چت با مسئول فروش

اسپرسوساز فیلیپس 2231

تومان0

حجم مخزن آب: 1.8 لیتر
فشار بخار: 15 بار
قدرت توان مصرفی: 1500 وات
جنس بدنه: پلاستیک
3 حالت دما
3 حالت عصاره گیری
سینی چکه گیر
فیلتر AquaClean
تنظیم آسیاب در 12 حالت
مخزن آسیاب 275 گرم
تنظیم میزان غلظت قهوه
قابلیت تولید کف شیر
ظرفیت مخزن شیر: 0.26 لیتر
قابلیت استفاده از:دانه قهوه، پودر قهوه
آسیاب قهوه
مخزن شیر
تعداد نازل قهوه: دو عدد
نمایشگر لمسی
سیستم خاموشی خودکار
سیستم رسوب‌زدایی خودکار
امکان استفاده از قهوه از قبل آسیاب شده
تهیه نوشیدنی‌های: آب جوش، اسپرسو، کافه لاته، موکا، کاپوچینو، لانگو، امریکانو، شیر گرم، فلت وایت

ناموجود

ارسال رایگان

7 روز ضمانت بازگشت

پرداخت در محل

پاسخگویی 24 ساعته

راه اندازی تماس تصویری

طراحی اسپرسوساز فیلیپس 2231

اسپرسوساز فیلیپس 2231 یک اسپرسوساز عالی نسبت به فیمت ان است. در واقع کاملا جمع و جور، مدرن و شیک است. در آشپزخانه خانه های مدرن عالی است و استفاده از کنترل های لمسی آن بسیار آسان است. اعلان‌های هشدار روی صفحه نمایش با نمادهای واضح وجود دارد تا دقیقاً بدانید که چه زمانی پر کردن مخزن آب، تمیز کردن یا انجام رسوب‌زدایی لازم است.

وقتی صحبت از رسوب زدایی شد، آیا این قسمتی نیست که همه ما از دستگاه های قهوه ساز خودکار خود بسیار متنفریم؟

اسپرسوساز فیلیپس 2231

فیلتر اسپرسوساز فیلیپس 2231

روی این دستگاه اسپرسوساز فیلیپس 2231 از یک فیلتر آب "AquaClean" استفاده می کند که در واقع آب موجود در مخزن آب را قبل از ورود به دستگاه فیلتر می کند. این برای شما به این معنی است که تا حدود 5000 فنجان قهوه نیازی به رسوب زدایی دستگاه ندارید.

درست است! پنج هزار بنابراین، اگر روزی دو بار قهوه درست می‌کنید، برای ۶ تا ۷ سال دیگر نیازی به اجرای برنامه رسوب‌زدایی ندارید! این باعث شرمساری دیگر دستگاه های قهوه سازهای دلونگی می باشد. فیلتر آب AquaClean نیز قابل تعویض است و به چند مرحله دستورالعمل نیاز دارد اما رعایت آن بسیار ساده است.
چیز دیگری که ما از آن متنفریم تمیز کردن قطعات است. خوشبختانه، تمیز کردن آن نیز بسیار آسان است. محفظه شیر، سینی چکه و محفظه تفاله که حاوی کیسه های آسیاب شده قهوه است، همگی می توانند زیر شیر آب (یا ماشین ظرفشویی) تمیز شوند - و مطمئناً، یک قسمت اضافی برای تمیز کردن وجود دارد، که واحد دم کردن است. قابل جابجایی است و خوشبختانه تمیز کردن آن نیز آسان است (توصیه می شود این کار را به صورت هفتگی انجام دهید). توصیه می شود که قطعات اسپرسوساز فیلیپس 2231 را یک بار در ماه روغن کاری کنید تا کارها به خوبی کار کنند. بنابراین بله، به یک معنا قطعات بیشتری برای تمیز کردن وجود دارد، اما خوشبختانه همه آنها آسان هستند و نیازی به مونتاژ ندارند.

اسپرسوساز فیلیپس 2231 همچنین هنگام روشن و خاموش شدن دستگاه، دهانه قهوه را به طور خودکار تمیز می کند.

اسپرسوساز فیلیپس 2231

ترفندی برای گزینه های سرو بیشتر

با اسپرسوساز فیلیپس 2231  می توانید اسپرسو، قهوه سیاه و کاپوچینو درست کنید. اگر می خواهید چای درست کنید، عملکرد آب گرم نیز وجود دارد. می توانید عطر، مقدار حجم و سطوح آسیاب را تنظیم کنید (از ریزترین تا درشت ترین، 12 درجه). متأسفانه، هیچ گزینه ای برای تهیه لاته (که در مدل بالاتر رزرو شده است)،  قهوه داغ تر یا حتی فقط شیر گرم وجود ندارد.
یک ترفند/راه حل وجود دارد که با انتخاب کاپوچینو و فشار دادن + نگه داشتن دکمه قوت عطر برای چند ثانیه (برای اینکه دستگاه از قهوه از قبل آسیاب شده استفاده کند – اما از قبل از قرار دادن آن، شیر داغ لاتگو 2200 به شما بدهد. قهوه آسیاب شده در داخل محفظه). این به شما شیر داغ می دهد زیرا قهوه از قبل آسیاب نشده در آن ریخته اید. پس از اینکه از مقدار شیر راضی شدید، عملیات را متوقف کنید.

پس شما با این ترفند شیر و کف شیر دارید و اسپرسو و قهوه که غلظت و مقدار ان قابل تغیر است. پس ما ادعا میکنیم شما فقط با این یکسری تنظیمات همه نوشیدنی های دستگاه های رده بالاتر را نیز تهیه کنید.

اسپرسوساز فیلیپس 2231

توضیحات تکمیلی

منو و دکمه

نوع اسپرسوساز

فشار

کشور سازنده

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپرسوساز فیلیپس 2231”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button