این روزها سخت است که دستگاه نسپرسو پیدا کنید که بعد از یک فنجان قهوه خراب نشود. این مقاله به شما کمک می‌کند تا تصمیم بگیرید کدام دستگاه نسپرسو بهترین است.

آیا فکر می‌کنید هنوز نیاز به خرید یکی از آن دستگاه های نسپرسو دارید؟ درست کردن یک فنجان قهوه به روشی که پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ ما قبلا این کار را انجام می‌دادند، بسیار کمتر مشکل خواهد بود. یک ظرف را روی اجاق بگذارید و قهوه را دم کنید.

و اگر بخواهیم این دستگاه را تهیه کنیم، پس از کجا بدانیم که بهترین دستگاه را از نسپرسو انتخاب کرده‌ایم نه محصولی ضعیف؟ این راهنمای خرید دستگاه های نسپرسو به شما کمک می‌کند تا بهترین دستگاه نسپرسوساز مناسب را پیدا کنید.

بهترین راهنمای خرید دستگاه نسپرسوساز

چرا باید دستگاه نسپرسوساز بخریم؟

فهرستی از فعالیت های صبحگاهی خود تهیه کنید و به ما بگویید که چقدر برای خود وقت دارید. علاقه مندان به قهوه که عاشق قهوه خود هستند، صبح‌ها زمان با کیفیتی را برای دم کردن فنجان قهوه بی‌عیب و نقص صرف می‌کنند. آنها مطمئن خواهند شد که مقدار درستی از دانه قهوه تازه آسیاب شده و همچنین درجه حرارت و مقدار آب مناسب وجود دارد.

هنگام درست کردن قهوه، چیزهای دیگری را باید به خاطر بسپارید. انجام این کار زمانی که به تازگی از خواب بیدار شده اید و مغز شما هنوز در حال پردازش زندگی شماست، ممکن است دشوار باشد، حتی تکنیک درست کردن یک فنجان قهوه خوب. این امر مخصوصا زمانی صادق است که شما و صبح‌ها با هم هماهنگ نباشید و در نهایت بیشتر اوقات بیش از حد می‌خوابید. در آن مرحله، فرصتی برای اندیشیدن در مورد قهوه نخواهید داشت.

به دلایل دقیق، دستگاه قهوه ساز اختراع شده است، بنابراین لازم نیست صبح زیاد نگران باشید. مشکل دستگاه های قهوه ساز معمولی این است که ناگزیر باید ساعت ها وقت صرف کنید تا مقدار مناسب تفاله قهوه را مشخص کنید، چه مقدار پول نیاز دارید و برخی از دستگاه ها حتی ویژگی شیر یا خامه را ندارند.

با این حال، با دستگاه نسپرسوساز می‌توانید فقط در چند ثانیه فقط با فشردن یک دکمه قهوه درست کنید بدون اینکه طعم دم‌نوش را از دست بدهید، درست مانند یک کافی‌شاپ. قبل از خرید، باید به مزایای آن توجه داشته باشید و تصمیم بگیرید که آیا دستگاه نسپرسو برای شما انتخاب مناسبی است یا خیر. بنابراین، ادامه مطلب را بخوانید و با پیروی از راهنمای خرید دستگاه‌های نسپرسوساز، انتخابی عالی برای خود داشته باشید.

سرعت

تنها چیزی که می‌خواهید این است که کپسول قهوه را وارد کنید، چند ثانیه صبر کنید و قهوه آماده خواهد شد. مثل گرفتن یک فنجان قهوه داغ توسط یک حرفه ای است.

تکرارپذیری

هر بار که قهوه را درست می‌کنید طعم یکسانی خواهد داشت. عاشقان قهوه همه در فکر درست کردن یک فنجان قهوه عالی هستند. بنابراین، این یک امتیاز قابل توجه برای آنها خواهد بود.

زیبایی

آیا یک کرم عالی دیده اید؟ این چیزی است که نسپرسو ادعا می‌کند توانایی تولید آن را دارد. حتی سخت‌گیرترین منتقدان نیز نمی‌توانند کرم ملایمی را که نسپرسو در هنگام تهیه قهوه عالی درست می‌کند، انکار کنند.

ارزان

مهمتر از همه، به نظر می‌رسد که دستگاه نسپرسو یکی از مقرون به صرفه ترین محصولات موجود در بازار است. اگر آن را با برندهای لوکس تر مانند Illy یا Dolce Gusto برابری کنید، نسبتا ارزان است.

نسپرسوساز

راهنمای خرید دستگاه نسپرسوساز: در هنگام خرید دستگاه نسپرسو چه نکاتی را باید در نظر گرفت

در مورد ویژگی ها صحبت کنید، باید مطمئن شوید که هنگام انتخاب دستگاه نسپرسو، نیازهای شما را برآورده می‌کند. به عنوان مثال، برخی از دستگاه ها می‌توانند به تنهایی کاپوچینو یا اسپرسو درست کنند، در حالی که برخی دیگر می‌توانند چندین فنجان قهوه را به طور همزمان دم کنند.

اندازه فنجان یک ویژگی حیاتی است که باید در نظر گرفته شود. برای مثال، یک دستگاه نسپرسوساز کوچک فقط می‌تواند «قهوه کوتاه» استاندارد را درست کند، در حالی که دستگاه‌های سطح بالاتر می‌توانند تنوع بیشتری را در اختیار شما قرار دهند.

کاربر پسند بودن

اگر حتی نتوانید یک فنجان قهوه درست کنید، یک دستگاه نسپرسو چقدر کمک می‌کند؟ اگر خیلی سخت به نظر می‌رسد، ممکن است ایده دم کردن قهوه را کنار بگذارید و فقط از اولین کافی شاپی که با آن برخورد می‌کنید یک فنجان قهوه بخرید.

دستگاه نسپرسوساز باید کنترل های آسانی داشته باشد و برای تهیه یک فنجان قهوه نیازی به خواندن دفترچه راهنمای آن نیست.

سهولت در تمیز کردن

باز هم، اگر نگهداری از دستگاه نسپرسو چالش برانگیز است، ممکن است دردسر بیشتری از ارزش آن داشته باشد. اگر به دنبال دستگاه نسپرسوساز هستید، یکی را انتخاب کنید که تمیز کردن و نگهداری آن ساده باشد. استفاده از رسوب زدا برای تمیز کردن دستگاه نسپرسو حتی می‌تواند عمر آن را افزایش دهد.

هزینه

در حالی که این نگرانی اصلی هنگام جستجو برای بهترین دستگاه نسپرسو نیست، اما اگر بودجه کمی دارید همیشه باید در مورد آن فکر کنید. حتی دستگاه های نسپرسو رده پایین نیز باید قابلیت های متنوعی داشته باشند. به این ترتیب، نیازی به انتخاب بین عملکرد و قیمت نخواهید داشت.

ضمانتنامه

گارانتی در مواقعی که مشکلی برای دستگاه پیش بیاید مفید است. بنابراین، دستگاهی بخرید که دارای دوره گارانتی طولانی تری باشد، زیرا ممکن است در صورت مرگ دستگاه نتوانید از قهوه خود لذت ببرید.

ترجیح نوشیدنی

اینجا چیزی است که باید در مورد آن فکر کنید: آیا قهوه خود را با شیر ترجیح می‌دهید یا بدون شیر؟ در این مورد، ممکن است بخواهید دوباره بررسی کنید که نسپرسوساز می‌تواند نوع قهوه مورد نظر شما را درست کند.

به عنوان مثال، اگر از کاپوچینو لذت می‌برید، ممکن است یک دستگاه نسپرسو بخواهید که نیازی به تهیه شیر جداگانه نداشته باشد و باید بخارپز شیر داشته باشد.

اندازه و طراحی

ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که زیبایی شناسی اشیا اهمیت زیادی دارد، بنابراین هنگام انتخاب بهترین دستگاه نسپرسو، توجه به طراحی آن بسیار مهم است. شما می‌توانید بین یک دستگاه نسپرسو قرمز و مشکی و همچنین یک روکش مات یا براق بنا به سلیقه خود یکی را انتخاب کنید.

شما نمی‌خواهید ماشینی داشته باشید که روی پیشخوان شما ظاهر خوبی نداشته باشد و سنگین و حجیم به نظر برسد. به دنبال چیزی باشید که تمام ویژگی های مورد نیاز شما را داشته باشد و همچنین اندازه کوچکی داشته باشد.

دوام

دستگاه نسپرسوساز با کیفیت های مختلف تولید می‌شود. برخی از آنها از پلاستیک و برخی دیگر از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند. یک وسیله ساخته شده از پلاستیک ممکن است در معرض شکستگی نسبت به دستگاه فلزی باشد.

خدمات مشتری

خدمات مشتری نیز نکته مهمی است که هنگام خرید دستگاه باید به آن توجه داشت. هنگامی که در مورد دستگاه یا مواجهه با هر گونه چالشی در حین کار با دستگاه سؤال دارید، این بسیار مورد نیاز است. خدمات خوب به مشتری نیاز لحظه ای است تا مشتری وفاداری خود را به شرکت نشان دهد.

سازگاری با کپسول

همه کپسول های قهوه با دستگاه های مختلف نسپرسو سازگار نیستند. بنابراین، توصیه می‌شود به دنبال دستگاهی باشید که با آن می‌توانید از کپسول انتخابی خود استفاده کنید.

بسیاری از دستگاه‌های نسپرسو سازگاری با اندازه‌های معمولی دارند، اما بسیاری از آنها با بارکد کار می‌کنند، بنابراین مطمئن شوید که دستگاه می‌تواند آنچه روی بارکد کپسول نوشته شده را تفسیر کند.

بهترین دستگاه نسپرسوساز

راهنمای خریداران دستگاه های نسپرسوساز: سه انتخاب برتر

در اینجا لیستی از سه انتخاب برتر وجود دارد که فکر می کنیم بهترین هستند.

قهوه ساز نسپرسو سیلور لاتیسما پلاس دلونگی

این دستگاه ممکن است برای کار با کپسول‌های نسپرسو ساخته شود، اما به دلیل طیف وسیعی از ویژگی‌هایش، هنوز هم ابزار بسیار مفیدی است. از آنجایی که دارای قابلیت تک لمسی خودکار است، قهوه مورد علاقه شما در کمترین زمان ممکن آماده می‌شود. شما فقط چند دقیقه زمان نیاز دارید.

دستگاه قهوه همراه با یک قاب شیر 12 اونسی عرضه می شود که می توان آن را برای استفاده بعدی در یخچال نگهداری کرد. به طور موثر گرم می‌شود و می توانید در عرض چند ثانیه از آن استفاده کنید. دستگاه نسپرسو می‌تواند تا ده غلاف را در خود جای دهد و این اطمینان را به شما می‌دهد که هر بار که می‌خواهید قهوه درست کنید، نگران دوباره پر کردن آن نباشید. همچنین غلاف های استفاده شده به طور خودکار در ظرف نگهدارنده پرتاب می شوند و تمیز کردن را سریع و آسان می‌کنند.

 

 

مزایای

  • مقدار شیر و قهوه قابل تنظیم است.
  • فقط در 40 ثانیه گرم می شود.
  • انرژی کارآمد.

معایب

  • شما فقط می توانید دستگاه خود را با مقدار مشخصی قهوه و شیر شارژ کنید.
  • نوشیدنی های مبتنی بر شیر گرم نیستند اما نسبتا گرم هستند.
چگونه دستگاه نسپرسوساز مناسب خود را انتخاب کنیم؟

DeLonghi Nespresso Vertuo Evoluo

اگر از واحد Nespresso از VertuoLine کلاسیک استفاده کرده باشید، متوجه خواهید شد که این دستگاه از DeLonghi با چند ویژگی اضافی واقعا مشابه است.

برخلاف مدل اصلی که فقط 40 اونس را در مخزن خود جای می‌دهد، می‌تواند 54 عدد را در خود جای دهد. علاوه بر این، Evoluo می‌تواند تا 17 غلاف را در خود جای دهد، در حالی که مدل قبلی فقط 13 عدد را در خود جای می‌دهد. این بدان معناست که شما باید نسپرسو را دوباره پر کنید. دستگاه کمتر
بسیاری از مردم شکایت داشتند که مدل قبلی نمی تواند قهوه را به اندازه کافی داغ کند. Evoluto شما را قادر می سازد تا یک قهوه داغ با لوله درست کنید.

 

مزایای

  • اکنون یک قهوه گرم درست می کند، نه فقط یک قهوه گرم.
  • یک مخزن بزرگ آب امکان دم کردن فنجان های قهوه بیشتری را فراهم می کند.
  • نسبت به دستگاه های دیگر می تواند کپسول های قهوه بیشتری را در خود جای دهد.

معایب

  • دستگاه بارکد روی کپسول را می خواند. بنابراین گزینه سفارشی سازی در دسترس نیست.
دستگاه نسپرسوساز چیست؟

دستگاه اسپرسوساز نسپرسو Pixie D60

اگر در آپارتمان زندگی می‌کنید، Pixie بهترین نسپرسوساز برای اسپرسو و سایر نوشیدنی ها است. این دستگاه کوچکتر از واحد استاندارد نسپرسو است اما به هر چیزی که برای دم کردن یک فنجان قهوه عالی می خواهید مجهز است.

این دستگاه دارای کنترل های قابل تنظیم است که به شما امکان می‌دهد صدای قهوه را تنظیم کنید. این کاملا به شما بستگی دارد: آیا یک قهوه طولانی می‌خواهید یا یک اسپرسو. نیروی فشار 19 بار به شما امکان می‌دهد قدرت قهوه را انتخاب کنید. یک نشانگر شارژ مجدد وجود دارد که به شما اطلاع می‌دهد که چه زمانی باید مخزن آب را دوباره پر کنید.

 

مزایای

  • طراحی جمع و جور با عرض 4.3 اینچ.
  • گرمایش سریع آب در عرض 30 ثانیه.
  • گزینه از پیش تعیین شده برای انتخاب اسپرسو یا لانگو.

معایب

  • هیچ گزینه تاشو خودکار برای سینی تاشو وجود ندارد.
چگونه بهترین دستگاه نسپرسوساز را بخریم
Call Now Button