چت با مسئول فروش

اسپرسوساز دلونگی اتوماتیک مدل ECAM 46.860.B

تومان0

  • حجم مخزن آب: 2 لیتر
  • فشار بخار: 15 بار
  • قدرت توان مصرفی: 1450 وات
  • صفحه نمایش LCD گرافیکی
  • جنس بدنه: پلاستیک
  • قابلیت تنظیم بخار خروجی
  • گرم نگه دارنده
  • سینی چکه گیر
  • تنظیم آسیاب در 13 حالت
  • مخزن آسیاب 380 گرم
  • ظرفیت مخزن شیر 500 میلی‌لیتر
  • سیستم Tubeless
  • سیستم LatteCrema
  • خاموش شدن خودکار
  • عملکرد تمیز کردن خودکار
  • نمایشگر لمسی
  • عملکرد رایحه
  • امکان استفاده از قهوه از قبل آسیاب شده
  • تهیه نوشیدنی‌های: اسپرسو،اسپرسو لونگو، کاپوچینو، لاته ماکیاتو، کاپوچینو میکس، شیر داغ

ناموجود

ارسال رایگان

7 روز ضمانت بازگشت

پرداخت در محل

پاسخگویی 24 ساعته

راه اندازی تماس تصویری

اسپرسوساز دلونگی ECAM 46.860.B اتوماتیک Eletta Cappuccino فنجان قهوه عالی را آماده می‌کند. عملکرد بصری توسط یک صفحه نمایش LCD و 6 دکمه برای انتخاب مستقیم نوشیدنی تضمین می‌شود. همه می‌توانند دستگاه را بدون مشکل زیاد کنترل کنند. این دستگاه اسپرسوساز مجهز به توان 1450 وات و فشار بخار 15 بار می‌باشد که بدون شک قدرت بالایی داشته و همین امر موجب می‌شود نوشیدنی‌های شما در کمترین زمان ممکن آماده شود. مخزن 2 لیتری امکان تهیه 12 فنجان نوشیدنی اسپرسو را به شما داده و با وجود فیلتر که در مخزن قرار می‌گیرد، آب تصفیه شده و بدون سختی برای تهیه نوشیدنی‌ها به کار می‌رود.

از پنل کنترل با نمایشگر LCD در اسپرسوساز دلونگی Eletta Cappuccino ECAM 46.860.B برای انتخاب بین 6 دستور استفاده کنید. با فشار دادن یک دکمه از یک اسپرسو، قهوه، قهوه بزرگ، کاپوچینو، لاته ماکیاتو یا شیر داغ لذت ببرید. به لطف ترموبلاک دوبل، نوشیدنی ها همیشه دمای مناسبی دارند. سیستم LatteCrema مقدار مناسبی کف را به شما می‌دهد یا می‌توانید با سیستم کاپوچینوی اضافی کف شیر خامه ای و نرم خود را بسازید. قهوه خود را شخصی سازی کنید، قدرت و درجه حرارت را تغییر دهید و دستور العمل های حداکثر 2 نفر را ذخیره کنید. شما از این دستگاه هم برای دانه های قهوه و هم برای قهوه آسیاب شده استفاده می‌کنید. امروز دوست ندارید یک قهوه بخورید؟ برای یک فنجان چای مقداری آب داغ بریزید.

 

اسپرسوساز دلونگی مدل ECAM 46.860.B

 

ویژگی‌های ظاهری

شما هم مانند بیشتر افراد به دنبال اسپرسوسازی هستید که علاوه بر امکانات ویژه ظاهری فوق‌العاده داشته باشد؟ جای درستی آمده‌اید. اسپرسوساز دلونگی ECAM 46.860.B دستگاهی با طراحی مدرن و امروزی است که رنگ مشکی آن با هر دیزاینی به راحتی مچ می‌شود.با نمایشگر گرافیکی واضح ، کنترل‌های بصری و دکمه‌های لمسی، انتخاب قهوه دقیقا مطابق با ذائقه‌ی شما بسیار راحت خواهد بود و تجربه کامل فرآیند آماده‌سازی را تا حد امکان آسان می‌کند. دارای یک صفحه نمایش LCD با نمادهای رنگی بصری است. این به شما امکان می‌دهد نوشیدنی ها را با یک لمس و بسیاری از دستور العمل های دیگر در منوی نوشیدنی آماده کنید.

 

اسپرسوساز دلونگی مدل ECAM 46.860.B

 

آسیاب داخلی

قهوه تازه آسیاب شده عطر و طعم خاصی به فنجان شما می‌دهد. اسپرسوساز دلونگی ECAM 46.860.B مجهز به آسیاب داخلی با قطعاتی تمام سرامیکی بوده که دانه‌های قهوه را به بهترین حالت ممکن برای هر نوشیدنی آسیاب می‌نماید. مخزن این آسیاب 380 گرم بوده و مجهز به درپوش حفظ عطر می‌باشد که دانه‌های قهوه را تازه و خوش عطر برای استفاده شما نگه‌داری می‌نماید. این آسیاب به 13 حالت مختلف دانه‌های قهوه را آسیاب کرده که می‌توانید متناسب با نوشیدنی مورد نظرتان آن را به راحتی تنظیم نمایید.

مزیت اصلی آسیاب یکپارچه آسیاب کردن قهوه برای تهیه یک نوشیدنی خاص در یک لحظه خاص است. با این کار طراوت قهوه بهینه می‌شود. دانه های تازه آسیاب شده طعم عالی را برای مراقبت از شما به ارمغان می‌آورد که مخلوط پیش آسیاب هرگز نمی تواند به آن دست یابد.

 

دیگر امکانات اسپرسوساز دلونگی ECAM 46.860.B

اسپرسوساز دلونگی ECAM 46.860.B دستگاهی کاملا اتوماتیک بوده که به راحتی یک لمس می‌توانید نوشیدنی مورد نظر خود را آماده کنید. این اسپرسوساز دلونگی یک دستگاه مدرن است که توسعه آن بر سه نکته اصلی استوار است. عملکرد، بهره برداری آسان و کیفیت مواد. طراحی مشکی ظریف هر میز آشپزخانه را تزئین می کند و عناصر فولادی ضد زنگ حس استثنایی را اضافه می کنند.

این اسپرسوساز دارای یک سیستم جدید لاته کرما ثبت شده برای تهیه بهترین و خوشمزه فوم شیر که حتی تصورش را هم نم‌ کنید. خواه فقط اسپرسو، قهوه دو نفره، ماکیاتو یا کاپوچینو بخواهید، می‌توانید همه چیز را با لمس یک دکمه آماده کنید. قهوه با فشار حرفه ای 15 بار تهیه می‌شود. سپس سینی چکه‌گیر را می‌توان در سینک شستشو داد، بنابراین از نظر بهداشتی دستگاه همیشه در شرایط عالی خواهد بود که همیشه طعم و عطر عالی قهوه را تضمین می‌کند.

اگر می‌خواهید هر روز از ترکیب کامل لذت ببرید، روی اسپرسو کاملا اتوماتیک DeLonghi Eletta شرط بندی کنید. کاپوچینوی خامه ای با کف شیر غلیظ، همیشه در دمای عالی تا آخرین قطره، می‌توانید به معنای واقعی کلمه در چند ثانیه آن را تداعی کنید. علاوه بر این، سیستم به طور خودکار دما را کنترل می‌کند، بنابراین فقط به اندازه آب مورد نیاز برای نوشیدنی در حال آماده سازی گرم می‌شود.

علاوه بر نوشیدنی هایی که می‌توان  با یک لمس آن را تهیه کرد، عملکرد انحصاری "MY" را برای تنظیم هر نوشیدنی  دقیقا مطابق با خود کشف کنید. امکان تنظیم عطر، میزان قهوه / شیر و البته دمای مناسب قهوه به میل شما. از ترکیب کامل نوشیدنی های شیر و قهوه لذت ببرید. از این به بعد شما استاد کاپوچینوی خامه ای  با کف شیر غلیظ  و دمای عالی خواهید بود. عملکرد  تمیز کردن خودکار  کل سیستم شیر را از شیر باقیمانده پاک می کند.

برای حذف آلاینده های مختلف مانند چربی و روغن قهوه، دستگاه عملکرد تمیز کردن عملی دارد. برای این کار می‌توانید از پودرهای مخصوص استفاده کنید. می‌توانید به راحتی گروه دم کرده قابل جابجایی را زیر آب جاری تمیز کنید. رسوبات آهک را می‌توان با استفاده از عملکرد رسوب زدایی از بین برد. بسته به سختی آب، این کار هر 2 تا 3 ماه یکبار توصیه می‌شود. این باعث افزایش عمر دستگاه شما می‌شود. رسوب آهک نیز می‌تواند تاثیر منفی بر طعم قهوه داشته باشد. از یک فیلتر سازگار (De'Longhi DLS C002) در مخزن آب برای جلوگیری از کلسیفیکاسیون سریع استفاده کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپرسوساز دلونگی اتوماتیک مدل ECAM 46.860.B”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button