چت با مسئول فروش

اسپرسوساز اتوماتیک دلونگی Dinamica ECAM350.55.B

تومان43.800.000

  • حجم مخزن آب: 1.8 لیتر
  • فشار بخار: 15 بار
  • قدرت توان مصرفی: 1450 وات
  • صفحه نمایش لمسی
  • سینی چکه گیر
  • آسیاب 13 حالته
  • حجم مخزن قهوه: 300 گرم
  • منوی شخصی خانواده
  • قابلیت تنظیم میزان بخار
  • خاموش شدن خودکار
  • کنترل غلظت قهوه در 5 حالت
  • کنترل دما در 3 حالت
  • جابجایی عمودی نازل قهوه
  • تهیه نوشیدنی‌های: آب جوش , اسپرسو , کافه لاته , موکا , کاپوچینو , ماکیاتو , ریسترتو , لانگو , امریکانو , شیر گرم , کافه او له , فلت وایت

ناموجود

ارسال رایگان

7 روز ضمانت بازگشت

پرداخت در محل

پاسخگویی 24 ساعته

راه اندازی تماس تصویری

چرا اسپرسوساز اتوماتیک دلونگی Dinamica ECAM350.55.B

دستگاه قهوه ساز دان به فنجان Dinamica ECAM 350.55.B با طراحی مدرن هر بار دانه های قهوه تازه را آسیاب می کند و تا 10 نوشیدنی قهوه را با فشار دادن یک دکمه آماده می کند. از بین نوشیدنی های سنتی قهوه سیاه و قهوه های محبوب با شیر انتخاب کنید. از ویژگی My Menu برای ایجاد و ذخیره منوی جداگانه برای همه اعضای خوانواده ها به دلخواه خود استفاده کنید. کاربری و نگهداری آسان به شما این امکان را می دهد که از قهوه خود لذت ببرید.

 

10 نوشیدنی قهوه با یک تاچ

از منوی اصلی چهار نوشیدنی قهوه محبوب را انتخاب کنید: اسپرسو، قهوه سیاه، کاپوچینو و لاته ماکیاتو. همچنین میتوانید دکمه منوی نوشیدنی ها را برای انتخاب 6 نوشیدنی  دیگر فشار دهید: ریسترتو، اسپرسو دوبل، لانگو، قهوه لانگو، لاته و فلت وایت، و همچنین شیر داغ و آب داغ برای چایی امریکانو.

اسپرسوساز اتوماتیک دلونگی Dinamica ECAM350.55.B

عملکرد "MY MENU" اسپرسوساز اتوماتیک دلونگی 350.55

با فشار دادن دکمه "My Menu"، همه نوشیدنی ها را بر اساس سلیقه شخصی خود برنامه ریزی کنید (مثل یک منوی جداگانه است). غلظت قهوه و نسبت (مقدار قهوه و شیر) را تغییر دهید.

سیستم شیر اتوماتیک "LATTECREMA" اسپرسوساز اتوماتیک دلونگی Dinamica ECAM350.55.B

با توجه به سیستم جداگانه آماده سازی کف شیر تعبیه شده، دستگاه قهوه ساز همیشه آماده است تا کف شیری عالی را بسازد. کلید روی ظرف شیر یکپارچه به شما امکان می دهد قوام شیر مورد نظر را در 3 حالت انتخاب کنید. دکمه "تمیز کردن" تمیزی سیستم شیر را تضمین می کند. وقتی از مخزن شیر استفاده نمی شود، آن را به راحتی در یخچال نگهداری کنید. تمامی قطعات قابل شستشو در ماشین ظرفشویی می باشد.

صفحه نمایش LCD و آیکون های لمسی Dinamica ECAM350.55.B

با صفحه نمایش LCD شفاف و نمادهای لمسی، می توانید به راحتی دستگاه قهوه خود را کنترل کنید.

اسپرسوساز اتوماتیک دلونگی Dinamica ECAM350.55.B

 

تعمیر و نگهداری ساده اسپرسوساز اتوماتیک دلونگی Dinamica ECAM350.55.B

برنامه رسوب زدایی خودکار، امکان استفاده از فیلتر آب، برنامه شستشو برای سیستم های دم کردن قهوه و آماده سازی شیر، واحد جداشدنی دم کردن قهوه، تمیزی دستگاه قهوه را تضمین می کند و اجازه می دهد همیشه فقط یک قهوه خوشمزه بنوشید.

آسیاب توکار اسپرسوساز اتوماتیک دلونگی 35055

از آنجایی که این دستگاه یک دستگاه اسپرسوساز فوق خودکار است، دارای یک آسیاب داخلی است که دانه های شما را مستقیماً قبل از دم کردن، برای قهوه بسیار تازه آسیاب می کند.
آسیاب دارای 13 حالت تنظیم آسیاب است تا بتوانید نقطه شیرین استخراج بهینه را پیدا کنید.
ظرفیت آن 300 گرم است که بیشتر از یک کیسه معمولی دانه قهوه است.
آسیاب دلونگی دینامیکا دارای عملکرد آسیاب بای پس نیز می باشد. این بدان معنی است که اگر ترجیح می دهید می توانید از قهوه از قبل آسیاب شده(پودر قهوه) استفاده کنید.
یکی از ویژگی های خاص اسپرسوساز اتوماتیک دلونگی Dinamica ECAM350.55.B مدیریت قهوه آسیاب شده در داخل دستگاه است. دینامیکا مقدار مناسبی از قهوه را آسیاب می کند و هیچ گونه هدر رفتی ندارد. هیچ تفاله قهوه ای برای شات بعدی باقی نمانده و تازه ترین دانه ها را در فنجان شما تضمین می کند.

اسپرسوساز اتوماتیک دلونگی Dinamica ECAM350.55.B

 

آیس کافی با اسپرسوساز اتوماتیک دلونگی ECAM 350.55

ویژگی اصلی که دینامیکا را از سایر دستگاه های دلونگی و رقبای آن متمایز می کند، عملکرد True Brew Iced Coffee است. اسپرسوساز اتوماتیک دلونگی 350.55  برای تهیه قهوه سرد یا ایس کافی نیز نیز طراحی شده است و توسط دلونگی به عنوان تنها دستگاهی در نوع خود که این کار را انجام می دهد، تبلیغ می شود.
روش دم کردنایس کافی روش دم کردن «دم کردن روی یخ» است که روش استاندارد تهیه قهوه سرد است. این بدان معناست که باریستا یا کاربر قبل از دم کردن قهوه ابتدا یک لیوان را با یخ پر می کند.
Dinamica به طور خاص برای دم کردن آیس کافی با دستور العمل منحصر به فرد و زمان دم کردن مناسب برای قهوه سرد طراحی شده است. زمان دم کردن و استخراج کمی طولانی تر است. این کار طعم ایس کافی را کاملاً تطبیق می دهد.
دهانه قابل تنظیم به این معنی است که می توانید قهوه سرد خود را مستقیماً در لیوان مورد علاقه خود دم کنید - بدون نیاز به تخلیه.

اسپرسوساز اتوماتیک دلونگی Dinamica ECAM350.55.B (3)

توضیحات تکمیلی

آسیاب

وزن

تولید کف شیر

کشور سازنده

منو و دکمه

نوع اسپرسوساز

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپرسوساز اتوماتیک دلونگی Dinamica ECAM350.55.B”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button