چت با مسئول فروش

اسپرسوساز دلونگی Magnifica S Smart ECAM 250.33.TB

تومان0

حجم مخزن آب: 1.8 لیتر
فشار بخار: 15 بار
قدرت توان مصرفی: 1450 وات
جنس بدنه: پلاستیک
سینی چکه گیر
تنظیم آسیاب در 14 حالت
مخزن آسیاب 250 گرم
تنظیم میزان غلظت قهوه
قابلیت تنظیم میزان بخار: اتوماتیک
قابلیت تولید کف شیر
قابلیت استفاده از:دانه قهوه، پودر قهوه
نازل بخار
آسیاب قهوه
تعداد نازل قهوه:دو عدد
امکان شخصی سازی منو
سیستم گرم کردن فنجان
سیستم خاموشی خودکار
سیستم شستشوی خودکار
امکان استفاده از قهوه از قبل آسیاب شده
تهیه نوشیدنی‌های: اسپرسو، اسپرسو لونگو، کاپوچینو، لاته ماکیاتو، کاپوچینو میکس، شیر داغ

ناموجود

شناسه محصول: ۲۹۰۲۵۵۸۰۰۰۰۴9 دسته: برچسب: , ,

ارسال رایگان

7 روز ضمانت بازگشت

پرداخت در محل

پاسخگویی 24 ساعته

راه اندازی تماس تصویری

 اسپرسوساز دلونگی Magnifica

اسپرسوسازهای متنوعی توسط کمپانی معروف دلونگی عرضه شده است که از کیفیت و طراحی منحصر به فردی برخوردارند. یکی از اسپرسوسازهای این کمپانی خوشنام ایتالیایی ECAM 250.33.TB بوده که دارای توان 1450 وات و فشار بخار 15 بار بوده که با این قدرت تعریف شده امکان تهیه سریع‌تر نوشیدنی‌ها مهیا می‌باشد. این اسپرسوساز دارای مخزن آب 1.8 لیتری بوده که با استفاده از آن می‌توانید 15 فنجان نوشیدنی با سایز مختلف را آماده نمایید. این مخزن مجهز به فیلتری داخلی بوده که املاح و ناخالصی‌های آب را تصفیه کرده و موجب می‌شود قهوه و دیگر نوشیدنی‌ها بدون هرگونه ناخالصی و به صورت کاملا طبیعی آماده شوند. از قابلیت‌های این اسپرسوساز می‌توان به خاموش شدن خودکار اشاره کرد که دقایقی بعد از آخرین دم کردن قهوه دستگاه به صورت خودکار خاموش شده و از روشن ماندن طولانی آن جلوگیری می‌کند که علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف انرژی، ایمنی دستگاه را نیز به دنبال دارد. اسپرسوساز دلونگی Magnifica 250.33 مناسب برای کافی‌بار، آشپزخانه و یا دفترکاری شماست که طراحی زیبا و فوق‌العداه‌ای دارد و دیزاین مورد نظر را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این اسپرسوساز دارای قابلیت رسوب‌زدایی خودکار بوده که قسمت‌های داخلی دستگاه را پس از چندین بار استفاده رسوب‌زدایی کرده که موجب طول عمر بیشتر دستگاه می‌شود. این دستگاه امکان تهیه نشویدنی‌های متنوعی از قبیل: اسپرسو، اسپرسو لونگو، کاپوچینو، لاته ماکیاتو، کاپوچینو میکس و شیر داغ را برای شما فراهم می‌کند.

اسپرسوساز دلونگی Magnifica

طراحی منحصر به فرد اسپرسوساز دلونگی Magnifica

اسپرسوساز دلونگی Magnifica ECAM 250.33.TB طراحی شیک، خاص و فوق‌العاده‌ای دارد که مناسب دفترکار و آشپزخانه مدرن شما بوده و فضای آن را به صورت کامل تحت تاثیر قرار می‌دهد. این دستگاه بدنه‌ای خاکستری دارد که زیبایی آن را کامل کرده و قابل ست شدن با رنگ‌های متعددی است. این اسپرسوساز مجهز به نازل بخار در سمت چپ دستگاه بوده که امکان تهیه فوم شیر را به شما می‌دهد. این دستگاه دارای 2 نازل قهوه بوده که با استفاده از آن می‌توانید به صورت همزمان 2 فنجان نوشیدنی را آماده نمایید. کنترل پنل اسپرسوساز دلونگی Magnifica دکمه‌های متعددی در قسمت بالای دستگاه بوده که امکان تهیه نوشیدنی‌ها و تنظیمات مختلف را برای شما آسان می‌کند. سینی چکه‌گیر این اسپرسوساز از جنس استیل بوده که می‌توانید آن را از جایگاه خود خارج و به راحتی تمیز نمایید. قسمت بالای این دستگاه هیتری برای گرم کردن فنجان‌ها قرار دارد که می‌توانید فنجان‌ها را قبل و بعد از ریختن نوشیدنی بر روی آن قرار دهید.

مخزن و فیلتر دستگاه

اسپرسوساز دلونگی Magnifica 250.33 دارای مخزنی به ظرفیت 1.8 لیتر است. این ظرفیت امکان تهیه 15 فنجان نوشیدنی در سایزهای مختلف را به شما داده و نیازی به زود به زود پر کردن مخزن نخواهید داشت. این مخزد دارای یک فیلتر داخلی بوده که قابل تعویض می‌باشد و املاح و ناخالصی‌های آب را قبل از تهیه نوشیدنی به صورت کامل تصفیه می‌نماید. این فیلتر موجب می‌شود نوشیدنی شما بدون ناخالصی تهیه شده و عطر و طعم طبیعی آن را حفظ خواهد کرد.

آسیاب اسپرسوساز دلونگی Magnifica

این اسپرسوساز مجهز به آسیاب بوده که قطعاتی سرامیکی دارد و دانه‌های قهوه را به بهترین شکل ممکن برای شما آسیاب می‌نماید. این آسیاب 14 حالت مختلف داشته که می‌توانید دانه‌ها را از ریز تا درشت و بنا به نوشیدنی که می‌خواهید آماده نمایید آسیاب کنید. مخزن این آسیاب ظرفیتی 250 گرمی داشته که این مقدار برای تهیه 250 فنجان قهوه با توجه به فرمول تهیه قهوه مناسب می‌باشد.

اسپرسوساز دلونگی Magnifica

ویژگی‌های دیگر اسپرسوساز دلونگی Magnifica

اسپرسوساز دلونگی Magnifica یک دستگاه حرفه‌ای و اتوماتیک بوده که امکان تهیه نوشیدنی‌های متنوع را برای شما فراهم می‌کند. مقدار توانی که دلونگی برای این اسپرسوساز در نظر گرفته 1450 وات و فشار بخار 15 بار بوده که در سریع‌ترین زمان ممکن قهوه و دیگر نوشیدنی‌ها را برای شما آماده می‌کند. این اسپرسوساز مجهز به خاموش شدن خودکار بوده که از روشن ماندن طولانی مدت دستگاه جلوگیری کرده و بعد از گذشت دقایقی از آخرین دم کردن قهوه به صورت خودکار آن را خاموش می‌نماید که ایمنی دستگاه را تضمین کرده و همچنین باعث صرفه‌جویی در مصرف برق می‌شود. از دیگر امکانات اسپرسوساز دلونگی Magnifica تمیز کردن خودکار است که بعد از چندین بار استفاده قسمت‌های داخلی و مخزن را به صورت خودکار رسوب‌زایی کرده که طول عمر بیشتر دستگاه را به دنبال دارد. این اسپرسوساز مجهز به شخصی‌سازی منو بوده که می‌توانید نوشیدنی‌ها را با سلیقه و برطبق ذائقه خود آنها را آماده کرده و ذخیره کنید که برای دفعات مکرر آن را داشته و نوشیدنی‌های خود را دلخواه با ذائقه خود آماده نمایید.

http://

 

توضیحات تکمیلی

آسیاب

فشار

تولید کف شیر

مخزن آب

مخزن شیر

جنس بدنه

رنگ

,

کشور سازنده

منو و دکمه

نوع اسپرسوساز

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپرسوساز دلونگی Magnifica S Smart ECAM 250.33.TB”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button