چت با مسئول فروش

اسپرسوساز دلونگی مدل EC850.M

تومان0

  • حجم مخزن آب: 1 لیتر
  • فشار بخار: 15 بار
  • قدرت توان مصرفی: 1450 وات
  • جنس بدنه: استیل
  • صفحه گرم نگهدارنده
  • سینی چکه گیر
  • حالت آماده به کار
  • قابلیت تنظیم میزان بخار
  • تمپر قهوه
  • سیستم Thermoblock
  • نوشیدنی‌های قابل تهیه: آب جوش، اسپرسو، کافه لاته، کاپوچینو ، شیر گرم

ناموجود

شناسه محصول: EC850.M دسته: برچسب: ,

ارسال رایگان

7 روز ضمانت بازگشت

پرداخت در محل

پاسخگویی 24 ساعته

راه اندازی تماس تصویری

اسپرسوساز دلونگی و ایرانوکالا

اسپرسوسازهای متنوعی از نظر کارایی و مشخصات تا به امروز به بازارهای جهانی عرضه شده‌اند و انتخاب بین این تنوع کاری است پیچیده. اسپرسوساز ها به دلیل تهیه نوشیدنی‌های مختلف طرفداران بیشتری نسبت به دیگر محصولات مشابه دارند. تمام سعی ما در ایرانوکالا بر این است که با معرفی بهترین اسپرسوسازهای روز دنیا شما را در خریدتان یاری نماییم و رضایت را به شما هدیه کنیم.

دلونگی یکی از کمپانی‌های ایتالیایی در زمینه وسایل خانگی است که قدرمتی بیش از 100 سال دارد و به جرات می‌توان گفت از بهترین‌های جهان می‌باشد. یکی از محصولات این کمپانی خوشنام این اسپرسوساز بوده که از نظر کارایی و البته مشخصات یکی از بی‌نظیرترین اسپرسوسازهایی است که تا به امروز عرضه شده است.

تلاش ما در ایرانوکالا این است که مشخصات کامل محصول را بدونه کم و کاست در اختیار مشتری قرار دهیم. مشتریان محترم با مطالعه این قسمت می توانند اطلاعات بسیار مهمی را دربار اسپرسوساز خود بدست اورند.

 

EC-850 اسپرسوساز

نقد و بررسی اسپرسوساز دلونگی EC 850

دستگاه اسپرسوساز DeLonghi EC850.M یک قهوه ساز معمولی با طراحی پیچیده و شیک است. تمام قطعات آن فلزی است که به شما استحکام بیشتری می دهد. مانند بسیاری از قهوه سازهای سنتی از پمپ استفاده می کند اما دارای عملکرد کاپوچینو خودکار است. این یک ماشین با کارایی بالا است اما مصرف انرژی آن محدود است.

این دستگاه اسپرسوساز دارای پیشرفته ترین مدارهای گرمایشی و عایق بندی فردی می باشد. عناصر پر بازده آن آن را به یک ماشین کارآمد انرژی تبدیل می کند. دارای عملکرد ایستادن خودکار است که می توانید برای کاهش مصرف انرژی آن را سفارشی کنید.

استفاده از این دستگاه آسان است و تنها با یک لمس می توانید قهوه ، آب داغ، کاپوچینو  انتخاب کنید. دارای طراحی ارگونومیک است که دسترسی به عملکردهای مختلف را از جلو آسان می کند.

 

برخی از ویژگی های ذکر شده

توقف جریان

دستگاه اسپرسوساز De'Longhi دارای عملکرد توقف جریان است که می توانید آن را سفارشی کنید. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که میزان قهوه در یک فنجان را از پیش تعیین کنید. تنظیمات را تا زمانی که آنها را تغییر دهید ذخیره می کند و به شما امکان می دهد میزان قهوه مصرفی خود را تغییر دهید.

 

قفسه فنجان

وقتی قهوه و فنجان های خود را در یک مکان می نوشید راحت است. این دقیقاً همان چیزی است که با این دستگاه دریافت می کنید. دارای یک قفسه فنجانی است که می توانید لیوان ها و فنجان های خود را در آن قرار دهید. قفسه در بالای دستگاه قرار دارد که به شما اطمینان می دهد که هر زمان که یک فنجان قهوه یا آب گرم می خواهید یک فنجان آماده داشته باشید.

سینی چکه گیر

سینی های قطره چکه برای گرفتن هرگونه چکه از فنجان قهوه مفید هستند. دستگاه اسپرسوساز DeLonghi EC850.M دارای سینی چکه قابل تنظیم است که استفاده از اندازه های مختلف فنجان را آسان می کند. حداکثر ارتفاع 10 سانتی متر است. سینی چکه به راحتی تمیز می شود تا دستگاه شما را از لکه های قهوه پاک کند.

مخزن

دستگاه دارای یک مخزن است که می توانید به آرامی به سمت جلو حرکت کنید. برای پر کردن آب با این ویژگی لازم نیست قهوه‌ساز را جابجا کنید. این یکی از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه است که آن را از سایر مدل ها متمایز می کند.

اسپرسو سریع

دارای عملکرد گرمایش ترموبلاک است که به شما امکان می دهد در کمتر از یک دقیقه یک اسپرسو درست کنید. این ویژگی نوعی دیگ بخار پیشرفته است که دمای آب را به دقت کنترل می کند تا به شما کمک کند یک فنجان قهوه عالی بسازید. شما می توانید دمای دم کردن را از قبل تنظیم کنید. اسپرسوساز DeLonghi EC850 دارای یک ترموبلاک اضافی است که برای بخار دادن شیر طراحی شده است. این یک ویژگی مثبت  برای صرفه جویی در انرژی است زیرا فقط آب مورد نیاز شما را گرم می کند.

تولید کننده شیر

عملکرد خودکار کاپوچینو به همراه یک قاب شیر قابل تنظیم ارائه می شود. به راحتی در ماشین ظرفشویی تمیز می شود و می توانید آن را برای نگهداری در یخچال جدا کنید.

فیلتر آب

دارای فیلتر آب به عنوان یک ویژگی اختیاری است. این فیلتر برای کاهش میزان رسوب آهک در آب مفید است. این می تواند به قهوه ساز شما کمک کند تا عملکرد بهتری داشته باشد و کیفیت قهوه ای که درست می کنید را افزایش دهد.

نگهدارنده فیلتر

نگهدارنده فیلتر به شما امکان می دهد بسته به آنچه در دسترس است از غلاف ESE و قهوه آسیاب شده استفاده کنید. این دستگاه دارای یک نگهدارنده فیلتر است که دارای 3 فیلتر استیل ضد زنگ می باشد. این فیلترها قابل تعویض هستند و به شما امکان می دهند غلاف ESE یا قهوه آسیاب شده را انتخاب کنید.

 

دستگاه اسپرسوساز DeLonghi EC850.M

نظرات مثبت

مشتریان، غلاف شیر را به عنوان یکی از جنبه های منحصر به فرد در دستگاه اسپرسوساز دلونگی EC850 می دانند. زیرا می توان آن را در یخچال نگهداری کرد و به راحتی تمیز می شود. دماهای مختلف دم کردن موجود در این دستگاه، آن را به گزینه ای محبوب در بین مشتریان تبدیل کرده است.

مشتریان همچنین از این واقعیت که امکان تنظیم مقدار مشخصی قهوه یا آب گرم وجود دارد، قدردانی می کنند. انعطاف پذیری از نظر نوع قهوه مورد استفاده در قهوه ساز نیز یکی از دغدغه های مشتریان است و امکان استفاده از قهوه آسیاب شده یا غلاف ESE باعث محبوبیت آن شده است.

چند شکایت

یکی از مشتریان دریافت فنجانی که زیر سینی قطره چکه قرار می گیرد دشوار بود. با این حال، سینی چکه قابل تنظیم است، بنابراین می تواند فنجان هایی با اندازه 10 سانتی متر را در خود جای دهد. .

برخی از نظرات نهایی

دستگاه اسپرسوساز دلونگی دارای طراحی پیچیده و انواع ویژگی های پیشرفته است که تهیه قهوه را آسان می کند. با این حال، این یک قهوه ساز ساده است که به شما امکان می دهد یک اسپرسو، لاته یا کاپوچینوی عالی درست کنید.

اسپرسوساز EC850

 

توضیحات تکمیلی

آسیاب

فشار

تولید کف شیر

مخزن آب

مخزن شیر

جنس بدنه

رنگ

منو و دکمه

نوع اسپرسوساز

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپرسوساز دلونگی مدل EC850.M”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button