چت با مسئول فروش

اسپرسوساز دلونگی 29.660

تومان0

  • حجم مخزن آب: 1.8 لیتر
  • فشار بخار: 15 بار
  • قدرت توان مصرفی: 1450 وات
  • جنس بدنه: استیل ضد زنگ
  • مخزن شیر 500 میلی‌لیتر
  • 2 نازل قهوه
  • صفحه نمایش
  • صفحه گرم نگهدارنده
  • سینی چکه گیر
  • تمپر قهوه
  • حالت آماده به کار
  • تمیز کردن خودکار
  • قابلیت تنظیم میزان بخار
  • قابلیت برنامه‌ریزی
  • تنظیم میزان غلظت قهوه
  • آسیاب قهوه با 13 حالت مختلف
  • ظرفیت مخزن دانه قهوه 200 گرم
  • سیستم LatteCrema
  • حداکثر ارتفاع مجاز لیوان: 14 سانتی متر
  • نوشیدنی‌های قابل تهیه: آب جوش، اسپرسو، کافه لاته، کاپوچینو، ماکیاتو، ریسترتو، لانگو، شیر گرم، فلت وایت

ناموجود

شناسه محصول: 2800000760262 دسته: برچسب: , ,

ارسال رایگان

7 روز ضمانت بازگشت

پرداخت در محل

پاسخگویی 24 ساعته

راه اندازی تماس تصویری

طراحی اسپرسوساز دلونگی 29.660

دلونگی زمان زیادی را صرف این فکر کرده است که چگونه این دستگاه قهوه ساز را به همان اندازه که استفاده از آن دلپذیر است، از نظر زیبایی ظاهری شیک باشد، بسازد. این یک دستگاه واقعا دوست داشتنی است.
پنل جلوی اصلی با رنگ نقره ای مات جذاب و صاف ساخته شده است که کاملاً با سینی چکه کروم، پایه مشکی و صفحه کنترل مشکی ترکیب می شود. بسیاری از این نوع قهوه سازها فقط یک جعبه بزرگ مستطیل شکل هستند که به جزئیات آن توجه کمی شده یا اصلاً توجهی نمی شود.

دلونگی در اسپرسوساز دلونگی 29.660 Autentica یک صفحه خمیده درست در پشت پنل کنترل ایجاد کرده است تا منحنی را از سینی چکه گیر مطابقت دهد و گرم کننده فنجان کرومی در بالا آن را به خوبی تکمیل می کند.
لبه‌های مستقیم کمتری روی این دستگاه وجود دارد که نشان‌دهنده توجه به جزئیات است که به دلونگی کمک کرده است تا به مراتب به فروشنده شماره یک جهانی دستگاه‌های قهوه دانه به فنجان تبدیل شود.

مطمئناً در هر آشپزخانه‌ای زیبا به نظر می‌رسد، چون بیشتر به سمت ظاهری مدرن/معاصر با نقره‌ای مات و بدنه خمیده متمایل است. اسپرسوساز دلونگی 29.660 یکی از جذاب‌ترین طرح‌های دلونگی است و تنها با 19.5 سانتی‌متر عرض، 47.7 سانتی‌متر عمق و 34.0 سانتی‌متر ارتفاع، طراحی فشرده خوبی دارد که به راحتی روی سطح کار قرار می‌گیرد.

اسپرسوساز دلونگی 29.660عملکرد اسپرسوساز دلونگی 29.660

اسپرسوساز دلونگی 29.660 در دسته دستگاه قهوه ساز تمام اتوماتیک دانه به فنجان قرار می گیرد، زیرا شامل یک مخزن شیر است که به طور خودکار شیر را در لیوان شما برای نوشیدنی های مبتنی بر شیر مانند کاپوچینو یا لاته می ریزد.

تقریباً هر نوشیدنی که فکرش را بکنید یا بتوانید در یکی از کافی شاپ های خیابانی سفارش دهید، با این دستگاه درست می شود.

چند نمونه از نوشیدنی‌های از پیش برنامه‌ریزی‌شده که می‌توانند تنها با یک لمس درست شوند عبارتند از:
اسپرسو یک نفره/دو نفره
ماکیاتو
دوپیو (اسپرسو دوتایی قوی)
کافه اسپرسو
ریسترتو
آمریکانو
لاته ماکیاتو

این باید تقریباً نیازهای همه را پوشش دهد، اما شخصی سازی کامل نیز در هر یک از این گزینه ها در دسترس است.

اگر کاپوچینویی با شیر کمتر می خواهید، مشکلی نیست. یک لاته با شیر بیشتر از حد معمول، مشکلی نیست. در مورد یک آمریکانو با آب بیشتر، همه چیز قابل انجام و تنظیم است.

برای ساده نگه داشتن آن، متداول ترین گزینه ها را به عنوان دکمه های تکی در جلوی دستگاه دارند - اسپرسو، آمریکانو، کاپوچینو و اینکه آیا یک یا 2 فنجان می خواهید.

با استفاده از منوی شخصی اسپرسوساز دلونگی 29.660 هر کس در خانه می‌تواند کافی باب میل خود را با استفاده از تنظیمات شخصی ساز درست کند. با چند کلیک در منو و کمی آزمایش و هر بار دقیقاً همان چیزی را خواهید داشت که فقط با فشردن دکمه "قهوه من" می خواهید.

اسپرسوساز دلونگی 29.660
انگار همه اینها کافی نیست، می‌توانید 4 سطح مختلف دمای آب را تنظیم کنید تا دیگر قهوه‌های ولرم نخورید!

قهوه خیلی قوی یا خیلی رقیق؟

با اسپرسوساز دلونگی 29.660 شما 5 سطح مختلف قدرت قهوه را دارید که می توانید از بین بسیار ملایم تا بسیار غلیظ انتخاب کنید.

همچنین 13 سطح مختلف از اندازه آسیاب وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید که میزان قهوه تحویلی به فنجان شما را بیشتر تنظیم می کند.
اگر می خواهید یک فنجان چای میل کنید یا می خواهید Americano میل کنید، دکمه آب گرم نیز وجود دارد.

ما می‌توانیم بفهمیم که چرا این دستگاه دان قهوه به فنجان در چند سال پیش با دو برابر قیمت فروخته شد، زیرا واقعاً سطح بسیار بالایی از شخصی‌سازی را همراه با اتوماسیون کامل یک قفسه شیر ارائه می‌دهد.

نکته جالب این است که تا کنون هیچ فناوری جدیدی معرفی نشده است که این دستگاه قهوه ساز را از نظر نوشیدنی هایی که می تواند تولید کند قدیمی شود و این ارزش استثنایی را برای پول تولید می‌کند.
مانند تلویزیون نیست که از وضوح صفحه نمایش HD به 4K می رسد و بنابراین کیفیت HD استاندارد کمتر مطلوب می شود، قهوه ای که این دستگاه تولید می کند به نظر ما به اندازه قهوه هایی است که بسیار گران تر و با همان ویژگی ها و سطح شخصی سازی هستند.

اسپرسوساز دلونگی 29.660

سهولت استفاده اسپرسوساز دلونگی 29.660

محبوب‌ترین نوشیدنی‌ها در پنل کنترل جلویی قابل دسترسی هستند، بنابراین با فشار دادن یک دکمه، به معنای واقعی کلمه یک کاپوچینو به فنجان تحویل خواهید داد.

کیفیت قهوه اسپرسوساز دلونگی 29.660

با دستگاهی به این خوبی می توانید آنچه را که در کافی شاپ به دست می آورید تکرار کنید، اما تنها در صورتی که از قهوه خوب استفاده کنید.

اگر می توانید دانه ها را از یک کافی شاپ تخصصی تهیه کنید و تاریخ مصرف را کاملا جدی بگیرید. به دنبال تاریخ، بو دادن باشید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپرسوساز دلونگی 29.660”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button