چت با مسئول فروش

اسپرسوساز دلونگی EC685

تومان0

  • حجم مخزن آب: 1.1 لیتر
  • فشار بخار: 15 بار
  • قدرت توان مصرفی: 1300 وات
  • خاموش شدن خودکار
  • تعداد نازل قهوه: دو عدد
  • سینی چکه گیر
  • صفحه گرم نگه دارنده فنجان
  • تنظیم میزان غلظت قهوه
  • حالت آماده به کار
  • قابلیت تنظیم میزان بخار
  • قابلیت تهیه کف شیر
  • قابلیت تهیه آب جوش
  • تمپر قهوه
  • نوشیدنی‌های قابل تهیه: اسپرسو، کافه لاته، کاپوچینو، ماکیاتو، شیرگرم

ناموجود

شناسه محصول: EC685 دسته: برچسب: , ,

ارسال رایگان

7 روز ضمانت بازگشت

پرداخت در محل

پاسخگویی 24 ساعته

راه اندازی تماس تصویری

چرا اسپرسوساز دلونگی EC685 انقدر محبوب است

De'Longhi Dedica Style EC685 جایگزین Dedica EC680 قبلی می شود، این مدل جدیدتر دارای چند ارتقاء از جمله دو تنظیم کف کردن شیر، شیر داغ یا کاپوچینو است. یکی از بهترین دستگاه‌های اسپرسوساز که ما آزمایش کرده‌ایم، همچنین دارای یک سینی قطره‌ای دوتایی است، به این معنی که می‌تواند فنجان‌های بلندتری نسبت به مدل قبلی بگیرد و مطمئناً اسپرسو سازی بهتر برای به عمل اوردن قهوه‌ ما است.

Dedica Style EC685 یک دستگاه اسپرسوساز دستی جمع و جور است، که یکی از باریک ترین طرح هایی است که دیده ایم، و با رابط سه دکمه ای ساده، دست زدن به آن چندان دشوار نیست. گزینه های نوشیدنی موجود عبارتند از اسپرسوهای تک و دوتایی و شیر بخارپز یا کف شیر، بنابراین می توانید به راحتی برخی از محبوب ترین نوشیدنی های سبک باریستا مانند کاپوچینو، لاته یا اسپرسو را درست کنید.

اسپرسوساز دلونگی EC685

همچنین می‌توان آن را با غلاف‌های اسپرسو سرو آسان (ESE) استفاده کرد - غلاف‌های سبک‌تر به جای غلاف‌های بلندتر و به‌شکل عذاب‌آور مرتبط با نسپرسو - به‌جای قهوه آسیاب‌شده. ما متوجه شدیم که اسپرسویی صاف و قوی با خامه کامل تولید می کند و شیر به راحتی کف می کند.

اسپرسوساز دلونگی EC685 مقرون به صرفه است که برای کسانی که آشپزخانه‌های کوچک‌تری دارند یا افرادی که به دنبال دستگاهی ساده برای شروع سفر قهوه‌سازی خود هستند، مناسب‌تر است. مقداری شخصی سازی حجم و دمای قهوه را ارائه می دهد، اما تنظیمات قابل تنظیم کافی برای خوشحال نگه داشتن حرفه ای های قهوه را ندارد.

اسپرسوساز دلونگی EC685

 

طراحی بی نظیر

*باریک و جمع و جور
*سازگار Easy Serve Espresso (ESE).
*سینی چکه گیر دو طبقه

قابل توجه ترین ویژگی طراحی De'Longhi Dedica Style EC685 اندازه کوچک آن است که در مقایسه با اکثر دستگاه های اسپرسوساز دستی دیگر بسیار فشرده است.  30.4 x 14.9 x 33 سانتی‌متر (h x w x d)، فضای زیادی از میز آشپزخانه شما را اشغال نمی‌کند.

این اسپرسو ساز در رنگ‌های مختلفی ارائه می‌شود، بنابراین می‌توانید آن را با سایر لوازم آشپزخانه هماهنگ کنید، از بین قرمز، سیاه، سفید، یا فولاد ضد زنگ انتخاب کنید (در بریتانیا یک مدل سفید وجود ندارد و در استرالیا، مدل قرمز موجود نیست).

De'Longhi Dedica Style EC685 اسپرسو را با فشار 15 بار تولید می کند و دارای سه فیلتر اسپرسو تک و دوتایی و پک Easy Serve Espresso (ESE) است. علیرغم نام، پک های ESE  بیشتر شبیه یک چای کیسه ای پر از قهوه آسیاب شده هستند، سریع تر، آسان تر و کمتر آشفته تر از استفاده از قهوه آسیاب شده هستند، اما مسلماً قهوه به خوبی شما تولید نمی کنند. از قهوه تازه آسیاب شده استفاده کنید

مخزن آب قابل جابجایی دارای ظرفیت 1.1 لیتر است و اگر در یک منطقه آب سخت زندگی می کنید می توانید یک فیلتر آب اختیاری نصب کنید. می توان آن را با فنجان هایی تا ارتفاع 12 سانتی متر استفاده کرد، اما برای این فنجان های بلندتر، باید سینی چکه را بردارید.

استفاده از اسپرسوساز دلونگی EC685 تنها با سه دکمه بسیار آسان است. یک فنجان، دو فنجان یا بخار، اما با وجود این کنترل پنل ساده، همچنان می توانید سختی آب، دمای قهوه و حجم قهوه تحویلی را تنظیم کنید. خروجی بخار را می توان برای شیر داغ یا شیر کف دار استفاده کرد و همچنین می توان از آن برای تحویل آب گرم استفاده کرد.

یک قاشق اندازه گیری قهوه با یک پرس یکپارچه ارائه می شود، اما شما یک پارچ برای کف کردن شیر دریافت نمی کنید، بنابراین اگر یک پارچ شیر استیل ضد زنگ به سبک حرفه ای می خواهید، باید آن را جداگانه بخرید.

اسپرسو ساز 685

 

کارایی اسپرسوساز دلونگی EC685

*کف شیر سازی آسان است
*تنظیمات ساده
*اسپرسو خامه ای خوبی دارد

در تنظیم دمای پیش‌فرض، یک اسپرسو را در دمای 65 درجه سانتی‌گراد می‌ریخت، اما دما قابل تنظیم است و سه گزینه برای انتخاب وجود دارد. یک اسپرسو معمولی حدود 40 میلی لیتر ریخته می شود، اما دوباره، می توان آن را با حجمی که ترجیح می دهید تنظیم کرد.

استفاده از نازل بخار اسپرسوساز دلونگی EC685 برای کف شیر آسان است - ما 150 میلی لیتر شیر را تنها در 30 ثانیه بر روی شیر کاپوچینو (کف دار) بخارپز کردیم و دمای آن به 138 درجه فارنهایت / 59 درجه سانتی گراد رسید.

اسپرسوساز دلونگی EC685

آیا اسپرسو DeLonghi Dedica Style EC685 را بخرم؟

اسپرسوساز دلونگی EC685 بخرید اگر…

1- فضای اشپزخانه شما کم است

اسپرسوساز دلونگی EC685 عرض باریک فقط  14.9 سانتی متر، برای آشپزخانه های کوچکتر مناسب است.

 

2- میخواهید بودجه کمی صرف کنید

این ارزان ترین دستگاه اسپرسوساز در محدوده خود است.

 

3-تازه کار هستید

استفاده از اسپرسوساز دلونگی EC685  بسیار ساده است، با گزینه‌های شخصی‌سازی محدود و تنها سه دکمه، هیچ تنظیمات فریبنده یا پیچیده‌ای ندارد، بنابراین برای مبتدیان عالی است.

اسپرسوساز دلونگی EC685

 

اسپرسوساز دلونگی EC685 را نخرید اگر…

1- شما یک آسیاب قهوه نیاز دارید
2- اگر می خواهید قهوه خود را با دانه های تازه آسیاب شده درست کنید، باید یک آسیاب جداگانه بخرید زیرا این دستگاه با دان  قهوه کار نمی‌کند.

3- شما می خواهید کاپوچینوهای زیادی را پشت سر هم درست کنید
4- شما نمی توانید بلافاصله پس از استفاده از بخارپز شیر بدون انجام فرآیند خنک سازی دیگ، یک اسپرسو بریزید. سریع ترین راه برای تهیه چندین کاپوچینو این است که ابتدا شات های اسپرسو را بریزید و سپس شیر را بخارپز کنید.

5- شما گزینه های سفارشی سازی زیادی می خواهید
6- در حالی که می‌توانید حجم قهوه را به دلخواه شخصی‌سازی کنید، تنها سه گزینه دما برای انتخاب وجود دارد، بنابراین بقیه به نوع قهوه آسیاب شده‌ای که استفاده می‌کنید، نحوه کوبیدن آن و نحوه بتهیه کف شیر بستگی دارد.

توضیحات تکمیلی

آسیاب

فشار

تولید کف شیر

مخزن آب

مخزن شیر

جنس بدنه

رنگ

کشور سازنده

منو و دکمه

نوع اسپرسوساز

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپرسوساز دلونگی EC685”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button