چت با مسئول فروش

ست نسپرسوساز اسنزا مینی کروپس با کف شیرساز Aeroccino3

تومان7.500.000

نسپرسوساز 

  • توان: 1260 وات
  • قابلیت استفاده از: کپسول
  • فشار بخار: 19 بار
  • ظرفیت مخزن آب: 0.7 لیتر
  • سینی چکه گیر
  • حالت آماده به کار
  • دارای 2 دکمه قابل برنامه‌ریزی برای آماده‌سازی اسپرسو و Lungo
  • زمان مورد نیاز برای گرم شدن اولیه: 25 ثانیه
  • نوشیدنی‌های قابل تهیه: اسپرسو , لانگو
  • 16 عدد کپسول متنوع نسپرسو
  • سیستم خاموش شدن خودکار

کف شیرساز

  • ظرفیت برای گرفتن کف شیر: 130 میلی‌لیتر
  • ظرفیت برای گرم کردن شیر: 250 میلی‌لیتر
  • بدنه استیل
  • درب پلاستیکی

ناموجود

ارسال رایگان

7 روز ضمانت بازگشت

پرداخت در محل

پاسخگویی 24 ساعته

راه اندازی تماس تصویری

نسپرسو با تمرکز دانش و تخصص خود در زمینه قهوه در یک طراحی کاملا جدید، جمع و جورترین دستگاه خود را بدون هیچ گونه مصالحه ای در طعم ارائه کرده است. دستگاه Essenza Mini سهولت استفاده، زیبایی مینیمالیستی و کیفیت بی‌رقیب را با هم ترکیب می‌کند تا هر بار یک فنجان عالی خلق کند. این دستگاه کوچکی است که تمام دنیای قهوه نسپرسو را باز می کند. ست نسپرسوساز اسنزا مینی کروپس با کف شیر ساز Aeroccino3 دستگاهی مناسب و ایده‌آل برای کافی‌بار و آشپزخانه شما بوده که می‌توانید با کمک آن هر نوع نوشیدنی کافئین‌دار بر پایه اسپرسو و قهوه را آماده کنید. توان نسپرسوساز اسنزا مینی کروپس 1260 وات به همراه فشار بخار 19 بار بوده که در کمترین زمان ممکن نوشیدنی‌ها را برای شما آماده می‌کند. این ست دارای رنگ زیبای مشکی بوده که با هر رنگی ست می‌شود و زیبایی خیره کننده آن هر فضایی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

کف شیرساز Aeroccino3  جدید یک سیستم اتوماتیک فوق العاده ساده و سریع برای تهیه کف شیر سرد یا گرم سبک و خامه ای است. شیر را بریزید، دکمه را فشار دهید. Aeroccino3 در عرض چند ثانیه، بدون سر و صدا یا لرزش، کف شیر را برای دستور العمل های قهوه بی شمار، با توجه به فصل، آماده می‌کند. همچنین شیر کافه لاته شما را گرم می‌کند.

ست نسپرسوساز essenza mini کروپس و کف شیرساز Aeroccino 3

 

ویژگی‌های ظاهری

چیزهای عالی در بسته‌های کوچک با نسپرسوساز اسنزا مینی فوق‌العاده فشرده عرضه می‌شوند تا یک تجربه اسپرسوی عالی با راحتی مطلق و کیفیت فوق‌العاده داشته باشید. نسل جدیدی از دستگاه‌های بسیار فشرده، کنترل‌های مستقیم بصری و سبک مدرن شیک را ارائه می‌دهند که به طور یکپارچه در هر آشپزخانه‌ای قرار می‌گیرد. این دستگاه نسپرسوساز کپسولی با استفاده آسان، اسپرسو و لانگو بی عیب و نقص را برای کیفیت فوق العاده و دو دکمه با برنامه ریزی قابل تنظیم برای برآوردن هر سلیقه ای ارائه می‌دهد. همه اینها در یک قاب فوق العاده فشرده برای حداکثر راحتی. انتخاب از 3 رنگ متمایز اندازه فوق العاده فشرده (H x L x W): 204 x 330 x 84 mm. فوق سبک.کف شیرساز این ست دارای بدنه‌ای به رنگ مشکی و نقره‌ای بوده که هارمونی جذابی با دستگاه نسپرسوساز داشته و به دلیل ابعادی که دارد متناسب برای کافی‌بارهای کوچک نیز می‌باشد.

 

ست نسپرسوساز essenza mini کروپس و کف شیرساز Aeroccino 3

 

ویژگی‌های ست نسپرسوساز اسنزا مینی کروپس با کف شیرساز Aeroccino3

ست نسپرسوساز اسنزا مینی و کف شیرساز Aeroccino3 دستگاهی مناسب برای تهیه نوشیدنی‌های مختلف بر پایه شیر و اسپرسو است. نسپرسوساز اسنزا مینی دارای توان 1260 وات و فشار بخار 19 بار بوده که قدرت آن را نشان داده و موجب می‌شود نوشیدنی شما در زمان کمتری آماده شود.

این نسپرسوساز کپسولی با استفاده آسان، اسپرسو و لانگو بی عیب و نقص را با فشار یک دکمه با فشار 19 بار برای کیفیت فوق العاده و دو دکمه با برنامه ریزی قابل تنظیم برای برآوردن هر سلیقه ای ارائه می دهد. گرم کردن سریع 25 ثانیه‌ای و ویژگی‌های صرفه‌جویی در انرژی خودکار با هم ترکیب می‌شوند تا پکیج کامل دستگاه نسپرسوساز کپسول اسپرسو را کامل کنند.عملکرد این نسپرسوسازاسنزا مینی با کمک 2 دکمه قابل برنامه‌ریزی برای آماده‌سازی اسپرسو و Lungo بوده و استفاده‌ای واضح و آسان دارد. نوشیدنی‌هایی که با کمک این دستگاه می‌توانید تهیه کنید می‌توان به اسپرسو و لانگو اشاره کرد. هنگامی که بر نوشیدنی داغ خود مسلط شدید، کپسول خالی به طور خودکار خارج می‌شود و دستگاه پس از 3 دقیقه خاموش می شود تا در هزینه های انرژی آرامش بیشتری داشته باشید.

سیستم ثبت اختراع Thermoblock به سرعت آب را از اولین تا آخرین فنجان به دمای مطلوب برای قهوه داغ با رسوب آهک کمتر گرم می کند. با 2 اندازه فنجان و طیف وسیعی از غلاف های نسپرسو برای انتخاب، می‌توانید مطمئن باشید که یک قهوه برنده را مطابق با هر سلیقه شخصی ایجاد کنید.

به لطف کف شیرساز Aeroccino3 سریع و ساده، می‌توانید کف شیر گرم یا سرد را تهیه کنید که سبک، خامه ای و مناسب برای کاپوچینو و لاته است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ست نسپرسوساز اسنزا مینی کروپس با کف شیرساز Aeroccino3”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button