کف شیر ساز  3 یا 4؟

نمی‌توان انکار کرد که اولین جرعه نوشیدنی قهوه خوش ساخت یک لوکس است و یک لاته یا کاپوچینوی خوب یک خوراکی بهشتی است. و اگر در تقلید از لاته و کاپوچینویی که از باریستای محلی خود می‌گیرید، تقلید می‌کنید، و به فکر خرید یک کف شیرساز مستقل هستید، کف شیر ساز ایروچینو 3 و 4 بهترین انتخاب برای بیشتر علاقه مندان به قهوه بوده است.

اگرچه، کار کف‌ شیر ساز بسیار ساده است، یعنی برای نوشیدنی قهوه‌تان کف شیر لازم دارید، اما کف شیرساز Nespresso Aeroccino در این بخش استثنایی هستند. در این مقاله، دو مورد از بهترین کف شیرساز مستقل نسپرسو را با هم مقایسه می‌کنیم: Aeroccino 3 در مقابل 4!
انتخاب یک محصول نسبت به محصول دیگر به خصوص زمانی که هر دو شبیه به هم به نظر می رسند در حالی که شبیه به هم نیستند، کار گیج کننده ای است، اما این مطالعه 5 دقیقه ای اطمینان خاطر به شما می‌دهد که ایده درستی از آنچه که شرکت کنندگان نسپرسو Aeroccino 3 در مقابل 4 ارائه می‌دهند به دست خواهید آورد. 

مقایسه کف شیرساز Aeroccino 3 و Aeroccino 4

کیفیت طراحی و ساخت کف شیر ساز 3 و 4

نحوه طراحی یک محصول تاثیر فوری بر تصمیمات خرید دارد. این اولین برداشت از محصول است که محصول با طراحی بی عیب و نقص در بازار به خوبی عمل می‌کند. همچنین بر عملکرد کلی محصول و تجربه کاربری تأثیر می‌گذارد.

کف شیرساز Aeroccino 3 در 3 رنگ موجود است و طراحی ساده و بدون دسته و دهانه دارد. فقدان فواره ممکن است منجر به ریختن آب در هنگام ریختن شود. پارچ از فولاد ضد زنگ بادوام ساخته شده است اما بیشتر بدنه از پلاستیک متراکم ساخته شده است. این دارای یک عملکرد تک دکمه است که استفاده از آن برای هر کسی ساده و آسان است.

به نظر می رسد کف شیرساز Aeroccino 4 طراحی بهتری دارد و شما به محض اینکه آن را بگیرید متوجه می‌شوید. محفظه فولادی ضد زنگ بدون قطعات پلاستیکی، عالی به نظر می‌رسد. دسته و دهانه از موارد قابل با کیفیت ساخته شده‌اند. دهانه کف شیر ساز 4 ریختن مایع را بدون ریختن روی محیط اطرا و بدون کثیف کاری، آسان می‌کند. همچنین، دارای پایه گرمایش بزرگتر و دارای 3 دکمه اضافی برای طیف وسیعی از گزینه های کف است. بنابراین، از نظر طراحی، کف شیرساز Aeroccino 4 تا اینجا برنده است.

مقایسه کف شیرساز Aeroccino 3 و Aeroccino 4

جنس داخلی کف شیر ساز

فضای داخلی کف شیرساز Aeroccino 3 و 4 از مواد مختلفی ساخته شده است. Aeroccino 3 دارای سطحی با پوشش تفلون نچسب است که تمیز کردن آن بسیار آسان است. از طرف دیگر، پوشش تفلون ممکن است در طول زمان مانند روکش تفلون روی قابلمه ها و تابه های پخت و پز کنده شود. Aeroccino 4 دارای پوشش داخلی نچسب سرامیکی است که در برابر سایش مقاوم است و نسبت به پوشش تفلون دوام بیشتری دارد. اگر خوب نگهداری شود، پوست کنده نمی‌شود. بنابراین، کف شیرساز Aeroccino 4 فضای داخلی بهتری با پوشش نچسب بادوام دارد.

گزینه های درست کردن کف شیر ساز

یک دستگاه کف شیر ساز مستقل باید به اندازه کافی همه کاره باشد تا بتواند انواع کف شیر را برای طیف وسیعی از نوشیدنی های قهوه درست کند. کف شیرساز Aeroccino 3 به شما امکان می‌دهد کف شیر سبک یا متراکم (گرم یا سرد) تهیه کنید. کف شیر غلیظ برای کاپوچینو عالی است و نوع سبک تر با لاته به خوبی به دست می‌آید. همچنین می‌توانید از کف سبک برای یک فنجان شکلات داغ در زمستان استفاده کنید تا آن را خامه ای کنید.

کف شیر ساز Aeroccino 4 به شما امکان می‌دهد کف هوا، کف متراکم، شیر داغ یا شیر سرد تهیه کنید. پایه Aeroccino 4 دارای 4 دکمه برای هر نوع کف شیر می‌باشد. بنابراین به طور کلی، کف شیر ساز Aeroccino 4 همه کاره تر است و گزینه های بیشتری را برای انتخاب در اختیار شما قرار می‌دهد. می‌توانید کف را برای طیف وسیعی از نوشیدنی های قهوه آماده کنید.

مقایسه کف شیرساز Aeroccino 3 و Aeroccino 4

تمیزکردن کف شیر ساز

نظافت آخرین کاری است که هر یک از ما دوست داریم انجام دهیم و صبح خیلی زود که تمام چیزی که در ذهن داریم این است که به موقع به دفتر یا دانشگاه برسیم. در این راستا، یک محصول قابل شستشو در ماشین ظرفشویی تمیز کردن آن را آسان می‌کند.

متأسفانه کف شیرساز Aeroccino 3 قابل شستشو با ماشین ظرفشویی نیست، بنابراین ممکن است تمیز کردن آن سخت‌تر شود. دارای محفظه پلاستیکی است که ممکن است مواد شیمیایی مضر را به دلیل گرمای ماشین ظرفشویی آزاد کند.

اما کف شیرساز Aeroccino 4 از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که آن را در ماشین ظرفشویی ایمن می‌کند. بنابراین تمیز کردن راحت می‌شود، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را در ماشین ظرفشویی بیندازید و آماده هستید. وقتی صحبت از تمیز کردن می‌شود، Aeroccino 4 برنده واضح است.

مقایسه کف شیرساز Aeroccino 3 و Aeroccino 4

شبا‌هت‌های کف شیرساز Aeroccino 3 و Aeroccino 4

 ظرفیت کف شیر ساز

هر دو کف شیر ساز دارای ظرفیت یکسان 240 میلی‌لیتر یا یک فنجان هستند. لطفا توجه داشته باشید که برای کف کردن شیر فقط به 120 میلی‌لیتر یا نصف لیوان شیر نیاز دارید زیرا شیر برای پف کردن نیاز به فضا دارد. در صورت نیاز می‌توانید شیر را با هر دو کف کننده گرم کنید. برای گرم کردن شیر، حداکثر ظرفیت 240 میلی‌لیتر است. ظرفیت کف کردن زیاد هر دو کف کننده مطمئنا مفید است اگر مجبور باشید آن را با کسی به اشتراک بگذارید.

طیف وسیعی از نوشیدنی های قهوه

خوردن یک شات اسپرسو هر روز صبح ممکن است یکنواخت به نظر برسد و ممکن است بخواهید کمی آن را تغییر دهید. هر دو دستگاه می‌توانند برای نوشیدنی های قهوه مبتنی بر شیر مانند لاته کف کنند. شیر را اضافه کنید، دکمه را فشار دهید و همه چیز آماده است!

کف گرم / سرد

کف شیرساز Aeroccino 3 و 4 هر دو قابلیت ایجاد کف شیر گرم و سرد  را دارند. کف گرم برای لاته عالی است. اما کف سرد برای قهوه سرد / لاته عالی است.

نتیجه

کف شیرساز Aeroccino 4 تمام اپشن‌های مناسب دستگاه کف‌ شیرساز مستقل را دارد. از فولاد ضد زنگ بادوام ساخته شده است، داخل آن دارای روکش نچسب سرامیکی است، دارای 4 گزینه کف کردن، یک پد گرم کننده پهن تر، یک دسته برای نگه داشتن راحت آن، یک دهانه ریزش برای جلوگیری از ریختن آن، و مهمتر از همه قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است. اگرچه در مقایسه با Aeroccino 3 کمی گران است، اما ارزش آن را دارد.

Call Now Button