چت با مسئول فروش

اسپرسوساز دلونگی ECAM290.61.B

تومان0

  • حجم مخزن آب: 1.8 لیتر
  • فشار بخار: 15 بار
  • قدرت توان مصرفی: 1450 وات
  • سینی چکه گیر
  • آسیاب 13 حالته
  • حجم مخزن قهوه: 250 گرم
  • خاموش شدن خودکار
  • کنترل غلظت قهوه
  • کنترل مقدار قهوه
  • جابجایی عمودی نازل قهوه
  • تمیز کاری خودکار
  • قابلیت تنظیم کف شیر در 3 حالت
  • تهیه نوشیدنی‌های: آب جوش , اسپرسو , کافه لاته, کاپوچینو , شیر گرم

ناموجود

ارسال رایگان

7 روز ضمانت بازگشت

پرداخت در محل

پاسخگویی 24 ساعته

راه اندازی تماس تصویری

طراحی اسپرسوساز دلونگی ECAM290.61.B

یکی از جنبه های طراحی که در اسپرسوساز دلونگی ECAM290.61.B دوست داشتیم، موقعیت مخزن آب بود. مخزن آب قهوه‌ساز به جای قرار گرفتن در پشت دستگاه همانطور که در اکثر مدل‌ها مشاهده می‌کنید، در کنار دستگاه قرار گرفته است که باعث می‌شود در صورت نیاز، آب را بسیار راحت‌تر پر کنید.

یک نازل بخار و یک نازل قهوه در جلوی دستگاه وجود دارد که به راحتی می توان آن را بالا و پایین کرد تا بتوانید اندازه های مختلف لیوان را زیر آن قرار دهید. طراحی ساده اما بسیار مورد استقبال است، زیرا بسیاری از اسپرسوساز ها از شما می‌خواهند سینی چکه‌گیر را جابه‌جا کنید تا یک لیوان بلندتر در زیر نازل قهوه قرار دهید.

اسپرسوساز دلونگی ECAM290.61.B

کنترلر Magnifica Evo به دلیل داشتن صفحه نمایش لمسی که دارای نمادی برای هر یک از نوشیدنی‌ها و گزینه ای برای تهیه دو قهوه در آن واحد است، بسیار اسان طراحی شده است. اگر می خواهید آب به قهوه خود اضافه کنید یا به جای آن چای درست کنید، می توانید از نازل آب داغ برای پخش آب گرم استفاده کنید.

در حالی که استفاده از اسپرسوساز دلونگی ECAM290.61.B ساده است، اما هنوز گزینه‌های سفارشی‌سازی زیادی وجود دارد، از جمله چندین تنظیمات برای تنظیم میزان ریز آسیاب شدن دانه‌های قهوه. اگر قهوه غلیظ مورد علاقه شماست، همچنین می توانید یک تنظیم غلیظ تر را انتخاب کنید و یا به راحتی یک دبل اسپرسو درست کنید.

اسپرسوساز دلونگی ECAM290.61.B

کارایی اسپرسوساز دلونگی ECAM290.61.B

ما اسپرسوساز دلونگی ECAM290.61.B را برای تهیه انواع نوشیدنی از اسپرسو گرفته تا کاپوچینو آزمایش کردیم و متوجه شدیم که به طور مداوم کار می کند و بارها و بارها قهوه خوشمزه ارائه می دهد. هنگامی که دستگاه را روشن می کنید، قبل از اینکه بتوانید عملکردی را که می خواهید انتخاب کنید، گرم می شود و یک شستشوی خودکار نازل‌ها انجام  می شود. در آزمایش‌های ما، متوجه شدیم که دستگاه 41 ثانیه طول می‌کشد تا یک شات اسپرسو دم کند، اما وقتی آماده شد، کرم خوبی داشت که حتی پس از هم زدن یک قاشق شکر در آن، به سرعت به حالت کرمی خود برمیگردد.

اسپرسوساز دلونگی ECAM290.61.B دو نازل قهوه دارد، به این معنی است که می توانید دو قهوه را همزمان درست کنید. ما دستگاه را به اندازه کافی بادوام دیدیم که از لغزش فنجان های اسپرسو روی سینی چکه ‌گیر جلوگیری کند و قابلیت ارتفاع نازل قهوه به این معنی است که جا دادن انواع اندازه های فنجان در زیر آن بسیار آسان است.

هنگامی که ما یک کاپوچینو درست کردیم، نازل بخار کار بسیارا عالی عمل کرده و شیر را ظرف 20 ثانیه به اندازه کافی گرم کرد.کف‌شیر ابریشمی بوده و وقتی با اسپرسو مخلوط می شد شکل خود را به خوبی حفظ می کرد.

هنگامی که استفاده از اسپرسوساز دلونگی ECAM290.61.B به اتمام رسید و آن را خاموش کردید، یک چرخه تمیزکاری خودکار انجام میگیرد که فضای داخلی را تمیز می کند واز ایجاد رسوبات جلوگیری میکند.

 

اسپرسوساز دلونگی ECAM290.61.B

توضیحات تکمیلی

آسیاب

فشار

تولید کف شیر

منو و دکمه

مخزن شیر

نوع اسپرسوساز

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپرسوساز دلونگی ECAM290.61.B”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button