چت با مسئول فروش

اسپرسوساز دلونگی 220.30

قیمت اصلی تومان45.000.000 بود.قیمت فعلی تومان35.000.000 است.

حجم مخزن آب: 1.8 لیتر
فشار بخار: 15 بار
قدرت توان مصرفی: 1450 وات
جنس بدنه: پلاستیک
سینی چکه گیر
تنظیم آسیاب در 13 حالت
مخزن آسیاب 250 گرم
تنظیم میزان غلظت قهوه
قابلیت تنظیم میزان بخار: اتوماتیک
قابلیت تولید کف شیر
قابلیت استفاده از:دانه قهوه، پودر قهوه
نازل بخار
آسیاب قهوه
تعداد نازل قهوه:دو عدد
سیستم خاموشی خودکار
سیستم شستشوی خودکار
امکان استفاده از قهوه از قبل آسیاب شده
تهیه نوشیدنی‌های: اسپرسو، قهوه ، امریکانو ، کاپوچینو، لاته ماکیاتو، کاپوچینو میکس، شیر داغ

ارسال رایگان

7 روز ضمانت بازگشت

پرداخت در محل

پاسخگویی 24 ساعته

راه اندازی تماس تصویری

اسپرسوساز دلونگی 220.22

اسپرسوساز دلونگی 220.22 محصول دیگری برای جایگزینی برای یک سری فوق العاده محبوب دلونگی سری Magnifica است که حداقل هفت تا هشت سال است که در حال حاضر در بازار وجود داشته است. Magnificas قدیمی‌تر - و هنوز هم هستند - اسپرسوساز دلونگی 220.22 بسیار قابل اعتماد با کاربری بسیار است اکه شات‌های اسپرسوی مناسب و قوی به شما تحویل می دهد.

اسپرسوساز دلونگی 220.22
بنابراین، اسپرسوساز دلونگی 220.22 اساساً همان دستگاه  Magnifica است که بر روی یک پلتفرم دیگر ساخته شده است، البته با برخی بهبودها. مهم‌تر از همه، کنترل‌های جدید با دکمه‌های لمسی و، مهم‌تر از همه، چندین دستور سرو جدید است. یا حالت های خاص برای دم کردن قهوه سیاه.

اسپرسوساز دلونگی 220.22– مانند مدل های دیگر Magnfica قبلی – می تواند شات اسپرسو را با لمس یک دکمه دم کند، دارای 3 حالت تنظیم دما، تنظیم سه مرحله ای عصاره قهوه، تنظیم حجم هر نوشیدنی می باشد. و در نهایت می توانید آسیاب مخروطی فولادی ضد زنگ آن را تنظیم کنید که در مجموع دارای 13 درجه تنظیم از ریز تا درشت ترین است. همچنین، می تواند با استفاده از پودر قهوه آسیاب شده قهوه درست کند.

طراحی اسپرسوساز دلونگی 220.22

قسمت دم کردن اسپرسوساز دلونگی 220.22 (یا گاهی اوقات به آن دمنده می گویند) - همان قطعه ای است که در اکثر مدل های دلونگی استفاده می شود - بنابراین، این واحد دم آوری در مقایسه با سایر دستگاه های اسپرسوساز اتوماتیک سایر برندها یکی از بزرگترین ظرفیت ها را دارد. برای استفاده در منزل حداکثر می تواند تا 14 گرم در هر فنجان استفاده شود. و می توانید آن را برای تمیز کردن بیرون بکشید، پشت مخزن آب پنهان است و اگر می خواهید قهوه تان عالی باشد بهتر است مرتب آن را تمیز کنید.

شما همچنین می توانید کاپوچینو و لاته درست کنید، اما در حالت "دستی". برای گرفتن کاپوچینو، باید شیر را با استفاده از نازل بخار در سمت چپ کف شیر درست کنید و سپس کف شیر را به اسپرسو اضافه کنید.

نوشیدنی های اسپرسوساز دلونگی 220.22

اسپرسوساز دلونگی 220.22

اول از همه،  «آمریکانو» برای دم کردن یک کافه آمریکایی یا قهوه به سبک آمریکایی است. مدل‌های گران‌تر خط Magnifica Start - به ویژه ECAM220.30 من و همچنین ECAM220.22 - آن را دارند. آمریکانو را دقیقاً به همان روشی که در کافه‌ها با ماشین‌های حرفه‌ای و باریستا انجام می‌شود، حداقل در اروپا می‌سازد. دستگاه یک قسمت از یک اسپرسوی قوی را دم می کند، سپس به طور خودکار آب داغ را به آن اضافه می کند.

این بهتر از دم کردن یک "اسپرسو" بزرگ با چند بار زدن ان است. به جلوگیری از استخراج بیش از حد کمک می کند. در نتیجه – Americano کلاسیک کمتر تلخ و طعم‌دارتر خواهد بود. تنظیم پیش فرض 40 میلی لیتر اسپرسو + 110 میلی لیتر آب است، اما می توانید آن را تنظیم کنید. لطفاً به یاد داشته باشید که این دستور العمل ها را می توان فقط در اسپرسوساز دلونگی 220.22 با شاخص های عددی 0.30 و 0.22 در پایان یافت.

قابل توجه است که قبلاً دستور Americano فقط بر روی ماشین های فوق اتوماتیک گران قیمت و درجه یک توسط دلونگی اجرا می شد. اکنون ارزان‌ترین مدل‌های سطح ابتدایی آن را دریافت کردند. و این عالی است.

اسپرسوساز دلونگی 220.22

چند بهبود قابلیت استفاده بیشتر نیز وجود دارد. به عنوان مثال، نگاهی به پایه فنجانی جدید بیندازید. بله، اکنون پلاستیک سیاه است، نه یک فلز براق. با این حال، به دلیل همین پلاستیک و به دلیل این خطوط، که کمی بالاتر از سطح هستند، فنجان در حین دم کردن صدای جرنگ صدا ایجاد نمی کند، به دلیل لرزش روی پایه فنجان حرکت نمی کند - این یک شکایت محبوب در مورد اسپرسوساز های قبلی بود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپرسوساز دلونگی 220.30”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button