چت با مسئول فروش

اسپرسوساز دلونگی مدل ECAM 22.360.B

تومان0

  • حجم مخزن آب: 1.8 لیتر
  • فشار بخار: 15 بار
  • قدرت توان مصرفی: 1450 وات
  • صفحه نمایش دیجیتال
  • سینی چکه گیر
  • آسیاب 13 حالته
  • حجم مخزن قهوه: 250 گرم
  • خاموش شدن خودکار
  • کنترل غلظت قهوه
  • کنترل مقدار قهوه
  • جابجایی عمودی نازل قهوه
  • تمیز کاری خودکار
  • قابلیت تنظیم کف شیر در 3 حالت
  • تهیه نوشیدنی‌های: آب جوش , اسپرسو , کافه لاته , موکا , کاپوچینو , ماکیاتو , ریسترتو , لانگو , امریکانو , شیر گرم , کافه او له , فلت وایت

ناموجود

ارسال رایگان

7 روز ضمانت بازگشت

پرداخت در محل

پاسخگویی 24 ساعته

راه اندازی تماس تصویری

ویژگی های کلیدی اسپرسوساز دلونگی مدل ECAM 22.360.B

نقطه قوت واقعی این دستگاه سادگی ان است. با نگاهی به تصویر، واضح است که کنترل‌ها به سادگی چیده شده‌اند و رابط کاربری ان بسیار اسان است. شما می توانید انواع نوشیدنی های مورد علاقه خود مانند یک اسپرسوی غلیظ درست کنید.

دستگاه اسپرسوساز دلونگی مدل ECAM 22.360.B فنجان های بی عیب و نقص کاپوچینو، لاته ماکیاتو، اسپرسو یا قهوه سیاه و همچنین شیر داغ برای کاکائو را برای شما درست می کند - همه اینها فقط با یک دکمه! می توانید غلظت، مقدار و دما را برای فنجان قهوه عالی خود تغییر دهید. صفحه نمایش متنی 2 خطی و دکمه های نوشیدنی به وضوح استفاده از دستگاه را برای شما آسان می کند. این یک لذت واقعی است ... آن را امتحان کنید!

نوشیدنی با شیراسپرسوساز دلونگی مدل ECAM 22.360.B

قهوه ساز ECAM 22.360 دارای سیستم کاپوچینو اتوماتیک می باشد. شما فقط باید فنجان خود را زیر نازل قرار دهید، دکمه "کاپوچینو" را فشار دهید و لذت ببرید. نتیجه: نوشیدنی عالی قهوه با شیر.

مراقبت آسان با تمیز کاری خودکار

بخار و آب گرم به راحتی و به طور خودکار سیستم کاپوچینوی خود را تمیز می‌کند. ظرف شیر را می توان در یخچال نگهداری کرد.

اسپرسوساز دلونگی مدل ECAM 22.360 B

کنترل ساده

صفحه متنی 2 خطی و دکمه‌های نوشیدنی مشخص شده، استفاده، کنترل و درک هر فرآیند را در اسپرسوساز دلونگی مدل ECAM 22.360.B بسیار آسان می‌کند.

دان یا پودر قهوه

در حالی که احتمالاً قصد دارید قهوه خود را با دانه های تازه درست کنید، اگر در حال سرمایه گذاری در قهوه ساز دانه به فنجان هستید، احتمالاً مواقعی وجود خواهد داشت که می‌خواهید از پودر قهوه استفاده کنید. اسپرسو ساز دلونگی مدل ECAM 22.360 هر دو را انجام می دهد، و در حالی که (همانطور که انتظار دارید) دانه های تازه آسیاب شده نتایج بسیار بهتری می دهند، قهوه آسیاب شده نیز قهوه فوری عالی به شما می‌دهد.

اسپرسوساز دلونگی مدل ECAM 22.360 B

آسیاب بی صدا اسپرسوساز دلونگی مدل ECAM 22.360.B

در حالی که دلونگی آسیاب را بی صدا توصیف می کند، حداقل به تعریف من این کاملاً درست نیست. از نظر من، ساکت به این معنی است که شما نمی توانید آن را بشنوید،اما  قطعاً صدایی در حین آسیاب شدن دان قهوه وجود دارد.

روش های بهتر کردن طعم کافی اسپرسوساز دلونگی مدل ECAM 22.360.B

یک فنجان زیر نازل اسپرسوساز دلونگی مدل ECAM 22.360.B نگه دارید. یک نکته جالب این است که در مورد تعدادی از ماشین ها صادق است. نگه داشتن یک فنجان زیر نازل دستگاه های قهوه می تواند به کاهش سریع پر شدن سینی های چکه کمک کند. در بیشتر موارد خالی کردن فنجانی که سینی قطره چکه را تمیز می کند آسان تر است، بنابراین فکر کردیم ارزش ذکر کردن را دارد!

از فنجان های داغ استفاده کنید

با گرم کردن آنها قبل از سرو نوشیدنی توسط دستگاه، تجربه بهتری از فهوه به شما می‌دهد، به این معنی که زمان بیشتری برای مزه دار کردن قهوه داغ تازه خود دارید. برای رسیدن به این هدف، می‌توانید قبل از شروع برنامه چند ثانیه آنها را با آب داغ پر کنید (البته بعدا آب را دوباره خالی کنید!).

و در اخر اگر بدنبال اسپرسوسازی با هزینه پایین و جمع و جور(سایز مناسب) اسپرسوساز دلونگی مدل ECAM 22.360.B بهترین گزینه برای شماست.

توضیحات تکمیلی

آسیاب

فشار

تولید کف شیر

مخزن شیر

منو و دکمه

نوع اسپرسوساز

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپرسوساز دلونگی مدل ECAM 22.360.B”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button