چت با مسئول فروش

اسپرسوساز دلونگی داینامیکا ECAM 350.35.W

تومان0

  • حجم مخزن آب: 1.8 لیتر
  • فشار بخار: 15 بار
  • قدرت توان مصرفی: 1450 وات
  • سیستم گرم کردن فنجان
  • صفحه نمایش لمسی
  • قابلیت تنظیم بخار خروجی
  • سینی چکه گیر
  • LCD اینچی 3.5
  • آسیاب 13 حالته
  • حجم مخزن قهوه: 250 گرم
  • منوی شخصی خانواده
  • قابلیت تنظیم میزان بخار
  • خاموش شدن خودکار
  • کنترل غلظت قهوه
  • کنترل مقدار قهوه
  • جابجایی عمودی نازل قهوه
  • جابجایی افقی نازل بخار
  • تهیه نوشیدنی‌های: آب جوش , اسپرسو , کافه لاته , موکا , کاپوچینو , ماکیاتو , ریسترتو , لانگو , امریکانو , شیر گرم , کافه او له , فلت وایت

ناموجود

شناسه محصول: 2800000750265 دسته: برچسب: ,

ارسال رایگان

7 روز ضمانت بازگشت

پرداخت در محل

پاسخگویی 24 ساعته

راه اندازی تماس تصویری

چه چیزی در مورد اسپرسوساز دلونگی داینامیکا ECAM 350.35.W بارزتر است

چقدر سریع می توانم قهوه ام را با اسپرسوساز دلونگی داینامیکا تهیه کنم؟

اگرچه دینامیکا هر بار که روشن می شود به طور خودکار از طریق سیستم خود آبکشی اتومات شستشوی داده می‌شود، فقط سی ثانیه طول می کشد، بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که در عرض یک دقیقه از یک اسپرسوی داغ تازه آسیاب شده و بخارپز لذت ببرید.

دکمه ها و نشانگرها اسپرسوساز دلونگی داینامیکا

در حالی که Dinamica دارای تعدادی دکمه و صفحه نمایش LCD است، استفاده از آن بسیار شهودی است. تعدادی گزینه نوشیدنی از پیش تعیین شده وجود دارد. برای اسپرسوهای تک یا دو نفره، قهوه سبک آمریکایی، لانگو یا دوپیو، فقط یک دکمه را فشار دهید. تنظیم مقدار و غلظت با دکمه های مشخص شده ساده است. برای تهیه لاته، کاپوچینو و سایر قهوه های شیری، یک نازل بخار کف شیر وجود دارد که به شما امکان بخار دادن یا کف کردن شیر را می دهد.
اگر آب دستگاه تمام شود یا ظرف تفاله قهوه پر باشد، پیامی روی صفحه LCD چشمک می زند.

اسپرسوساز دلونگی داینامیکا ECAM 350.35.W

از چه فنجان هایی می توانم استفاده کنم؟

نازل قهوه قابلیت تنظیم ارتفاع دارد و آن را برای انواع فنجان ها مناسب می کند، اگرچه ممکن است همچنان برای به دست آوردن بلندترین لیوان های لاته در زیر نازل تلاش کنید.

مخزن اسپرسوساز دلونگی داینامیکا چقدر آب نگه می دارد؟

De’longhi Dinamica ECAM 350.35 دارای مخزن  1.8 لیتر آب است که تقریباً برای یک قهوه ساز دانه به فنجان کافی است. در حالی که این برای چندین فنجان قهوه کافی است، برنامه شستشوی خودکار به این معنی است که مقدار زیادی آب مصرف می کند و تعداد فنجان های قهوه ای را که می توانید از هر مخزن دریافت کنید کاهش می دهد.

نحوه تمیز کردن اسپرسوساز دلونگی داینامیکا  ECAM 350.35

تمیز کردن دینامیکا آسان است. هر بار که روشن و خاموش می شود، سیستم خود را شستشو می دهد. کف کننده شیر همچنین دارای یک عملکرد تمیز کردن خودکار است که برای تمیز کردن آسان در صفحه تنظیم ادغام شده است.

واحد قهوه جوش به راحتی جدا می شود تا در صورت لزوم تمیز شود، فرآیندی که در کتابچه راهنمای کاربر توضیح داده شده است، و سینی چکه برای راحتی در ماشین ظرفشویی قابل شستشو است.

این قهوه ساز دانه به فنجان به شما اطلاع می دهد که چه زمانی نیاز به رسوب زدایی دارد که بسته به سختی آب متفاوت است. توصیه می شود از راه حل سازنده استفاده کنید، و یک انتقاد این است که رسوب زدایی یک فرآیند زمان بر (تقریبا 40 دقیقه) است، حتی اگر خودکار باشد.

اسپرسوساز دلونگی داینامیکا ECAM 350.35.W

 

اسپرسوساز دلونگی داینامیکا چقدر کاربردی است

اسپرسوساز دلونگی داینامیکا عملکرد گسترده ای را برای عاشقان قهوه ارائه می دهد. کاربران می توانند مقدار و غلظت قهوه خود را کنترل کنند و تنظیمات خود را با استفاده از عملکرد منوی من ذخیره کنند. آسیاب مخروطی با کیفیت دارای 13 تنظیمات مختلف از درشت تا بسیار ریز است که به شما امکان می دهد قدرت قهوه را تنظیم کنید. آسیاب با استفاده از یک دکمه در جلو تنظیم می شود.
اسپرسوساز دلونگی داینامیکا ECAM 350.35 دارای یک نارل قهوه دوقلو است که آن را برای تهیه دو فنجان یا گرفتن دو شات سریع از قهوه دلخواه شما ایده آل می کند.
اسپرسوساز دلونگی داینامیکا دانه به قهوه همچنین دارای یک دیگ ترموبلاک است که به اندازه کافی آب را برای هر فنجان قهوه گرم می کند، به این معنی که آب از گرم کردن مجدد مکرر، طعم «کهنه» پیدا نمی کند.

اسپرسوساز دلونگی داینامیکا ECAM 350.35.W

ویژگی های De'longhi Dinamica ECAM 350.35

کافی‌ مورد علاقه‌تان هرچه باشد، می‌توانید از آن در خانه لذت ببرید. اسپرسو، لونگو، آمریکنوس و دوپیو را می توان با یک لمس درست کرد. مقدار و غلظت را می توان با استفاده از دکمه ها تنظیم کرد و با استفاده از عملکرد منوی من برای قهوه ای که هر بار با ترجیحات شخصی شما مطابقت دارد ذخیره کرد.

برای قهوه‌های شیری مانند کاپوچینو، ماکیاتو و کافه لاته، می‌توان آن‌ها را با استفاده از کف‌کننده‌های شیر درست کرد. برای کسانی که می‌خواهند دمنوش چای درست کنند، فقط آب داغ وجود دارد و می‌توان شیر را برای تهیه شکلات داغ گرم کرد.

این دستگاه و همچنین دانه های کامل را می توان با قهوه آسیاب شده آماده استفاده کرد.

فشار آب اسپرسوساز دلونگی داینامیکا

فشار آب 15 بار حرفه ای را ارائه می دهد که برای تولید کرم غلیظ در اسپرسوی شما کافی است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپرسوساز دلونگی داینامیکا ECAM 350.35.W”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button