چت با مسئول فروش

آسیاب قهوه دلونگی ددیکا مدل KG521.M

تومان5.900.000

  • توان مصرفی: 150 وات
  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ
  •  بدنه استیل
  • تنظیم سرعت
  • صفحه نمایش : LCD
  • پایه های ضد لغزش
  • ظرفیت آسیاب کن: 350 گرم
  • توانایی آسیاب کردن قهوه در 18 درجه مختلف

ناموجود

ارسال رایگان

7 روز ضمانت بازگشت

پرداخت در محل

پاسخگویی 24 ساعته

راه اندازی تماس تصویری

ددیکا KG521.M

عملکرد دلونگی KG521 چگونه است که به عنوان همتای منطقی دستگاه اسپرسوساز سطح پایه دلونگی Dedica EC685 قرار دارد؟ آسیاب قهوه وسیله‌ای ضروری و البته اولیه برای تهیه یک فنجان اسپرسو یا دیگر نوشیدنی‌های مشابه است. باید بتوانید دانه‌های قهوه را به بهترین شکل ممکن آسیاب نمایید که یک فنجان قهوه عالی را داشته باشید. یکی از آسیاب‌های عرضه شده مدل KG521.M از کمپانی ایتالیایی دلونگی است. با فرآیند آسیاب 18 سطحی قابل تنظیم و عملکرد رایحه مطابق با سلیقه خود از قهوه لذت ببرید. توان 150 وات  قدرتی مناسب برای آسیاب کردن دانه‌های قهوه بوده که در زمان کمی می‌توانید آن را انجام دهید. این آسیاب قهوه مجهز به دو ظرف برای دانه قهوه و پودر قهوه به ظرفیت 350 گرم بوده که دانه‌های قهوه پس از آسیاب شدن مستقیم درون ظرف پودر قهوه ریخته می‌شوند. نمایشگر LCD دستگاه شما را از تنظیمات مختلف دستگاه مطلع کرده و می‌توانید به راحتی تنظیمات جدید را جایگزین نمایید. بدنه استیل و براق دستگاه زیبایی آن را کامل کرده و بر روی پیشخوان شما به زیبایی می‌درخشد. این دستگاه قابلیت تنظیم سرعت داشته که می‌توانید برای زمان‌هایی که عجله دارید در کسری از زمان دانه مورد نظرتان را آسیاب نمایید.

 

آسیاب قهوه دلونگی مدل KG521.M

 

ویژگی‌های آسیاب قهوه دلونگی KG521.M

آسیاب قهوه دلونگی KG521.M دستگاهی شیک و البته کارآمد برای تهیه پودر قهوه بوده که بتوانید یک فنجان نوشیدنی عالی را در کمترین زمان ممکن آماده کنید.

Dedicare کلمه ایتالیایی به معنی "وقف کردن" و ریشه نام آسیاب قهوه Dedica است. با سری Dedica، De'Longhi به ظرافت ماندگار و لذت بردن از قهوه اختصاص داده شده است. طراحی آسیاب های قهوه بر اساس دستگاه های اسپرسوساز با کیفیت Dedica می‌باشد. یکی از ویژگی های معمولی این سری زیبا، محفظه آلومینیومی ظریف با لبه های زاویه‌دار و عناصر منحصر به فرد روکش کروم است. طراحی زیبا و بی انتها با عملکرد قدرتمند روبرو می‌شود.

صفحه نمایش LCD با نور پس زمینه

آسیاب قهوه دلونگی DEDICA KG521.M مجهز به صفحه نمایش LCD با نور پس زمینه است و تنظیمات آسیاب، تعداد فنجان و تنظیم رایحه را نشان می‌دهد. با استفاده از عملکرد انتخاب عطر (ملایم، معمولی، قوی)، می‌توانید قهوه را حتی بهتر با سلیقه شخصی خود تنظیم کنید.

قلب آسیاب قهوه ددیکا

آسیاب قهوه دلونگی Dedica به لطف آسیاب مخروطی فولاد ضد زنگ، نتایج آسیاب دقیق را تضمین می‌کند. بسته به ذائقه فردی شما، 18 درجه مختلف آسیاب را می‌توان تنظیم کرد، از بسیار ریز تا بسیار درشت - همیشه برای نوع آماده سازی مورد نظر مناسب است.

مقدار قهوه به صورت جداگانه قابل تنظیم است

مقدار قهوه آسیاب شده را می‌توان با استفاده از دستگیره کنار آسیاب تنظیم کرد. (یا 1-14 فنجان یا 1-2 شات اسپرسو).

دانه قهوه و ظرف نگهداری

ظرف دانه شفاف آسیاب قهوه  دلونگی ددیکا تا 350 گرم دانه قهوه را در خود جای می‌دهد. از ظرف نگهداری برای مقادیر بیشتر پودر قهوه استفاده کنید: تا 170 گرم قهوه آسیاب شده را می‌توان در آن ذخیره کرد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آسیاب قهوه دلونگی ددیکا مدل KG521.M”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button