نسپرسو، نامی که همه می شناسند و در هیچ نقطه ای از دنیا پنهان نیست. به قهوه متصل است اما افرادی که حتی قهوه نمی‌نوشند، نسپرسو را می شناسند . این در واقع نام تجاری  Nestlé Nespresso SA  است که یک واحد عملیاتی از Nestle Group است. این شرکت در لوزان سوئیس مستقر است.

همه چیز در سال 1976 شروع شد، زمانی که یکی از کارکنان نستله، اریک فاور، سیستم نسپرسو را اختراع و ثبت کرد و آن را وارد تجارت در سوئیس کرد. در آن زمان، موفقیت آنی به دست نیاورد، اما بعدا، با تلاش‌های بیشتر ژان پل گیلارد، این محصول محبوبیت خود را آغاز کرد.

از سال 1990، این برند قراردادهایی را با Turmix، Krups، Magimix، Philips، Delonghi و Siemens برای فروش ماشین‌ها در سایر نقاط جهان امضا کرد. پس از آن، این برند همیشه با تلاش‌های دوجانبه تکامل یافته است تا لوازم خانگی با بهترین کیفیت را برای هر خریدار در یک بخش قیمتی مناسب عرضه کند.

نسپرسوساز دلونگی

15 دلیل برای اینکه نسپرسو خیلی خوب و محبوب است

واقعا چه تلاش و مفهومی باعث موفقیت نسپرسو شده است؟ خب، محدودیت‌های کمی با طبیعت انسان ارتباط دارند که ذهن انسان را به سمت برند نسپرسو و محصولاتشان منحرف می‌کند. مراقبت خوبی برای درک ذهن انسان – ” آنچه می‌خواهد ” انجام داده است و این همان چیزی است که آنها را تا این حد بزرگ کرده است.

پس بیایید به محدودیت‌ها یا عواملی که نسپرسو را وارد خانه‌های عاشقان قهوه می‌کند، نگاهی دقیق بیندازیم.

چرا نسپرسو اینقدر محبوب است؟

1. اسپرسو را در خانه دم کنید

درست شنیدی! به راحتی در خانه خود یک فنجان اسپرسو دم کنید. و این فقط در مورد دم کردن اسپرسو نیست، بلکه در مورد سهولت استفاده است. شما مجبور نخواهید بود با کنترل های پیچیده یک دستگاه اسپرسوساز سنتی سر و کار داشته باشید، بلکه فقط باید یک کپسول را در دستگاه بریزید، فنجان خود را زیر دهانه قرار دهید و دکمه را فشار دهید. آه، فراموش کردم به شما بگویم که باید آب را نیز به مخزن اضافه کنید و دکمه پاور را روشن کنید.

بنابراین، می‌بینید که چقدر آسان است که یک اسپرسوی خوشمزه داشته باشید. دستگاه های نسپرسو از شما نمی خواهند که طرز تهیه اسپرسو را در خانه یاد بگیرید و شما را با حداقل تلاش لازم برای تهیه یک اسپرسو خوب نگه می‌دارد.

2. فنجان ثابت اسپرسو

با نسپرسو، هر بار که با همان کپسول قهوه دم می‌کنید، همان فنجان اسپرسو را دریافت می‌کنید. به این دلیل که از قبل برنامه‌ریزی شده است تا از محدودیت های وارد شده در داخل مانند فشار، زمان دم کردن، دمای آب، مقدار آب در اسپرسو و موارد دیگر پیروی کند. همه چیز در داخل از قبل تغذیه شده است و همان چیزها بدون شکست اتفاق می‌افتد که همیشه یک فنجان اسپرسو ثابت می‌دهد.

بنابراین، اگر طعم یک فنجان نسپرسو را دوست دارید، مطمئنا عاشق دستگاه های آنها خواهید شد.

3. سهولت استفاده

یکی از دلایل اصلی محبوبیت این برند، سادگی است. Nespresso فقط بر روی ارائه قهوه به کاربران و کسانی که نمی‌خواهند در زمان صرفه‌جویی کنند تمرکز کرده است. ما می‌دانیم که قهوه یک هنر است، اما هنوز برای بخش عمده ای از مردم نیست. این فقط یک نوشیدنی معمولی برای بسیاری است و آنها فقط آن را به روشی بسیار ساده می‌خواهند. ذهن هر انسانی متفاوت است، اما همه آنها به طور طبیعی به سمت راحتی منحرف می‌شوند.

4. تمیز کردن آسان

بله، آنها به راحتی تمیز می‌شوند و حتی نیاز کمتری به آن دارند. فقط باید بعد از اتمام دم کردن، چیزها را پاک کنید. این دستگاه دارای یک گزینه رسوب زدایی اختصاصی است که می‌توانید در فواصل زمانی معین از آن استفاده کنید تا دستگاه را در وضعیت خوبی نگه دارید. مایع رسوب زدایی نسپرسو در بازار موجود است که عالی است و نیازی به آزمایش با گزینه های دیگر ندارید.

روزهایی که مجبورید برای تمیز کردن و سرویس دستگاه اسپرسوساز خود با یک متخصص تماس بگیرید، گذشته است. فقط هنگام استفاده از آن مراقب باشید و دستگاه از خودش مراقبت خواهد کرد. استراحت کنید، بسته به استفاده شما به طور منظم رسوب زدایی کنید.

5. بدون کنترل پیچیده

اگر شما یکی از کسانی هستید که دوست دارید حداقلی را حفظ کنید و زمانی برای یادگیری و دم کردن اسپرسو ندارید، نسپرسو یک برنده سریع خواهد بود. اکثر دستگاه ها فقط 2 یا 3 دکمه دارند که دوباره برای انتخاب فنجان اسپرسو یا لانگو هستند. آخرین مورد برای قدرت خواهد بود. حالا فکر می‌کنید باید چیزی یاد بگیرید؟

دلایل محبوبیت نسپرسو

6. دم کردن سریع

بسیاری از دستگاه های اسپرسوساز 3 تا 10 دقیقه برای پیش گرم کردن دستگاه یا آماده شدن برای دم کردن زمان می‌برند. دستگاه های نسپرسو در این مورد برنده می‌شوند و فقط 25 تا 30 ثانیه برای پیش گرم شدن زمان می‌برند. پس از آن، یک فنجان اسپرسو را می‌توان تنها در 20-35 ثانیه دم کرد. بنابراین، آن‌ها واقعا سریع هستند و اگر دیر بیدار می‌شوید اما وقت‌های اداری زودهنگام دارید، مفید خواهند بود.

7. تعمیر و نگهداری کم مورد نیاز است

دستگاه های نسپرسو بی عیب و نقص هستند و واقعا به گونه ای ساخته شده اند که دستگاه های ضد خرابی باشند. زمان صرف شده برای مهندسی آن، آنها را در همه چیز واقعا دقیق کرده است. آنها به گونه ای ساخته شده اند که با حداقل توجه دوام بیاورند. فقط آنها را به طور منظم رسوب زدایی کنید تا برای مدت طولانی دست نخورده بمانند.

یکی از دلایل نگهداری کم این است که آنها دستی نیستند و چیزها به طور مداوم در داخل کار می‌کنند. در دستگاه‌های اسپرسوساز معمولی، فراز و نشیب‌هایی وجود دارد که باعث می‌شود همه چیز در داخل ناهماهنگ باشد و فضایی برای خطاها ایجاد کند.

8. کاپوچینو و لاته تنها با فشار دادن دکمه ها

با چند دکمه اضافه شده دیگر، دستگاه های نسپرسو وجود دارند که می‌توانند برای شما لاته یا کاپوچینو نیز درست کنند. برای دوستداران کاپوچینو و لاته، اینها دومین شریک شما خواهند بود که به شما کمک می‌کنند از هزینه این نوشیدنی های خاص در کافه های گران قیمت اجتناب کنید.

چرا نسپرسو اینقدر محبوب است؟

9. طراحی زیبا

وقتی دکمه‌ها به هم ریخته یا به هم ریخته نباشید، همه چیز به طور طبیعی زیبا می‌شود. آنها با طراحی های نفیس، زیبایی را به مکانی می‌بخشند که تصمیم به قرار دادن آنها دارید. بیشتر نسپرسوسازها به زیبایی طراحی شده‌اند و همیشه در حال پیشرفت هستند و تیم نسپرسو در تلاش است تا این عامل را جدی بگیرد.

10. صرفه جویی در زمان

البته نمی‌توان انکار کرد که با مفهوم ساده دم کردن قهوه، در زمان زیادی صرفه‌جویی می‌کند. این باعث صرفه‌جویی در بسیاری از مراحل مانند اندازه گیری، آسیاب کردن، ضربه زدن و همه اینها شده که باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود. همچنین، دستگاه‌های اسپرسوساز نسپرسو قهوه را سریع دم می‌کنند و دوباره در زمان گرانبهای زیادی صرفه‌جویی می‌کنند. در این دنیای پر از هرج و مرج این روزها، همه عجله دارند. همانطور که قبلا گفتیم، قهوه فقط یک نوشیدنی معمولی برای بخش عمده ای از مردم است و بنابراین، آنها آن را سریع و آسان می‌خواهند.

11. بی نظم

تا زمانی که اشتباه نکنید، هیچ آشفتگی ایجاد نمی‌کند. دانه های قهوه آسیاب نمی‌شود، بنابراین چیزی نمی ریزد. غلاف‌ها خود را می‌بندند، بنابراین باز هم تفاله‌های قهوه با هیچ سطحی تماس نمی‌گیرد و آن ناحیه را تمیز نگه می‌دارد. علاوه بر این، در دستگاه نسپرسو یک انبار برای غلاف های مستعمل وجود دارد که می‌توانیم آن را به دلخواه خود در سطل زباله بیندازیم.

چرا نسپرسو انقدر خوبه؟

12. تنوع طعم – گزینه های زیادی

غلاف‌ها یا کپسول‌های نسپرسو مملو از پودر قهوه هستند. اینها حاوی طعم های متعددی هستند که می‌توانید از بین آنها تنوعی واضح به خریدار بدهید. امروزه بسیاری از برندهای دیگر نیز وجود دارند که به بازار طعم بیشتری می دهند و حداقل هزینه را حفظ می‌کنند.

13. کپسول به راحتی در دسترس است

اگر به این فکر می‌کنید که از کجا غلاف بخرید، اصلا جای نگرانی نیست. آنها در همه جا از جمله در فروشگاه ما در دسترس هستند.

کپسول های قهوه خود را در یک غلاف نسپرسو نگهداری کنید تا بتوانید فنجان قهوه بعدی خود را به راحتی پیدا کنید. لوازم جانبی زیادی وجود دارد که کار را مانند نسپرسو آسان می کند.

14. مقرون به صرفه است

یکی از مهم ترین عواملی که سرنوشت هر برندی را رقم می‌زند، قیمت گذاری آن است. دستگاه های قهوه ساز نسپرسو از این نظر برنده هستند و می‌توان دستگاهی با قیمت 150 دلار در خانه داشت. راحتی این دستگاه تا حدودی معادل یک دستگاه اسپرسوساز فوق اتوماتیک است و هزینه آن فقط کسری است.

15. اعتماد به برندهای عمده اسپرسو

نسپرسو با همکاری برندهای بزرگی مانند De’Longhi و Breville ماشین های خود را توسعه می‌دهد. وقتی در مورد اسپرسوسازها صحبت می‌کنیم، این برندهای همکاری در حال حاضر ابرقدرت هستند. بنابراین، دستگاه های به دست آمده دستگاه هایی با فرمت آسان با اعتماد غول پیکرترین برندهای اسپرسوساز هستند.

Call Now Button