وجود دارد.

با توضیحات بالا در ادامه لیستی از مدل های مختلف اسپرسوساز باکیفیت و پرفروش در بازار ایران را برای شما آماده کرده ایم.

 

 

10- نسپرسوساز اسنزا مینی Essenza Mini

krups xn1101p2 essenza mini blanca cafetera de capsules reacondicionat 1

توان: 1260 وات
قابلیت استفاده از: کپسول
فشار بخار: 19 بار
ظرفیت مخزن آب: 0.7 لیتر
سینی چکه گیر
دارای 2 دکمه قابل برنامه‌ریزی برای آماده‌سازی اسپرسو و Lungo
زمان مورد نیاز برای گرم شدن اولیه: 25 ثانیه
نوشیدنی‌های قابل تهیه: اسپرسو , لانگو
استفاده از 11 ظرف کپسول
شخصی سازی و حافظه نوشیدنی
سیستم خاموش شدن خودکار

نسپرسوساز اسنزا مینی Essenza Mini

نسپرسو ساز دلونگی اسنزا مینی  یکی از دستگاه‌های پرقدرت این کمپانی بوده که توانی 1260 وات و فشار بخار 19 بار دارد و این نشان از قدرت فوق العاده دستگاه دارد. این دستگاه با کپسول کار می‌کند و مزیت آن سادگی و سهولت کار با آن است به گونه‌ای که اگر آشنایی با این‌گونه دستگاه‌ها نداشته باشید بدون مشکل با استفاده از این دستگاه اسپرسوی خود را به بهترین شکل آماده نمایید.

مخزن این نسپرسو ساز 0.7 لیتر بوده که پس از روشن‌کردن دستگاه دمای آب داخل آن به‌سرعت بالا رفته و آماده‌ی استفاده می‌باشد. این روند در مدت زمانی کمتر از 30 ثانیه انجام می‌پذیرد. محل ذخیره و قرار گیری کپسول‌ها در قسمت کنار دستگاه بوده و امکان ذخیره 11 کپسول در آن وجود دارد. نوشیدنی دیگری که با استفاده از این دستگاه می‌توانید تهیه کنید Lungo است.

این نسپرسوساز مجهز به سیستم خاموش شدن خودکار بوده که دستگاه پس از گذشت 9 دقیقه از آخرین تهیه نوشیدنی به صورت خودکار خاموش شده که از روشن ماندن طولانی آن جلوگیری کرده و ایمنی دستگاه و صرفه‌جویی در مصرف برق را به دنبال دارد

9- اسپرسوساز فیلیپس سری 3200 مدل EP3246/70

538edf4d d0bd 51bf 9f52 a954bf57129c
  • حجم مخزن آب: 1.8 لیتر
  • فشار بخار: 15 بار
  • قدرت توان مصرفی: 1500 وات
  • جنس بدنه: پلاستیک
  • 3 حالت دما
  • سینی چکه گیر
  • فیلتر AquaClean
  • سیستم Aroma Ectract
  • تنظیم آسیاب در 12 حالت
  • مخزن آسیاب 275 گرم
  • تنظیم میزان غلظت قهوه
  • قابلیت تنظیم میزان بخار
  • قابلیت تولید کف شیر
  • ظرفیت مخزن شیر: 0.26 لیتر
  • قابلیت استفاده از:دانه قهوه، پودر قهوه
  • نازل بخار
  • آسیاب قهوه
  • مخزن شیر
  • تعداد نازل قهوه: دو عدد
  • نمایشگر لمسی
  • منوی شخصی خانواده
  • سیستم گرم کردن فنجان
  • سیستم خاموشی خودکار
  • سیستم رسوب‌زدایی خودکار
  • امکان استفاده از قهوه از قبل آسیاب شده
  • تهیه نوشیدنی‌های: آب جوش، اسپرسو، کافه لاته، موکا، کاپوچینو، لانگو، امریکانو، شیر گرم، فلت وایت

اسپرسوساز فیلیپس EP3246 یکی از محصولات منحصر به فرد و تمام اتوماتیک این کمپانی خوشنام بوده که با ویژگی و قابلیت‌های متنوعی که دارد یک دستگاه مناسب برای تهیه نوشیدنی‌های مختلف است. این اسپرسوساز دارای توان 1500 وات و فشار بخار 15 بار بوده که موجب می‌شود نوشیدنی‌های متنوعی را در زمان کوتاهی آماده نمایید. مخزن آبی که برای این اسپرسوساز در نظر گرفته شده است ظرفیتی 1.8 لیتری دارد و امکان تهیه نزدیک به 15 فنجان نوشیدنی با سایزهای مختلف را برای شما فراهم می‌کند. این اسپرسوساز یک دستگاه کاملا اتوماتیک بوده که تهیه نوشیدنی‌ها را به راحت‌ترین شکل ممکن برای شما مهیا می‌نماید. یکی از ویژگی‌های این اسپرسوساز شخصی‌سازی منو بوده که می‌توانید نوشیدنی‌ها را با سلیقه خود آماده کرده و آن را ذخیره نمایید که برای استفاده‌های بعدی در اختیار داشته باشید. این اسپرسوساز دارای آسیابی با قطعات سرامیکی بوده که دانه‌های قهوه را با 12 حالت مختلف برای شما آسیاب کرده و به این دلیل که قبل از تهیه نوشیدنی‌ها دانه‌ها را پودر می‌نماید از تازگی و عطر فوق‌العاده‌ای برخوردار است. این دستگاه مجهز به نمایشگر لمسی بوده که کارکردی واضح و آسان را به شما می‌دهد. این اسپرسوساز مجهز به 2 نازل قهوه بوده که امکان تهیه همزمان 2 فنجان نوشیدنی را برای شما فراهم می‌کند. نازل بخار و مخزن شیر این اسپرسوساز فوم شیر را برای نوشیدنی‌هایی چون کاپوچینو آماده می‌نماید.

8- اسپرسوساز سایکو Royal OTC

8- اسپرسوساز سایکو Royal OTC
  • حجم مخزن آب: 2.5 لیتر
  • فشار بخار: 15 بار
  • قدرت توان مصرفی: 1400 وات
  • جنس بدنه: پلاستیک
  • سینی چکه گیر
  • تنظیم آسیاب در 18 حالت
  • مخزن آسیاب 600 گر
  • تنظیم میزان غلظت قهوه
  • قابلیت تنظیم میزان بخار: اتوماتیک
  • قابلیت استفاده از:دانه قهوه، پودر قهوه
  • نازل بخار
  • آسیاب قهوه
  • مخزن شیر
  • تعداد نازل قهوه: دو عدد
  • صفحه نمایش:لمسی
  • عملکرد تمیز کردن خودکار
  • امکان شخصی سازی منو
  • سیستم گرم کردن فنجان
  • سیستم خاموشی خودکار
  • امکان استفاده از قهوه از قبل آسیاب شده
  • تهیه نوشیدنی‌های: اسپرسو، اسپرسو لونگو، کاپوچینو، لاته ماکیاتو، کاپوچینو میکس

اسپرسوساز سایکو Royal OTC دستگاهی با طراحی منحصر به فرد و جسورانه بوده که بدنه‌ای به رنگ مشکی داشته و زیبایی آن را کامل کرده است. این اسپرسوساز دارای صفحه نمایش لمسی بوده که نوشیدنی‌ها را به صورت رنگی نمایش داده و می‌توانید با یک کلیک ساده هر نوشیدنی که بخواهید را تهیه کنید. نازل قهوه این دستگاه در قسمت وسط واقع شده که دارای دو خروجی قهوه بوده و امکان تهیه همزمان 2 فنجان نوشیدنی را به شما می‎‌دهد. سینی چکه‌گیر استیل این دستگاه به راحتی تمیز شده و می‌توانید آن را از قسمت مورد نظر خارج نمایید.

این اسپرسو ساز سایکو مجهز به مخزن آبی به ظرفیت 2.5 لیتر است که با استفاده از آن می‌توانید 20 فنجان نوشیدنی در سایزهای مختلف را تهیه کنید و نیازی به پر کردن زود به زود آن نیست. این مخزن دارای فیلتر آب بوده که ناخالصی و املاح آن را قبل از تهیه نوشیدنی‌ها به صورت کامل از بین برده و موجب می‌شود نوشیدنی شما باکیفیت هر چه بالاتری آماده شود.

یکی از قابلیت‌های این دستگاه وجود آسیاب 18 حالته بوده که دانه‌های قهوه را متناسب با هر نوشیدنی می‌توانید آسیاب نمایید. مخزن قهوه این دستگاه 600 گرم بوده و حجم بالایی قهوه را در خود جای می‌دهد.

7- اسپرسوساز دلونگی مدل Dinamica Plus ECAM 370.95.T

اسپرسوساز دلونگی مدل Dinamica Plus ECAM 370.95.T
  • حجم مخزن آب: 1.8 لیتر
  • فشار بخار: 19 بار
  • قدرت توان مصرفی: 1450 وات
  • صفحه نمایشگر: LCD TFT
  • مخزن آسیاب: 300 گرم
  • صفحه نمایش لمسی
  • جنس بدنه: استیل و پلاستیک
  • قابلیت تنظیم بخار خروجی
  • گرم نگه دارنده فنجان
  • سینی چکه گیر
  • عملکرد Smart One Touch
  • 12 حالت آسیاب
  • منوی شخصی خانواده
  • قابلیت تنظیم میزان بخار
  • خاموش شدن خودکار
  • کنترل غلظت قهوه
  • تهیه نوشیدنی‌های: اسپرسو، کاپوچینو، لاته ماکیاتو، نسکافه

اسپرسو سازهای مختلفی با کارایی و عملکردهای متنوعی تا به امروز تولید و عرضه شده‌اند. اما محصولی که می‌خواهیم معرفی کنیم تفاوت عمده‌ای با دیگر اسپرسوسازها دارد و آن را ابتدا در ظاهر مدرن، شیک و پیشرفته آن مشاهده خواهید کرد. اسپرسوساز دلونگی مدل ECAM 370.95 یک دستگاه حرفه‌ای و تمام اتوماتیک بوده که امکان تهیه نوشیدنی‌های مختلف را برای شما فراهم می‌کند و می‌توان گفت با وجود این دستگاه در آشپزخانه یک کافی‌شاپ خانگی مجهز خواهید داشت.

این اسپرسوساز دارای توان 1450 وات با فشار پمپ 19 بار می‌باشد که جزء اسپرسوساز های کم مصرف و در عین حال حرفه‌ای در بازار شناخته شده است. این دستگاه دارای صفحه نمایش رنگی و تمام لمسی به اندازه 3.5 اینچ از نوع TFT  است که کارایی آسانی دارد و شما را از هرگونه باریستا بی نیاز می‌سازد و به راحتی تنها با یک لمس نوشیدنی‌های بسیار با کیفیتی را برای شما آماده می‌کند.

این اسپرسو ساز دلونگی مجهز به آسیاب بوده که دانه‌های قهوه را به بهترین شکل ممکن برای شما پودر و آماده می‌نماید. از دیگر قابلیت‌های این اسپرسو ساز می‎‌توان به اتصال به Wifi اشاره کرد که امکان کنترل از راه دور دستگاه را برای شما فراهم کرده و دکمه‌ی My Function که دستورالعمل‌های مورد نظر را ذخیره کرده و از این رو به راحتی از آن استفاده نمایید. سیستم لمسی هوشمند Dinamica Plus نوشیدنی‌های مورد علاقه ی شما را ذخیره کرده و امکان تهیه هر نوع نوشیدنی را در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما فراهم می‌کند.

از دیگر امکانات این اسپرسوساز می‌توان به مخزن آب آن اشاره کرد که ظرفیتی 1.8 لیتری دارد و مجهز به فیلتری برای تصفیه آب بوده که ناخالصی و املاح آب را برای تهیه یک نوشیدنی باکیفیت از بین می‌برد.

6- اسپرسوساز دلونگی مدل PrimaDonna Elite ECAM 650.85.MS

photo 2021 04 10 18 42 27
  • حجم مخزن آب: 1.3 لیتر
  • فشار بخار: 19 بار
  • قدرت توان مصرفی: 1450 وات
  • دارای هشدار صوتی
  • سینی چکه گیر
  • تنظیم آسیاب در 13 حالت
  • مخزن آسیاب 400 گرم
  • ظرفیت مخزن شیر 600 میلی‌لیتر
  • تنظیم میزان غلظت قهوه
  • قابلیت تنظیم میزان بخار
  • قابلیت تولید کف شیر
  • قابلیت استفاده از:دانه قهوه، پودر قهوه
  • نازل بخار
  • آسیاب قهوه
  • تعداد نازل قهوه:دو عدد
  • مجهز به صفحه نمایش TFT با سایز 4.3 اینچ
  • نمایشگر لمسی
  • امکان شخصی سازی منو
  • سیستم گرم کردن فنجان
  • سیستم خاموشی خودکار
  • سیستم شستشوی خودکار
  • امکان استفاده از قهوه از قبل آسیاب شده
  • تهیه نوشیدنی‌های: اسپرسو , کافه لاته , موکا , کاپوچینو , لانگو , امریکانو , شیر گرم , فلت وایت و هات چاکلت
اسپرسوساز مدل ECAM 650.85.MS محصولی از برند « دلونگی » (Delonghi) است که با استفاده از آن می‌توان انواع نوشیدنی‌های گرم ازجمله اسپرسو، کافه لاته، موکا، کاپوچینو، شیر داغ و … را با آن تهیه کرد. این محصول با طراحی زیبا و کیفیت ساخت بالا روانه بازار شده است. وزن این محصول در حدود 12.5 کیلوگرم است که در مقایسه با محصولات مشابه، سنگین محسوب می‌شود. جلوی دستگاه یک صفحه‌نمایش با سایز 4.3 اینچ قرار گرفته است. حداکثر فشار این دستگاه برابر با 19 بار است. قرار گرفتن سینی چکه‌گیردر قسمت پایین دستگاه از کثیف‌شدن سطح میز جلوگیری کرده و نظافت دستگاه را آسان می‌کند. همچنین قابلیت جداسازی این سینی و مخزن آب، نظافت آن بسیار راحت شده است. بهره‌گیری از فناوری بلوتوث، سیستم IFD، قابلیت تمیز کردن خودکار و قابلیت خاموش شدن خودکار ازجمله ویژگی‌های دیگر این محصول است. گفتنی است که این دستگاه توانسته است تا گواهی CE را نیز دریافت نماید.

5- نسپرسو ساز دلونگی مدل Lattissima one en500

نسپرسو ساز دلونگی مدل Lattissima one en500
  • توان: 1450 وات
  • قابلیت استفاده از: کپسول
  • فشار بخار: 19 بار
  • ظرفیت مخزن آب: 1 لیتر
  • صفحه نمایش لمسی
  • سینی چکه گیر
  • مخزن شیر
  • حالت آماده به کار
  • زمان مورد نیاز برای گرم شدن اولیه: 25 ثانیه
  • قرار گرفتن در حالت Stand by بعد از 30 دقیقه
  • خاموش شدن به صورت خودکار بعد از 9 دقیقه
  • 10 عدد کپسول متنوع نسپرسو
  • نوشیدنی‌های قابل تهیه: اسپرسو , کافه لاته , کاپوچینو , ماکیاتو , لانگو , شیر گرم

اسپرسوساز مدل «LATTISSIMA PRO EN 750.MB» از محصولات کاربردی، باکیفیت و خوش‌ساخت شرکت «دلونگی» است که با بهره‌مندی از امکانات متنوع و کاربردی گزینه جذابی برای علاقه‌مندان به قهوه محسوب می‌شود. مخزن آب دستگاه در قسمت پشت بدنه قرار گرفته است و ظرفیت 1.3 لیتر را داراست. این اسپرسوساز با کپسول‌های نسپرسو کار می‌کند که نسبت به روش‌های استفاده‌ی آسان‌تری دارند و تنوع زیادی به نوشیدنی‌های شما می‌دهند. دستگاه LATTISSIMA PRO EN 750.MB مجهز به پنل تنظیمات لمسی است که تنها با یک اشاره دست امکان انتخاب نوع کارکرد دستگاه را از میان شش برنامه‌ی پیش‌فرض به کاربر می‌دهد. این اسپرسوساز امکان تهیه‎‌ی قهوه‌ی ریسترتو، لانگو، اسپرسو، کاپوچینو، لاته ماکیاتو و شیر داغ و آب جوش را دارد. مخزن شیر جداگانه‌ای که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است با ظرفیت نیم لیتر امکان تهیه‌ی فوم شیر باکیفیت را به کاربر می‌دهد. سیستم تمیزسازی خودکار که برای این دستگاه در نظر گرفته شده و همچنین مخزن شیر قابل جداسازی که امکان شست‌وشو در ماشین ظرفشویی را دارد در کنار هم موجب سهولت نظافت اسپرسوساز شده است. همچنین مخزن مخصوص کپسول‌های استفاده شده قابل جداسازی است و تخلیه‌ی آن به آسانی صورت می‌پذیرد. از دیگر مزایای این مدل برخورداری از سیستم خاموش‌شدن خودکار در فاصله‌ی 9 دقیقه پس از آخرین استفاده است که از هدررفت انرژی جلوگیری می‌کند. امکان تنظیم ارتفاع فنجان نیز یکی دیگر از خصوصیات کاربردی و جالب توجه این اسپرسوساز است.

4- اسپرسوساز دلونگی مدل EC850.M

EC 850 M lifestyle 1
  • حجم مخزن آب: 1 لیتر
  • فشار بخار: 15 بار
  • قدرت توان مصرفی: 1450 وات
  • جنس بدنه: استیل
  • صفحه گرم نگهدارنده
  • سینی چکه گیر
  • حالت آماده به کار
  • قابلیت تنظیم میزان بخار
  • تمپر قهوه
  • سیستم Thermoblock
  • نوشیدنی‌های قابل تهیه: آب جوش، اسپرسو، کافه لاته، کاپوچینو ، شیر گرم

قهوه سازی با پمپ سنتی با کاپوچینوی اتوماتیک؟ بله  EC850.M با طراحی ظریف خود که به طور کامل از فلز ساخته شده است  تضمینی است برای استحکام و در عین حال عمل اوردن بهترین قهوه است.

اسپرسوساز EC850.M اگرچه به سنت احترام می گذارد در عین حال نتیجه تمام تخصص De’Longhi در زمینه تولید قهوه است. عملکرد “کاپوچینوی خودکار” به شما این امکان را می دهد که با فشار دادن یک دکمه، شیر را  به کف غلیظ و صاف تبدیل کنید تا یک کاپوچینوی عالی داشته باشید. كاربری و رابط کاربری آسان و سیستم تمیزکاری به شما این امکان را می دهد که پس از خالي شدن آن، با فشردن دكمه «تميز كردن اتوماتيك»، چرخه تميز كردن كامل آغاز شود و درنتیجه تمام قسمت‌هاي داخلي آن تميز خواهد شد.

با لمس دکمه EC850.M به شما این امکان را می‌دهد بین اسپرسو، کاپوچینو، لاته یا فقط آب داغ  ویا حتی چای یا دمنوش انتخاب کنید.

عملکرد بالا به معنای مصرف بالا انرژی  نیست. سیستم پیاده‌سازی شده در EC850.M از آخرین نسل مدارهای گرمایش ترموبلاک، عایق‌های خاص و اجزای بسیار پربازده استفاده می‌کند که می‌توانند به سطوح بهره‌وری انرژی که شایسته کلاس A هستند برساند. حالت آماده به کار خودکار قابل تنظیم به شما امکان می‌دهد در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنید.

3- نسپرسو ساز Gran Lattissima EN650.W گرن لاتیسما

GranLattissima White 3quarter Latte listing
  • توان: 1400 وات
  • قابلیت استفاده از: کپسول
  • فشار بخار: 19 بار
  • ظرفیت مخزن آب: 1 لیتر
  • سینی چکه گیر
  • زمان مورد نیاز برای گرم شدن اولیه: 25 ثانیه
  • نوشیدنی‌های قابل تهیه: اسپرسو , لانگو
  • مجهز به 10 ظرف کپسول
  • سختی قابل برنامه ریزی آب
  • تمیز کردن خودکار در 9 دقیقه
  • ظرفیت 0.5 لیتر کارافه شیر
  • قدرت قهوه قابل تنظیم
  • سیستم خاموش شدن خودکار

در نسپرسوساز گرن لاتیسما فناوری شیر تازه وان تاچ De’Longhi و سیستم کپسول Nespresso ترکیب شده تا به شما امکان دهد نوشنیدنی هایی با دستور العمل‌هایی با کیفیت باریستا درست کنید.

این اولین دستگاه با 9 دستور غذا در میان سایر مدل های نسپرسو لاتیسیما است. با سیستم آماده‌سازی وان تاچ ، کاپوچینوی کف‌دار خود را به سادگی با لمس یک دکمه خواهید داشت.

هنگام خرید دستگاه، یک مجموعه خوشامدگویی شامل 14 کپسول نسپرسو دریافت خواهید کرد. هر یک از آنها حاوی رایحه های جداگانه است که به شما کمک می کند مورد علاقه خود را پیدا کنید. پس از تحقیق زیاد درباره Lattissima Gran، اکثر کاربران را از کاربرد آسان، قهوه های خوشمزه و انواع دستور العمل های آن راضی دیدم.

Gran Lattissima تنها در دو رنگ مختلف سیاه و سفید عرضه می شود. بدنه استیل ضد زنگ با روکش های مات و براق آن را به یک دستگاه زیبا تبدیل کرده است. همچنین پنل لمسی شیشه ای بر زیبایی آن افزوده است. 

به همراه یک ظرف شیر قابل جابجایی، یک مخزن آب بزرگ و یک جای کپسول بزرگ ارائه می شود. همچنین، پشتیبانی از فنجان متحرک برای هر اندازه فنجان یا لیوان عملی است. هنگامی که به کف‌ساز شیر نیاز ندارید، می‌توانید آن را جدا کرده و درپوش کشویی را ببندید تا سوراخ اتصال بخار را بپوشانید و ظاهر شیک دستگاه را حفظ کنید.

2- اسپرسوساز دلونگی 650.85

photo 2021 04 10 18 42 27 1
  • حجم مخزن آب: 1.3 لیتر
  • فشار بخار: 19 بار
  • قدرت توان مصرفی: 1450 وات
  • دارای هشدار صوتی
  • سینی چکه گیر
  • تنظیم آسیاب در 13 حالت
  • مخزن آسیاب 400 گرم
  • ظرفیت مخزن شیر 600 میلی‌لیتر
  • تنظیم میزان غلظت قهوه
  • قابلیت تنظیم میزان بخار
  • قابلیت تولید کف شیر
  • قابلیت استفاده از:دانه قهوه، پودر قهوه
  • نازل بخار
  • آسیاب قهوه
  • تعداد نازل قهوه:دو عدد
  • مجهز به صفحه نمایش TFT با سایز 4.3 اینچ
  • نمایشگر لمسی
  • امکان شخصی سازی منو
  • سیستم گرم کردن فنجان
  • سیستم خاموشی خودکار
  • سیستم شستشوی خودکار
  • امکان استفاده از قهوه از قبل آسیاب شده
  • تهیه نوشیدنی‌های: اسپرسو , کافه لاته , موکا , کاپوچینو , لانگو , امریکانو , شیر گرم , فلت وایت و هات چاکلت

محصولات De’Longhi هنگام استفاده حداکثر راحتی و راحتی را ارائه می دهند. اسپرسوساز 65085 دستگاهی است که انواع مختلفی از قهوه مانند کافه لاته، لاته ماکیاتو، کاپوچینو و غیره مانند اسپرسو، دوپیو، قهوه تلخ، سرد، شکلات داغ، شیر داغ و آب گرم را تولید می کند. با فشار 19 بار، کاپوچینوی خامه ای را می سازد و دارای صفحه نمایش رنگی 4.4TFT است که به هر کسی اجازه می دهد به راحتی آن را کار کند. پد صفحه نمایش لمسی را می توان روی هر درجه دمایی که برای نوشیدن سریع لازم است تنظیم کرد.

طراحی آن باعث شده است که آن را در هر آشپزخانه مدرنی قرار داد و صد البته بادوام و براق است. همچنین می‌تواند به برنامه پیوند هوشمند قهوه متصل شود تا نوع قهوه شما را شخصی‌سازی کند. این دستگاه قهوه ساز مقدار پودر قهوه و آب مورد نیاز خود را محاسبه می کند. از جمله ویژگی های آن یک سینی جداشدنی است که به راحتی می توان آن را بیرون آورد.

اپلیکیشن Smart Coffee Link
این ویژگی به هر کسی که کار می کند اجازه می دهد تا شکل قهوه مورد نظر خود را انتخاب کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دستگاه و برنامه را متصل کنید و دستور العمل های جدیدی برای نوشیدنی های خود داشته باشید.

حذف سینی چکه
سینی برای تمیز کردن آسان قابل جدا شدن است. وقتی کثیف شد، به راحتی می توان آن را بیرون آورد و قبل از استفاده مجدد تمیز کرد.

واحد دم کردن قابل جدا سازی
واحد دم کردن را می توان بیرون آورد تا قسمت داخلی دستگاه قهوه برای تمیز کردن کامل خارج شود.

رنگ 4.4TFT با صفحه نمایش لمسی
دستورالعمل یا فرمت تهیه قهوه روی دستگاه نوشته شده است و با لمس صفحه نمایش آن به راحتی قابل استفاده است که تعامل آسان تر با دستگاه را بهبود می دهد.

carafe تمیز آسان اتوماتیک
این ویژگی به دستگاه این امکان را می دهد که پس از آماده کردن نوشیدنی، بخش تمیز کردن را فعال کرده، قسمت شیر ​​را با آب و بخار تمیز و شستشو می دهد و آن را برای دفعه بعد تمیز می کند.
عملکرد چند منظوره
انواع قهوه درست می کند. بنابراین، می توانید هر قوه ای که میل دارید را انتخاب کنید که سلیقه شما میپسندد. همراه با یک قفسه شکلات داغ و مقداری کاراف اضافی برای نوشیدنی های سرد ارائه می شود.

شخصی سازی نامحدود
دستگاه قهوه ساز امکان دارد تا شش پروفایل کاربر را با انواع مختلف نوشیدنی های برنامه ریزی شده پذیرا باشد.

سهولت استفاده

این دستگاه دارای دفترچه راهنما است که توضیح می دهد چگونه می توانید قهوه مورد نظر خود را درست کنید. هر کسی می‌تواند آن را تا زمانی که دستورالعمل‌های داده شده را دنبال کنید، کار کند. تنها با یک لمس، می توانید از دانه های قهوه برای ایجاد قهوه با کیفیت مورد علاقه خود برای تسکین طعم خود استفاده کنید.

1- اسپرسو ساز دلونگی مدل Maestosa EPAM960.75.GLM

9 1
  • حجم مخزن آب: 2.1 لیتر
  • فشار بخار: 19 بار
  • قدرت توان مصرفی: 1550 وات
  • سینی چکه گیر
  • تنظیم آسیاب در 13 حالت
  • مخزن آسیاب: 2 عدد 290 گرمی
  • ظرفیت مخزن شیر 500 میلی‌لیتر
  • تنظیم میزان غلظت قهوه
  • قابلیت تنظیم میزان بخار: اتوماتیک
  • قابلیت تولید کف شیر
  • قابلیت استفاده از:دانه قهوه، پودر قهوه
  • نازل بخار
  • آسیاب قهوه
  • مخزن شیر
  • تعداد نازل قهوه: دو عدد
  • صفحه نمایش: 5 اینچ TFT
  • سیستم LatteCrema
  • عملکرد تمیز کردن خودکار
  • امکان شخصی سازی منو
  • سیستم خاموشی خودکار
  • امکان استفاده از قهوه از قبل آسیاب شده
  • دارای WiFi و قابلیت اتصال به تلفن هوشمند
  • تهیه نوشیدنی‌های: آب جوش , اسپرسو , کافه لاته , کاپوچینو , ماکیاتو , ریسترتو , لانگو , شیر گرم , فلت وایت , هات چاکلت

برای بسیاری از مردم، قهوه دو نوع است – با شیر یا بدون آن. با این حال، برای علاقه مندان واقعی، اندازه دانه قهوه مناسب، آسیاب کامل و توجه پر زحمت به جزئیات می تواند تفاوت بین سوخت صبحگاهی و ماست صبحگاهی باشد. شرکت دلونگی ادعا می کند که دستگاه 960.75 بهترین اسپرسوساز تاریخ است – دستگاهی که می تواند نوشیدنی های “با کیفیت کافی شاپ” را با لمس یک دکمه ارائه دهد.

بررسی  De’Longhi Maestosa 960.75 آنچه باید بدانید
با صفحه نمایش لمسی 5 اینچی، کنترل گوشی هوشمند، قیف دوگانه برای دانه های شما و توانایی تنظیم نوشیدنی ها به دلخواه شما، این تعریف De’Longhi از دستگاه قهوه ساز دانه به فنجان بدون سازش است.

اگر دوست دارید مجموعه وسیعی از نوشیدنی‌های قهوه مبتنی بر شیر را فقط با یک دکمه داشته باشید – کاپوچینو، اسپرسو، لاته، موکا و بسیاری دیگر – پس این می‌تواند دستگاه مناسب شما باشد.

در واقع، قهوه ای وجود ندارد که این دستگاه نتواند درست کند. آیا یک لیوان قهوه فیلتر می خواهید؟ مشکلی نیست یک پارچ را زیر دهانه های دوقلوی Maestosa بچسبانید و یکی از قهوه های تازه آسیاب شده را بیرون بیاورید. دوست دارید قهوه سردی داشته باشید؟ ساده است، یخ را در MixCarafe بریزید، دکمه را فشار دهید و اجازه دهید Maestosa بقیه کارها را انجام دهد. شکلات داغ چطور؟ بیش از حد آسان.

ممکن است فقط یک قیف دانه داشته باشد، اما این یک دستگاه کاملاً اتوماتیک است که طیف گسترده ای از نوشیدنی های قهوه مبتنی بر شیر و کنترل از راه دور را از طریق یک برنامه تلفن هوشمند ارائه می دهد.

اگر از دستگاه‌های اسپرسوساز دستی ترسیده‌اید، از شنیدن اینکه اوراکل دارای چرخش نیمه خودکار است، خوشحال خواهید شد. شما همچنان باید این فرآیند را به صورت دستی طی کنید، دانه های قهوه را آسیاب کنید، آنها را خرد کنید و پورتافیلتر را در جای خود بچرخانید، اما با صفحه لمسی بزرگ خود شما را در این فرآیند راهنمایی می کند و – اگر بخواهید – به طور خودکار شیر را بخارپز می کند. شما هنوز هم باید اسپرسو و شیر را به صورت دستی ایجاد و ترکیب کنید، اما نتایج به طور قابل توجهی برتر از هر دستگاه دانه قهوه به فنجان است.

بررسی De’Longhi Maestosa 960.75: طراحی و ویژگی ها
از دور، De’Longhi Maestosa چشمگیر به نظر می رسد. ترکیب کروم، مشکی براق، شیشه و پلاستیک، چهره لوکس به آن بخشیده است. با هر معیاری، این یک ماشین بسیار بزرگ است، اما طراحی صاف و مربعی آن به این معنی است که آنطور که ابعاد آن نشان می دهد، به نظر نمی رسد.

صفحه نمایش لمسی رنگی بزرگ 5 اینچی در مرکز قرار می گیرد و جفت دهانه های قابل تنظیم ارتفاع به آرامی روی پانل جلویی به بالا و پایین می لغزند. در سمت چپ این دهانه ها، یک نقطه اتصال برای لوازم جانبی مختلف وجود دارد. اگر ترجیح می‌دهید به صورت دستی شیر را در یک پارچ کف کنید، می‌توانید یک چوب بخار را در جای خود کلیک کنید، سیستم LatteCrema De’Longhi را برای کف کردن خودکار شیر و قهوه‌های مبتنی بر شیر با یک لمس اضافه کنید، یا می‌توانید MixCarafe را برای تهیه شکلات داغ یا یخ وصل کنید. قهوه. (بله، شما باید به صورت دستی تکه های یخ اضافه کنید.)

delonghi maestosa hoppers

 

مخزن های دوقلو دانه قهوه در قسمت بالایی پشت دستگاه قرار دارند و هر کدام تا 290 گرم قهوه خام را در خود جای می دهند. تنها مزاحم خفیف این است که ممکن است لازم باشد دستگاه را بیرون بکشید تا اگر Maestosa زیر یک کابینت آشپزخانه فشرده شود، آنها را پر کنید.

یک دکمه کوچک در کنار پانل جلویی فشار دهید و درب باز می شود. در اینجا، می توانید به مخزن آب 2.1 لیتری دسترسی داشته باشید و سینی چکه و ظرف برای تفاله های قهوه مصرف شده را بیرون بکشید. خوب است که عادت به تمیز کردن روزانه آنها داشته باشید، مگر اینکه بخواهید تفاله های قهوه کپک زده داخل دستگاه بنشیند، ایرانوکالا همچنین توصیه می کند که پانل کناری را باز کنید و حداقل ماهی یک بار دمنده را تمیز کنید. همچنین توصیه می‌کند تمام سینی‌های مختلف را بردارید و داخل آن را جاروبرقی بکشید تا تفاله‌های قهوه سرگردانی که ممکن است از داخل توری لیز خورده باشند، جدا کنید.

شیر را بدون نیاز به بازکردن سیستم LatteCrema پر کنید. علاوه بر این، این برنامه زمانی که ظرف حبوبات و مخزن آب در حال اتمام است به شما هشدار می دهد و در صورت نیاز به خالی کردن سینی خاک به شما هشدار می دهد.

بررسی De’Longhi Maestosa: سهولت استفاده

در ابتدا، De’Longhi Maestosa کمی ترسناک است. طراحی زیبا به این معنی است که بلافاصله مشخص نیست که قیف ها کجا هستند، چگونه قهوه آسیاب شده را اضافه کنید، یا کجا می توانید مخزن آب را پر کنید. کتابچه راهنمای گیج کننده فقط اوضاع را بدتر می کند.

با این حال، دستیابی به دستگاه و محفظه های مختلف آن زمان زیادی نمی برد و از آن نقطه به بعد، استفاده از اسپرسوساز 960.75 ساده است. صفحه نمایش لمسی روشن، شفاف است و به سرعت به هر محصولی پاسخ می دهد. انتخاب نوشیدنی ها نیز آسان است و اگر لاته خود را از لاته ماکیاتو تمییز نمیدهید، تصاویر هر نوع نوشیدنی نمایان است.

شما به سادگی با استفاده از فلش های روی صفحه در میان گزینه ها حرکت کنید و برای انتخاب نوشیدنی روی عکس ضربه بزنید. یا می توانید هر نوشیدنی را با فشار دادن علامت مثبت شخصی سازی کنید – و اینجاست که همه چیز جالب می شود.

از این صفحه می‌توانید گزینه‌های مختلفی مانند قیف دانه‌ها و «رایحه» مورد نظر را انتخاب کنید، اگرچه این را واقعاً باید قدرت نامید، زیرا میزان مصرف قهوه را کنترل می‌کند. همچنین می‌توانید دمای قهوه را تنظیم کنید، چه مقدار از آن را می‌خواهید و چقدر می‌خواهید نوشیدنی کف‌دار باشد.

همچنین می‌توانید این انتخاب‌ها را از برنامه انجام دهید و با ذخیره تنظیمات برگزیده‌تان در نمایه‌تان، تنظیمات روی تلفن و دستگاه شما همگام‌سازی می‌شود. علاوه بر این، اگر روی دکمه «my» روی هر یک از مشخصات نوشیدنی ضربه بزنید، می‌توانید دقیقاً میزان قهوه و شیر توزیع شده را برنامه‌ریزی کنید و نتایج را ذخیره کنید.

طرح‌بندی برنامه مشابه نمایشگر روی صفحه است که جابجایی از یکی به دیگری را آسان می‌کند. برای تهیه نوشیدنی، دکمه آماده کردن را فشار دهید یا هر نوشیدنی را با کلیک کردن روی عکس آن و تغییر گزینه‌های مختلف، سفارشی کنید. برخی از انواع نوشیدنی‌ها را می‌توانید همزمان دوتا درست کنید و چون دستگاه را می‌توان از راه دور کنترل کرد، می‌توانید شب‌ها یک فنجان را زیر دهانه‌ها بگذارید و صبح در حالی که در رختخواب دراز کشیده‌اید، یک قهوه سفارش دهید. به عبارت دیگر اوج لوکس بودن.

 

 

EXSEPAM96075GLM 20

اینجا فقط یک مشکل وجود دارد: سیستم LatteCrema شیر را خنک نمی کند. این بدان معناست که عاقلانه نیست که شیر را از شب قبل در ظرف قرار دهید، مگر اینکه کاپوچینوی ترش و کلوچه ای میل کنید. و شما نمی توانید با استفاده از قهوه آسیاب شده از راه دور نوشیدنی درست کنید. برای انجام دومی، باید قهوه آسیاب شده را به عنوان منبع انتخاب کنید، هر بار یک پیمانه اضافه کنید و سپس انتخاب خود را انجام دهید.

با این حال، با وجود عدم وجود خنک کننده داخلی، سیستم های LatteCrema و MixCarafe به خوبی کار می کنند. از MixCarafe می توان برای هم زدن شکلات داغ، و یخ بلیتز برای آبجوهای سرد با استفاده از ضمیمه های مختلف استفاده کرد. این دستور العمل‌ها می‌توانند کمی مبهم باشند – و با توجه به اینکه می‌توانید یک شکلات داغ در مایکروویو درست کنید، همیشه ارزش تلاش را ندارند – اما افزودنی خوبی است. و نتایج واقعاً بسیار خوب است.

سیستم LatteCrema هر بار شیر کاملا بخار پز شده را تولید می کند و کنترل زیادی بر روی میزان کف مورد نظر شما بر روی کاپوچینوی خود را فراهم می کند. تنها مسئله این است که حجم شیر توزیع شده با زمان تعیین می شود نه میلی لیتر. این در زمینه معنای بسیار کمی دارد و بخشی از دستگاه بود که برای درست کردن کار بیشترین تغییرات و آزمایش را انجام داد. و، همانطور که قبلاً اشاره کردم، حیف است که با توجه به هزینه این دستگاه، نمی توان به نحوی سیستم را خنک کرد.

نقد De’Longhi Maestosa: Performance
با این حال، مهم‌ترین بخش، مهارت‌های قهوه‌سازی ماستوزا است و از این نظر قابل توجه است. چه قهوه آسیاب شده، دانه های سوپرمارکت ارزان قیمت یا بهترین برشته های دستی، Maestosa می تواند یک فنجان قهوه با کیفیت بالا را بدون تلاش عملاً به ارمغان بیاورد. شیر به خوبی بخار پز می شود و دارای بافت نسبتاً غنی و کرکی است، چیزی که به سختی می توان آن را به صورت دستی ایجاد کرد، و نتایج به همان خوبی است که ما از هر دستگاه بر پایه دانه قهوه به فنجان می چشیم. پس به جرئت بهترین اسپرسوساز موجود در دنیا برای مصارف خانگی و اداری است.

Call Now Button