چت با مسئول فروش

اسپرسو ساز دلونگی مدل ECAM 45760

تومان50.700.000

حجم مخزن آب: 1.5 لیتر
فشار بخار: 15 بار
قدرت توان مصرفی: 1450 وات
جنس بدنه: پلاستیک
تنظیم غلظت در 5 حالت
تنظیم آسیاب در 13 حالت
مخزن آسیاب 400 گرم
ظرفیت مخزن شیر 500 میلی‌لیتر
تنظیم میزان مقدار لیوان در 4 حالت
قابلیت استفاده از نازل بخار
قابلیت تولید کف شیر در ۳ حالت
قابلیت استفاده از:دانه قهوه، پودر قهوه
تعداد نازل قهوه:دو عدد
صفحه نمایش:لمسی
سیستم LatteCrema
خاموش شدن خودکار
عملکرد تمیز کردن خودکار
نمایشگر لمسی
امکان شخصی سازی منو
سیستم گرم کردن فنجان
سیستم خاموشی خودکار
سیستم شستشوی خودکار
امکان استفاده از قهوه از قبل آسیاب شده
تهیه نوشیدنی‌های: اسپرسو،اسپرسو لونگو، کاپوچینو، لاته ماکیاتو، کاپوچینو میکس، شیر داغ

ارسال رایگان

7 روز ضمانت بازگشت

پرداخت در محل

پاسخگویی 24 ساعته

راه اندازی تماس تصویری

اسپرسو ساز دلونگی مدل ECAM 45760

اگر واقعاً عاشق قهوه هستید، هیچ چیز بیشتر از طعم ان مهم نیست. با این حال، بسیاری از مردم بیشتر از لاته استارباکس روزانه خود راضی هستند، بنابراین، ارزیابی طعم اسپرسوها و کاپوچینوهای اسپرسو ساز دلونگی مدل ECAM 45760 را هم برای قهوه‌فروشان و هم برای عموم مردمی که نیاز به کافئین دارند، بسیار با ارزش است.

اسپرسو ساز دلونگی مدل ECAM 45760 در تنظیمات استاندارد خود یک فنجان اسپرسو بسیار خوب با کرمی زیبا تولید می کند. شاید یک فرد باتجربه بتواند از یک ماشین دستی به بهترین نتایج نرسد، اما با توجه به سهولت استفاده، مطمئناً به اندازه کافی عالی است.
برخلاف محدودیت‌های انتخاب قهوه نسپرسو و سایر سیستم‌های مبتنی بر غلاف، می‌توانید از دانه‌های قهوه مورد علاقه‌تان استفاده کنید.

اسپرسو ساز دلونگی مدل ECAM 45.760

کف‌شیرساز اسپرسو ساز دلونگی مدل ECAM 45760

اسپرسو ساز دلونگی مدل ECAM 45760 یک دستگاه اسپرسو/کاپوچینو فوق اتوماتیک است که تا حد امکان کار را برای شما درجه یک انجام می‌دهد و در عین حال بهترین قهوه را درست می‌کند. بسیاری از ماشین های فوق اتوماتیک در قسمت "اسپرسو" متوقف می شوند - آنها دانه ها را آسیاب می کنند و یک فنجان اسپرسو می ریزند، اما کف کردن شیر هنوز به عهده شماست. Eletta با ارائه یک واحد ترکیبی ذخیره سازی و کف‌شیر (حداکثر 600 میلی لیتر) این مشکل را برطرف می کند. دکمه کاپوچینو یا لاته را فشار دهید و Eletta مقدار مناسب شیر را سرو می کند. سه تنظیم روی نشانگر میزان کف‌شیر به شما امکان می دهد مقدار کف را انتخاب کنید و در صورت تمایل می توانید مقدار شیر را نیز سفارشی کنید. پس از اتمام، دستگیره Eletta را بچرخانید تا یک شستشوی خودکار سریع انجام شود.

اسپرسو ساز دلونگی مدل ECAM 45.760

قسمت کف‌شیرساز اسپرسو ساز دلونگی مدل ECAM 45760  فوم قابل توجهی برای کاپوچینو تولید می کند و یا اگر دوست دارید به صورت دستی فوم درست کنید کافی است نازل بخار را وصل کرده و بنا به غلظت فوم مدنظرتان هر چقدر خواستید فوم از شیر بگیرید.

اسپرسو ساز دلونگی مدل ECAM 45.760

سفارشی کردن عصاره گیری در اسپرسو ساز دلونگی مدل ECAM 45760

اجرای Eletta با دانه های خود در تنظیمات استاندارد، یک فنجان اسپرسو یا کاپوچینوی بسیار خوب تولید می کند که اکثر مردم از آن راضی خواهند بود. اگرچه اگر ذائقه‌تان متفاوت است یا می‌خواهید طعم را برای برشته‌ها و انواع دانه‌ها تنظیم کنید، Eletta راه‌هایی برای سفارشی کردن طعم قهوه ارائه می‌دهد:

1- آسیاب را می توان روی 13 سطح درجه تنظیم کرد (همچنین می توانید آسیاب را دور زده و از قهوه از قبل آسیاب شده استفاده کنید، مثلاً اگر کسی یک فنجان بدون کافئین می خواهد).
2- در حالی که نمی‌توانید زمان استخراج یا دمای آب را تا حدی کنترل کنید که یک اسپرسوساز دستی اجازه می‌دهد تا دقیقاً مشخصات طعم را سفارشی کند، Eletta دارای چهار تنظیم دما در منوی تنظیمات است (که با نقطه نشان داده می‌شوند، نه درجه. ).
3- می‌توانید غلظت اسپرسو را در یکی از پنج سطح از پانل جلویی تنظیم کنید.
4- مقدار آب مصرفی را با یکی از چهار تنظیم از پنل جلویی تنظیم کنید - 40، 60، 90 یا 120 میلی لیتر - یا برای هر جایی از 20 تا 180 میلی لیتر سفارشی کنید.

ویژگی ها و راحتی
هنگامی که تنظیمات اولیه اسپرسو ساز دلونگی مدل ECAM 45760 را انجام دادید، که حدود 15 تا 20 دقیقه طول می کشد، از جمله نصب فیلتر در مخزن آب و انجام برخی تنظیمات اولیه منو، استفاده از اسپرسو ساز دلونگی مدل ECAM 45760 سریع و ساده است. آن را روشن کنید و حدود یک دقیقه طول می کشد تا گرم شود. دکمه‌های روی پانل جلویی به شما امکان می‌دهند نوع نوشیدنی اسپرسو تک یا دو شات، قهوه ، کاپوچینو، کافه لاته، لاته ماکیاتو یا شیر را می‌توانید انتخاب کنید. و همانطور که در بالا توضیح دادم می توانید قدرت، حجم و عصاره‌ گیری را سفارشی کنید.

یک سینی قطره چکه در زیر اسپرسو ساز دلونگی مدل ECAM 45760  وجود دارد تا آب را از شستشوی اولیه که دستگاه در اولین روشن شدن و شستشوی نهایی در حالت خاموش انجام می دهد، بگیرد. سینی قطره‌ای مقدار مناسبی مایع را در خود جای می‌دهد، اگرچه برای جلوگیری از تمیز کردن مرتب سینی، راحت‌تر ان است که یک فنجان را زیر آن بزاریم. تفاله‌های قهوه مصرف‌شده در یک ظرف داخلی ریخته می‌شود که می‌تواند 14 نوشیدنی را در خود جای دهد. وقتی دستگاه پر شد (یا 72 ساعت پس از اولین نوشیدنی شما) پیامی را به نمایش می گذارد، تا ان را خالی کنید.

اسپرسو ساز دلونگی مدل ECAM 45.760

توضیحات تکمیلی

فشار

جنس بدنه

کشور سازنده

نوع اسپرسوساز

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپرسو ساز دلونگی مدل ECAM 45760”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button