چت با مسئول فروش

نسپرسوساز دلونگی مدل Pixie EN124.S

تومان0

توان: 1260 وات
قابلیت استفاده از: کپسول
فشار بخار: 19 بار
ظرفیت مخزن آب: 0.7 لیتر
سینی چکه گیر
زمان مورد نیاز برای گرم شدن اولیه: 25 ثانیه
نوشیدنی‌های قابل تهیه: اسپرسو , لاته , کاپوچینو , لانگو
مجهز به 10 ظرف کپسول
سختی قابل برنامه ریزی آب
دارای سیستم آلارم هشدار برای رسوب زدایی
ظرفیت 0.5 لیتر کارافه شیر
قدرت قهوه قابل تنظیم
سیستم خاموش شدن خودکار

ناموجود

شناسه محصول: EN124.S دسته: برچسب: , ,

ارسال رایگان

7 روز ضمانت بازگشت

پرداخت در محل

پاسخگویی 24 ساعته

راه اندازی تماس تصویری

طراحی منحصر به فرد نسپرسوساز پیکسی

نسپرسوساز دلونگی Pixie EN124.S یک دستگاه شیک با طراحی منحصر به فرد بوده که به دلیل رنگ خاص بدنه با هر دیزانی قابل ست شدن است. این نسپرسوساز بدنه‌ای به رنگ مشکی و نقره‌ای براق داشته که همه ما از هارمونی این دو رنگ و جذابیت آنها را در کنار یکدیگر باخبر هستیم. این دستگاه دارای نازل قهوه در قسمت وسط بوده و امکان تهیه یک فنجان نوشیدنی را برای شما فراهم می‌کند. سینی چکه‌گیر این نسپرسوساز از جنس پلاستیک بوده و به راحتی تمیز می‌شود. مخزن این نسپرسوساز در قسمت پشت دستگاه قرار گرفته و به رنگ شفاف بوده که می‌توانید میزان آب داخل آن را مشاهده کرده که در صورت نیاز آن را پر نمایید. این نسپرسوساز دارای ابعاد 274 × 193 × 330 میلی‌متر بوده که فضای کمی را گرفته و می‌توانید آن را در هر قسمت از آشپزخانه قرار دهید.

نسپرسوساز دلونگی مدل Pixie EN124.S

ویژگی‌های نسپرسوساز دلونگی Pixie EN124.S

دلونگی در تولید محصولاتش کیفیت و همچنین امکانات مختلفی را گنجانده که آنها را جز بهترین‌های بازار کرده است. نسپرسوساز دلونگی Pixie EN124.S مجهز به مخزنی 0.7 لیتر بوده و امکان تهیه نزدیک به 6 فنجان نوشیدنی را مهیا می‌نماید. این مخزن به دلیل ظرفیت مناسب پس از روشن کردن دستگاه آب داخل آن را در زمانی کوتاه به دمای مناسب رسانیده که این امر موجب سرعت بخشیدن به آماده کردن نوشیدنی‌ها می‌شود و در مدت زمانی کمتر از 30 ثانیه می‌توانید نوشیدنی خود را آماده کنید. محل ذخیره و قرار گیری کپسول‌ها در قسمت کنار دستگاه بوده و امکان ذخیره 9 کپسول در آن وجود دارد.

دلونگی میزان قدرتی که برای نسپرسوساز Pixie EN124.S در نظر گرفته 1260 وات و فشار بخار 19 بار داشته که این اعداد عملکرد دستگاه را افزایش داده و موجب می‌شود نوشیدنی‌های قابل تهیه در سریع‌ترین زمان آماده شود. این دستگاه مجهز به سیستم آلارم هشدار برای رسوب زدایی بوده که زمان مناسب برای رسوب‌زدایی را به شما اطلاع می‌دهد. خاموش شدن خودکار دیگر قابلیت این نسپرسوساز بوده که از روشن ماندن طولانی مدت دستگاه جلوگیری می‌کند. این نسپرسوساز قابلیت استفاده از کپسول قهوه را برای شما مهیا کرده و با استفاده از این دستگاه دغدغه‌هایی چون؛ انتخاب نوع قهوه، درجه غلظت و درجه آسیاب دانه‌های قهوه را نخواهید داشت.

نوشیدنی‌هایی که با کمک این نسپرسوساز می‌توانید تهیه نمایید عبارتند از: اسپرسو، لاته، کاپوچینو، لانگو است.

نسپرسوساز دلونگی مدل Pixie EN124.S

تعمیر و نگهداری آسان ماشین

Pixie یک دستگاه نسپرسوساز با تعمیر و نگهداری بسیار اسان است. نیازی به تنظیم یا تنظیم ندارد. تمام کاری که برای حفظ عملکرد خوب دستگاه باید انجام دهید این است که هر شش ماه یکبار آن را رسوب زدایی کنید.

رسوب زدایی دستگاه رسوبات کلسیمی را که می تواند بر طعم قهوه و همچنین عملکرد آن تأثیر بگذارد خلاص می شود. فرآیند رسوب زدایی تنها حدود 20 دقیقه طول می کشد.

 

نتیجه گیری

با همه اینها گفته می شود که نسپرسوساز Pixie یک فنجان اسپرسوی مناسب و با آشفتگی بسیار کمتری نسبت به دستگاه اسپرسوسازی معمولی شما تولید می کند. طراحی ساده آن حتی برای افراد تازه کار اسپرسو نوش را آسان می کند تا یک نوشیدنی با کیفیت دم کنند. به سرعت یک شات اسپرسو دم می‌کند تا بتوانید کافئین مورد نیاز خود را دریافت کنید و به هر کاری که نیاز دارید برگردید.

نسپرسوساز دلونگی مدل Pixie EN124.S

توضیحات تکمیلی

فشار

جنس بدنه

رنگ

,

کشور سازنده

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نسپرسوساز دلونگی مدل Pixie EN124.S”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button