چت با مسئول فروش

اسپرسوساز فیلیپس سری 3200 مدل EP3246/70

تومان0

  • حجم مخزن آب: 1.8 لیتر
  • فشار بخار: 15 بار
  • قدرت توان مصرفی: 1500 وات
  • جنس بدنه: پلاستیک
  • 3 حالت دما
  • سینی چکه گیر
  • فیلتر AquaClean
  • سیستم Aroma Ectract
  • تنظیم آسیاب در 12 حالت
  • مخزن آسیاب 275 گرم
  • تنظیم میزان غلظت قهوه
  • قابلیت تنظیم میزان بخار
  • قابلیت تولید کف شیر
  • ظرفیت مخزن شیر: 0.26 لیتر
  • قابلیت استفاده از:دانه قهوه، پودر قهوه
  • نازل بخار
  • آسیاب قهوه
  • مخزن شیر
  • تعداد نازل قهوه: دو عدد
  • نمایشگر لمسی
  • منوی شخصی خانواده
  • سیستم گرم کردن فنجان
  • سیستم خاموشی خودکار
  • سیستم رسوب‌زدایی خودکار
  • امکان استفاده از قهوه از قبل آسیاب شده
  • تهیه نوشیدنی‌های: آب جوش، اسپرسو، کافه لاته، موکا، کاپوچینو، لانگو، امریکانو، شیر گرم، فلت وایت

ناموجود

شناسه محصول: EP3246/70 دسته: برچسب: , ,

ارسال رایگان

7 روز ضمانت بازگشت

پرداخت در محل

پاسخگویی 24 ساعته

راه اندازی تماس تصویری

اسپرسوساز فیلیپس و ایرانوکالا

اسپرسوساز های متنوعی از نظر کارایی و مشخصات تا به امروز به بازارهای جهانی عرضه شده‌اند و انتخاب بین این تنوع کاری است پیچیده. اسپرسوساز ها به دلیل تهیه نوشیدنی‌های مختلف طرفداران بیشتری نسبت به دیگر محصولات مشابه دارند. تمام سعی ما در ایرانوکالا بر این است که با معرفی بهترین اسپرسوسازهای روز دنیا شما را در خریدتان یاری نماییم و رضایت را به شما هدیه کنیم.

فیلیپس یکی از کمپانی‌های هلندی در زمینه وسایل خانگی است که قدرمتی بیش از 200 سال دارد و به جرات می‌توان گفت از بهترین‌های جهان می‌باشد. یکی از محصولات این کمپانی خوشنام این اسپرسوساز بوده که از نظر کارایی و البته مشخصات یکی از بی‌نظیرترین اسپرسوسازهایی است که تا به امروز عرضه شده است.

تلاش ما در ایرانوکالا این است که مشخصات کامل محصول را بدونه کم و کاست در اختیار مشتری قرار دهیم. مشتریان محترم با مطالعه این قسمت می توانند اطلاعات بسیار مهمی را دربار اسپرسوساز خود بدست اورند.

توضیحات بیشتر درباره فیلیپس

فیلیپس (به هلندی: Philips) شرکت الکترونیک هلندی چندملیتی است، که دفتر مرکزی آن در شهر آمستردام قرار دارد. این شرکت در سال ۱۸۹۱ توسط جرارد فیلیپس، در شهر آیندهوون تأسیس شد.

شرکت فیلیپس یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده لوازم و تجهیزات الکترونیکی در جهان است، که شمار کارکنان آن بیش از ۱۲۲٫۰۰۰ نفر می‌باشد و در ۱۰۰ کشور جهان، خدمات خود را ارائه می‌نماید. در سال ۲۰۱۲ شرکت فیلیپس به‌عنوان بزرگترین تولیدکننده تجهیزات روشنایی و نورپردازی در جهان، شناخته شد.

بخشی از سهام این شرکت در بازار بورس یورونکست آمستردام معامله می‌شود. شرکت فیلیپس همچنین در فهرست ثانویه بازار بورس نیویورک ذکر شده‌است.

جرارد فیلیپس در سال ۱۸۹۱ شرکت فیلیپس را، با هدف تولید انبوه لامپ‌های الکتریکی، در کشور هلند تأسیس کرد  و به مرور، خط تولید دیگر تجهیزات و وسایل برقی را، به کارخانجات تولیدی خود افزود. در سال ۱۹۱۴ نخستین آزمایشگاه پژوهشی مجهز، در زمینه‌های فیزیکی و شیمیایی راه‌اندازی و توسط این شرکت به جهان الکترونیک و پزشکی معرفی شد.

در سال ۱۹۲۵ این شرکت، محصول لامپ خلأ خود را تولید کرد. دو سال بعد، برای نخستین بار، تولید رادیو را تجربه نمود و چهار سال پس از آن، در ۱۹۳۱ فیلیپس وارد عرصه تولید تلویزیون شد. در فاصله دهه ۱۹۳۰ این شرکت توانست، یک میلیون محصول خود را به فروش برساند. در سال ۱۹۳۹ زمانی که شمار کارکنان فیلیپس، به ۴۵ هزار نفر رسیده بود، نخستین دستگاه ریش‌تراش با برند فیلیپس به بازار عرضه شد.

در سال ۱۹۴۹ شرکت، فروش ست‌های تلویزیون را آغاز نمود و در ۱۹۵۰ شرکت فیلیپس رکوردز، را راه‌اندازی کرد.

در سال ۱۹۶۳ نوار کاست صوتی توسط شرکت فیلیپس ارائه شد، که در زمان خود، موفقیت بزرگی برای این شرکت محسوب می‌شد. کمی پس از آن، برای نخستین بار، دستگاه رادیو ضبط با برند فیلیپس را تولید کرد. سپس دستگاه ضبط نوار کاست را، جهت استفاده به عنوان پیغام‌گیر، با دستگاه تلفن ترکیب نمود.

در طول دهه ۱۹۷۰ فروش این محصولات ادامه داشت و حتی در چندین سری از رایانه‌های شخصی از این کاست‌ها استفاده می‌شد. در گام بعدی نوار کاست‌هایی با نام تجاری "مینی‌کاست" در مقیاسی کوچکتر تولید شد که گمان می‌رفت به عنوان پیغام‌گیر تلفن‌های اداری، فروش خوبی داشته باشد اما در عمل این محصول به جهت تولید میکروکاست‌های شرکت المپوس، عملأ به موفقیت تجاری نرسید.

در سال ۱۹۷۲ نخستین سامانه ویدئو خانگی، یا دستگاه وی‌اچ‌اس در بازار تجهیزات الکترونیکی انگلیس ارائه شد. این محصول، عملاً در مواجهه با استانداردهای بتاماکس که توسط شرکت سونی تولید شده بود، در سطح بین‌المللی فروش چندانی نداشت. در ۱۹۷۸ وسایل صوتی فیلیپس، با لوح نوری به بازار عرضه شد. در سال ۱۹۸۲ لوح فشرده، با همکاری شرکت سونی تولید و به بازار وارد شد. سپس این محصول به‌ترتیب در سال‌های ۱۹۹۷ و ۲۰۰۶ به دی‌وی‌دی و دیسک بلو-ری تجهیز گردید.

دهه ۱۹۹۰ برای این شرکت، دوران تجدید ساختار و بازسازی فشرده محدوده فعالیت تجاری بود. در سال ۲۰۰۱ مرکزیت شرکت که تا آن زمان، در شهر آیندهوون، هلند بود، به شهر آمستردام منتقل شد.

مهم ترین نکته دررابطه با اسپرسوساز فیلیپس سری 3200

یکی از محصولات منحصر به فرد و تمام اتوماتیک این کمپانی خوشنام بوده که با ویژگی و قابلیت‌های متنوعی که دارد یک دستگاه مناسب برای تهیه نوشیدنی‌های مختلف است. این اسپرسوساز دارای توان 1500 وات و فشار بخار 15 بار بوده که موجب می‌شود نوشیدنی‌های متنوعی را در زمان کوتاهی آماده نمایید. مخزن آبی که برای این اسپرسوساز در نظر گرفته شده است ظرفیتی 1.8 لیتری دارد و امکان تهیه نزدیک به 15 فنجان نوشیدنی با سایزهای مختلف را برای شما فراهم می‌کند. سری 3200 اسپرسوساز فیلیپس یک دستگاه کاملا اتوماتیک بوده که تهیه نوشیدنی‌ها را به راحت‌ترین شکل ممکن برای شما مهیا می‌نماید.

اسپرسوساز فیلیپس سری 3200 مدل EP3246/70

یکی از ویژگی‌های ایناسپرسوساز فیلیپس شخصی‌سازی منو بوده که می‌توانید نوشیدنی‌ها را با سلیقه خود آماده کرده و آن را ذخیره نمایید که برای استفاده‌های بعدی در اختیار داشته باشید. این اسپرسوساز فیلیپس دارای آسیابی با قطعات سرامیکی بوده که دانه‌های قهوه را با 12 حالت مختلف برای شما آسیاب کرده و به این دلیل که قبل از تهیه نوشیدنی‌ها دانه‌ها را پودر می‌نماید از تازگی و عطر فوق‌العاده‌ای برخوردار است. این مدل از  اسپرسوساز فیلیپس مجهز به نمایشگر لمسی بوده که کارکردی واضح و آسان را به شما می‌دهد. این اسپرسوساز مجهز به 2 نازل قهوه بوده که امکان تهیه همزمان 2 فنجان نوشیدنی را برای شما فراهم می‌کند. نازل بخار و مخزن شیر این اسپرسوساز فیلیپس فوم شیر را برای نوشیدنی‌هایی چون کاپوچینو آماده می‌نماید.

 

مخزن و فیلتر اسپرسوساز فیلیپس

اسپرسوساز فیلیپس EP3246 مجهز به مخزن آبی به ظرفیت 1.8 لیتر بوده که با استفاده از آن می‌توانید نزدیک به 15 فنجان نوشیدنی با سایزهای مختلف را آماده کنید. این مخزن مجهز به فیلتری بوده که آب را قبل از تهیه نوشیدنی‌ها تصفیه می‌نماید و ناخالصی و املاح آن را به صورت کامل از بین می‌برد که در نتیجه موجب تهیه نوشیدنی باکیفیت و بدون ناخالصی می‌شود. این فیلتر امکان تصفیه و رسوب‌زدایی 5000 فنجان را برای شما مهیا می‌کند. این اسپرسوساز همچنین دارای مخزن شیر نیز بوده که ظرفیتی 0.26 لیتری دارد و با استفاده از آن می‌توانید فوم شیر را برای نوشیدنی‌های مختلف آماده نمایید.

 

آسیاب اسپرسوساز فیلیپس سری 3200

اسپرسوساز فیلیپس EP3246 مجهز به آسیاب بوده که قطعات سرامیکی آن به بهترین شکل ممکن دانه‌های قهوه را برای تهیه نوشیدنی آسیاب می‌نماید. این آسیاب 12 حالته بوده که بر روی هر حالتی می‌توانید دانه‌ها را با توجه به نوشیدنی مورد نظر خود آسیاب نمایید. بنابراین شما می‌توانید قهوه خود را از بسیار ریز تا درشت به راحتی یک لمس آسیاب کنید. مخزن آسیاب این دستگاه ظرفیتی 275 گرمی دارد و به وسیله قابلیت Aroma از دانه‌های قهوه محافظت می‌کند و این اطمینان را به شما می‌دهد که با گذشت زمان رایحه اصلی قهوه را حفظ نماید.

پرداخت درب منزل

همانطور که می دانید پرداخت درب منزل یک روش پرداخت است که در آن خریدار آنلاین تصمیم می گیرد هزینه خرید را در زمان انجام سفارش و تحویل کالا و محصول خود پرداخت کند. در واقع پرداخت درب منزل نوعی پرداخت است که هنگام تحویل محصول انجام می شود و از طریق پیش پرداخت، پرداخت آنلاین و یا انتقال بانکی انجام نمی شود. بنابراین اگر کالایی تحویل داده نشود یا هزینه آن پرداخت نشود، به صاحب کسب و کار بازگردانده می شود اما ما در ایرانوکالا مشتری مداری  را در اولویت قرارداده ای به امید اینکه خاطره خوب از خرید خود با ایرانوکالا داشته باشید.

پرداخت درب منزل یکی از روش های برجسته پرداخت برای خرید آنلاین است که در ابتدا در کشور هند شکل گرفت. مشتریان شما عاشق دریافت و دیدن محصول و سپس پرداخت هزینه آن هستند و این نوع روش امکان انجام این کار را میسر کرده است. همانطور که گفته شد اگر در فروشگاه های اینترنتی پرداخت درب منزل خریدار در زمان تحویل پرداختی انجام ندهد، محصول بدون تعهدات بیشتر از طرف مشتری به فروشنده بازمی گردد .

در فروشگاه  اینترنتی ایرانوکالا با پرداخت درب منزل، کاربران می توانند پس از انتخاب محصول موردنظر خود آن را در وب سایت سفارش دهند و درخواست تحویل آن به آدرس داده شده را داشته باشند. مشتریان هنگام سفارش کالا پرداختی انجام نمی دهند و پرداخت در محل را به عنوان یک روش پرداخت انتخاب می کند.

ایرانوکالا

www.iranokala.com

بررسی سفارش قبل از پرداخت

اولین و مهم ترین مزیت خرید از فروشگاه های اینترنتی پرداخت درب منزل این است که خریدار می تواند محصول را ببیند و سپس پرداخت را انجام دهد زیرا گاهی اوقات در صورت خرید آنلاین محصولی را که بصورت آنلاین مشاهده می کنید و کالایی که هنگام تحویل دریافت می کنید کاملاً متفاوت است، این موضوع در ایرانوکالا در اولویت قرار گرفته تا هیچ ضرری در رابطه با خرید اینترنتی به مشتری محول نشود. اگر کالایی را دوست ندارید، می توانید کالا را پس دهید و این امر در صورت پرداخت آنلاین دیگر میسر نمی باشد، زیرا در این صورت شما باید مراحل دشواری را دنبال کنید و برگشت وجه زمان بر است.

بنابراین این موضوع فوق العاده مهم است. کاربران می توانند بررسی کنند و در صورتی که احساس کنند از آن محصول راضی نیستند و یا مشکلی در سفارش وجود دارد، می توانند از پذیرفتن آن امتناع کرده و بلافاصله آن را  کنسل کنند. بررسی سفارش قبل از پرداخت مزایای مشخصی دارد و این موضوع باعث می شود کاربران بدون دردسر خرید خود را انجام دهند. علاوه بر این، شما نیازی به انتظار برای بازپرداخت پول توسط فروشنده یا مجبور کردن شما برای جایگزینی به جای لغو کامل سفارش ندارید.

امنیت بالای پرداخت درب منزل

معمولاً افراد با ترس فراوان محصولی را از فروشگاه های آنلاین یا فروشگاه های کمتر شناخته شده سفارش می دهند. بنابراین روش پرداخت درب منزل فروشگاه ها این احساس خطر را کاهش می دهد. هنگامی که افراد از کارت اعتباری یا کارت نقدی بصورت آنلاین استفاده می کنند، در معرض خطر کلاهبرداری آنلاین قرار می گیرند زیرا همه وب سایت های خرید آنلاین از امنیت لازم برخوردار نیستند و اگر مشتری در این سایت ها خرید کند احتمال وقوع کلاهبرداری ها بیشتر می شود.

از طرفی دیگر انتخاب وجه نقد هنگام تحویل مطمئناً یک گزینه پرداخت مطمئن است. هکرها می توانند در هر زمان به داده های شخصی شما دسترسی پیدا کنند و سوء استفاده کنند. اگرچه درست است که هکرهای سایبری بسیار باهوش شده اند ، اما شما می توانید با استفاده از روش پرداخت در محل از شر آن ها خلاص شوید زیرا این راه ایمن است.

هماهنگی قبل از تحویل

هنگام خرید از ایرانوکالا حتما زمان تحویل را قید کنید. بسیاری از خریداران در طول روز قادر به تحویل کالای خود به دلایل فراوان مانند مشغله روزانه یا کامند بودن و ... نیستند اما ما با توجه به اصل مشتری مداری حتی زمان تحویل کالای شما را در نظر می گیریم. این یک اپشن برای خریداران محترم ایرانوکالا می باشد.

نصب و راه ندازی رایگان

همکاران ما در بخش راه اندازی منتظر تماس شما از طریق تماس تصویری برای راه اندازی اولیه می باشند و در اولین فرصت نحوه شروع به کار دستگاه را برای شما توضیح خواهند داد. پس لطفا نگران نباشید زیرا ما بعد از خرید نیز پیگیر نیاز مشتریان محترم هستیم.

تخفیف برای کالاهای بعدی

فروشگاه اینترنتی ایرانوکالا در طول سال جشنواره‌های فروش ویژه‌ی مختلفی برگزار می‌کند که شما می توانید برای خرید بعدی از ان استفاده کنید. همچنین با دنبال کردن ما در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام از اخرین تخفیفات بنا به مناسبتهای مختلف آگاه شوید.

گارانتی دستگاه

امروزه گارانتی از اصلی ترین نیاز های مشتری با توجه به انبوه کالاهای تقلبی می باشد و ما در ایرانوکالا همه خریدهای شما را شامل گارانتی می کنیم پس با خیال راحت خرید کنید. لطفا هنگام خرید به درباره نحوه گارانتی اطلاع دهید.

گارنتی الماس: دستگاه شما تا 2 سال گارنتی قطعات و تعمیر رایگان می باشد.

گارانتی طلایی: دستگاه شما تا 1 سال گارنتی قطعات می باشد.

گارنتی نقره ای: دستگاه شما تا 6 ماه گارانتی قطعات می باشد.

گرفتن مشتری برای ایرانوکالا

در صورت گرفتن مشتری برای ما کد تخفیف یا اشانتیونی از ما دریافت می کنید پس لطفا محصولات ما را با دوستان و اقوام خود پیشنهاد دهید.

توضیحات تکمیلی

آسیاب

فشار

مخزن آب

مخزن شیر

تولید کف شیر

جنس بدنه

منو و دکمه

نوع اسپرسوساز

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپرسوساز فیلیپس سری 3200 مدل EP3246/70”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button