کپسول های نسپرسو عالی هستند زیرا روشی فوق العاده سریع و بسیار راحت برای تهیه اسپرسو هستند. اما یکی از نقاط ضعف بزرگ کپسول ها هزینه گزاف آنهاست. بنابراین چند بار می‌توانید از کپسول نسپرسو استفاده کنید؟

کپسول نسپرسو چند بار قابل استفاده مجدد است؟

برای بهترین نتیجه، کپسول نسپرسو فقط یک بار استفاده شود. آنها برای یک بار مصرف طراحی شده‌اند و از این طریق قهوه با طعم خوبی دریافت خواهید کرد.

آیا می توانید یک نسپرسو را دو بار اجرا کنید؟

مردم می‌گویند که می‌توانید یک کپسول نسپرسوی مصرف شده را دو بار استفاده کنید. منطق پشت این ادعا این است که شات دوم کمی آب خواهد شد، اما همچنان قابل نوشیدن خواهد بود.

حتی اگر غلاف قهوه را از معادله حذف کنیم، تفاله قهوه فقط یک بار قابل استفاده است. دو بار زدن غلاف های نسپرسو به جای قهوه، آب قهوه ای رنگ می‌دهد و به سختی قابل نوشیدن خواهد بود.

البته اگر مقدار زیادی شیر و شکر اضافه کنید ممکن است متوجه نشوید، اما پس چه فایده ای دارد؟

وقتی قهوه را دم می‌کنید – صرف نظر از اینکه از غلاف قهوه باشد یا تفاله قهوه – آب ترکیبات محلول تفاله را حل می‌کند.

همانطور که می‌توانید تصور کنید، هنگامی که ترکیبات حل شوند، دیگر در قهوه نیستند.

بنابراین هر دم نوش بعدی که از همان قهوه استفاده می‌کند، طعمی نصف نخواهد داشت.

چند بار می توانید از کپسول نسپرسو استفاده کنید؟

روش صحیح استفاده مجدد از کپسول نسپرسو

بنابراین اکنون که ما ثابت کرده‌ایم کپسول‌های نسپرسو را نمی‌توان دو بار استفاده کرد. پس از دم کشیدن یک فنجان با کپسول، آن را بردارید و فویل را پوست بگیرید یا برش دهید. تفاله های قهوه مصرف شده را خالی کنید و کپسول را به خوبی بشویید. در هوا خشک کنید یا از حوله استفاده کنید تا خوب و خشک شود.

مقداری دانه‌های قهوه را آسیاب کنید تا به غلظت اسپرسو برسد: بسیار ریز، و کپسول را تقریبا تا لبه پر کنید. این قهوه زیاد نخواهد بود: فقط 8 تا 10 گرم.

مقداری فویل بردارید و یک شکل دایره ای از آن کمی بزرگتر از دهانه کپسول ببرید.

فویل را روی کپسول قرار دهید و لبه های آن را به سمت پایین تا کنید تا جا بیفتد. واقعا نمی‌چسبد، اما باید مناسب باشد.

کپسول را با دقت در دستگاه خود قرار دهید و درب آن را ببندید.

همانطور که می خواهید دم کنید.

اگر بتوانید این کار را به درستی انجام دهید، به طور فرضی می‌توانید هر چند بار که دوست دارید از یک غلاف استفاده کنید، زیرا قسمت آلومینیومی غلاف در طول دم کردن به هیچ وجه آسیب نمی بیند.

آیا می توان از کپسول نسپرسو دو بار استفاده کرد؟

آیا این می‌تواند به دستگاه شما آسیب برساند؟

آره.

دستگاه‌های نسپرسو برای استفاده از نوع خاصی از غلاف طراحی شده‌اند و اگر از غلاف‌های هک شده استفاده می‌کنید، ممکن است متوجه شوید که قهوه به‌دست‌آمده به خوبی از آب در نمی‌آید، یا غلاف در دستگاه شما گیر می‌کند یا تفاله‌ها در دستگاه گیر می‌کنند.

استفاده از کپسول های هک شده به طور کلی ایده بدی است، اما برخی از افراد آن را امتحان کرده اند و با آن به موفقیت رسیده اند.

اگر از کپسول‌های غیر نسپرسو استفاده می‌کنید، دوباره گارانتی خود را باطل می‌کنید ، اما این کپسول‌ها حداقل با استانداردهای دقیق‌تری نسبت به چیزی که می‌توانید در آشپزخانه خود نصب کنید، ساخته شده‌اند.

استفاده مجدد کپسول قهوه

کپسول نسپرسو قابل شارژ

گزینه دیگر استفاده از کپسول های نسپرسو قابل شارژ است. لطفا به خاطر داشته باشید که این دستگاه‌ها با ماشین‌های OriginalLine بهتر کار می‌کنند، نه سری جدیدتر VertuoLine.

نسپرسوسازهای VertuoLine اکوسیستم بسیار بسته تری هستند و متأسفانه این فقط ماهیت این دستگاه های نسپرسو است.

استفاده از کپسول های قابل شارژ مجدد بسیار آسان است. در اصل، آنها از همان اصل روش فویل که در بالا توضیح داده شد استفاده می‌کنند، با این تفاوت که وسیله بهتری برای آب بندی غلاف ارائه می کنند.

گذشته از این، همه چیز به همین شکل خواهد بود.

Call Now Button