چت با مسئول فروش

نسپرسوساز کروپس دولچه گوستو جنیو

تومان0

  • توان: 1500 وات
  • قابلیت استفاده از: کپسول
  • فشار بخار: 15 بار
  • ظرفیت مخزن آب:  0.8 لیتر
  • سینی چکه گیر
  • حالت آماده به کار
  • دارای 2 دکمه قابل برنامه‌ریزی برای آماده‌سازی اسپرسو و Lungo
  • زمان مورد نیاز برای گرم شدن اولیه: 25 ثانیه
  • نوشیدنی‌های قابل تهیه: اسپرسو , لانگو
  • سیستم خاموش شدن خودکار
  • سیستم کپسول / غلاف قهوه: Dolce Gusto

ناموجود

ارسال رایگان

7 روز ضمانت بازگشت

پرداخت در محل

پاسخگویی 24 ساعته

راه اندازی تماس تصویری

با کمک نسپرسوساز کروپس دولچه گوستو Genio S مدل Kp2401 نوشیدنی عالی خود را از بیش از 50 قهوه تولید کنید. از اسپرسو، کاپوچینو، لاته ماکیاتو، یا حتی شکلات داغ، چای و نوشیدنی های سرد، انتخاب با شماست. دستگاه فوق فشرده نسپرسوساز کروپس دولچه گوستو Genio SKp2401  با خلاقیت و کارایی در ذهن طراحی شده است. با سیستم فشار بالای دستگاه (حداکثر 15 بار) و با عملکرد XL، قهوه با کیفیت حرفه ای بسازید. گزینه XL به شما این آزادی را می‌دهد که برای زمانی که در حال حرکت هستید یک نوشیدنی بزرگتر درست کنید.
با دانستن اینکه عملکرد حالت سازگار با محیط زیست به طور خودکار دستگاه شما را پس از 1 دقیقه عدم فعالیت خاموش می‌کند، احساس راحتی کنید. با غلاف های مهر و موم شده که طراوت قهوه را حفظ می‌کند، می‌توانید بارها و بارها از یک تجربه معطر غنی لذت ببرید. چه قهوه‌تان را کوتاه یا بلند، سیاه یا سفید دوست داشته باشید.
از انتخاب گسترده ای از ریسترتوهای پررنگ، اسپرسوهای شدید، لونگوهای معطر، آمریکانوهای پر بدن، کاپوچینوهای کف آلود، لاته ماکیاتوهای صاف یا حتی شکلات داغ، چای و نوشیدنی های سرد لذت ببرید. این نسپرسوساز دارای توان 1500 وات و فشار بخار 15 بار است که قدرت بالایی بوده و نوشیدنی‌ها را در کمترین زمان برای شما مهیا می‌کند.

مخزن آب قابل جابجایی 0.8 لیتری به راحتی تمیز می‌شود و هشدار رسوب زدایی خودکار LED نشان می‌دهد که دستگاه نیاز به رسوب زدایی دارد. قهوه با کیفیت حرفه ای با لایه کرم مخملی ضخیم در کمتر از 30 ثانیه که از هدر رفتن زمان شما جلوگیری می‌کند. 

 

نسپرسوساز کروپس دولچه گوستو Kp2401 Genio S

 

ویژگی‌های ظاهری

نسپرسوساز کروپس دولچه گوستو Genio S مدل Kp2401 دستگاهی اتوماتیک بوده که دارای LED لمسی شیکی در قسمت بالای آن بوده و تنظیمات مختلف برای نوشیدنی‌ها را می‌توانید با کمک آن حل کنید.  یک فنجان قهوه بسیار بزرگ به حجم 300 میلی لیتر به راحتی به دلیل سینی چکه‌گیر قابل جابه‌جایی قابل تهیه است. اندازه نوشیدنی خود را با حلقه کنترل LED انتخاب کنید، از قهوه اسپرسو گرفته تا قهوه XL. ارتفاع سینی قطره چکه به راحتی قابل تنظیم است، بنابراین هر فنجان زیر دستگاه شما قرار می گیرد. بدنه سفید با قطعاتی مشکی زیبایی آن را چند برابر کرده و با هر دیزانی قابل ست شدن است.

 

نسپرسوساز کروپس دولچه گوستو Kp2401 Genio S

 

ویژگی‌های نسپرسوساز دولچه گوستو Genio S مدل Kp2401

نسپرسوساز کروپس دولچه گوستو Genio S مدل Kp2401 دستگاهی شیک و اتوماتیک بوده که با خلاقیت و سادگی در ذهن طراحی شده است. فقط کافی است در غلاف Dolce Gusto انتخابی خود بلغزید، نوشیدنی خود را با چرخاندن حلقه کنترل تنظیم کنید و Play را فشار دهید، دستگاه قهوه شما به طور خودکار در لحظه مناسب متوقف می‌شود تا نوشیدنی عالی را برای شما به ارمغان بیاورد. قهوه با کیفیت حرفه ای را در کمتر از 30 ثانیه با کرم مخملی غلیظ به لطف پمپ با کارایی بالا با حداکثر 15 بار در خانه ایجاد کنید که طعم لطیف و رایحه های ممتاز هر غلاف قهوه را به خوبی استخراج می‌کند.

نسپرسوساز کروپس Genio S مدل Kp2401 آنقدر همه کاره است که می‌توانید نوشیدنی های سرد خوشمزه را نیز به راحتی تهیه کنید. در حالی که این دستگاه دارای رتبه A+ در مصرف انرژی است، اگر فراموش کردید دستگاه خود را قبل از خروج خاموش کنید، به لطف ویژگی حالت سازگار با محیط زیست، پس از 1 دقیقه عدم فعالیت به طور خودکار خاموش می‌شود. با کمک این نسپرسوساز از بیش از 50 خلاقیت قهوه ممتاز لذت ببرید. از انتخابی از لاته ماکیاتوهای کف‌دار، کاپوچینوهای خوشمزه، آمریکایی‌های صاف گرفته تا شکلات داغ، چای و غیره.

درباره این نسپرسوساز کپسولی کروپس 15 بار، مخصوص نوشیدنی های سرد و گرم، دارای چرخ های کنترلی LED، مخزن آب 0.8 لیتری، عملکرد خاموش شدن خودکار، پمپ سفید رنگ با کارایی بالا (15 بار)، هر عدد کپسول قهوه طعم ملایم و عطر ممتاز خود را کاملا استخراج می‌کند - بنابراین می‌توانید قهوه با کیفیت حرفه ای را در کمتر از 30 ثانیه تهیه کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نسپرسوساز کروپس دولچه گوستو جنیو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button