چت با مسئول فروش

اسپرسو ساز دلونگی مدل Magnifica ESAM 3000.B

تومان0

  • حجم مخزن آب: 1.8 لیتر
  • فشار بخار: 15 بار
  • قدرت توان مصرفی: 1350 وات
  • نازل قهوه: 2 عدد
  • فیلتر آب
  • قابلیت تنظیم بخار خروجی
  • سیستم کاپوچینو ساز
  • گرم نگه دارنده فنجان
  • سینی چکه گیر
  • حالت آماده به کار
  • قابلیت تولید کف شیر
  • قابلیت تنظیم میزان بخار
  • قابلیت تنظیم میزان غلظت قهوه⁣
  • آسیاب قهوه
  • ظرفیت مخزن قهوه: 200 گرم
  • 14 حالت آسیاب قهوه
  • تمپر قهوه
  • کشور سازنده: ایتالیا
  • نوشیدنی‌های قابل تهیه: آب جوش، اسپرسو، کاپوچینو، ماکیاتو، کافه کرما، فرانسه

ناموجود

شناسه محصول: ESAM 3000.B دسته:

ارسال رایگان

7 روز ضمانت بازگشت

پرداخت در محل

پاسخگویی 24 ساعته

راه اندازی تماس تصویری

دلونگی و ایرانوکالا

اسپرسو ساز ها  از نظر کارایی و مشخصات بسیار متنوع اند و انتخاب بین این تنوع کاری است پیچیده. اسپرسوساز ها به دلیل تهیه نوشیدنی‌های مختلف طرفداران بیشتری نسبت به دیگر محصولات مشابه دارند. تمام سعی ما در ایرانوکالا بر این است که با معرفی بهترین اسپرسوسازهای روز دنیا شما را در خریدتان یاری نماییم و رضایت را به شما هدیه کنیم.

دلونگی یکی از کمپانی‌های ایتالیایی در زمینه وسایل خانگی است که قدرمتی بیش از 100 سال دارد و به جرات می‌توان گفت از بهترین‌های جهان می‌باشد. یکی از محصولات این کمپانی خوشنام این اسپرسوساز بوده که از نظر کارایی و البته مشخصات یکی از بی‌نظیرترین اسپرسو ساز هایی است که تا به امروز عرضه شده است.

تلاش ما در ایرانوکالا این است که مشخصات کامل محصول را بدونه کم و کاست در اختیار مشتری قرار دهیم. مشتریان محترم با مطالعه این قسمت می توانند اطلاعات بسیار مهمی را دربار اسپرسوساز خود بدست اورند.

توضیحات بیشتر درباره دلونگی

گروه دلونگی (به ایتالیایی: De'Longhi S.p.A)، یک شرکت تولیدکننده لوازم خانگی در ایتالیا است که دفتر اصلی آن مستقر در شهرترویزو ایتالیا است. این شرکت به عنوان یک کارگاه کوچک قطعه ساز صنعتی در سال ۱۲۸۱ خورشیدی، تأسیس شد و در سال ۱۳۲۹ خورشیدی، به ثبت رسید.

این شرکت در ابتدا، یک تولیدکننده عمده گرم کنندهها و هواسازهای قابل حمل بود، که بعدها با بسط فعالیتهای خود، به تولید انواع لوازم خانگی پرداخت. شرکت دلونگی، در سال ۱۳۸۰ خورشیدی، توانست مالکیت گروه انحصاری کنوود انگلستان،که مورد نزاع صاحبانش بود را بدست آورد، که این امر سبب شد که این شرکت، به کارخانههای شرکت کنوود در آسیا و مخصوصاً چین دسترسی پیدا کند.

نتیجه این دسترسی، تولید بسیاری از محصولات این شرکت در چین، با طراحی اصلی بود. شرکت دلونگی، جمعاً با سازماندهی کردن ۱۳ بخش تولیدی و ۳۰ شرکت توزیع کننده بینالمللی، محصولات خود را در بیش از ۷۵ کشور جهان، از جمله ایران به فروش میرساند. این شرکت با بیش از ۷۵۰۰ کارمند در سطح بینالمللی، در سازمان بورس اوراق بهادار میلان (به ایتالیایی: Borsa Italiana)، سهام خود را داد و ستد میکند.

جوزپه دلونگی، مالک برند معروف لوازم خانگی دلونگی، حدود ۷۰ سال پیش در ایتالیا تاسیس شد.  ابتدا یک کارگاه کوچک قطعه سازی بود که بعدها ثبت رسمی شد. در اوایل کار، شرکت دلونگی یک تولید کننده عمده گرم کننده ها و هواسازهای قابل حمل بود. اما بعدا با گسترش فعالیت های خود، به عرصه پر مخاطب و مشتری و پر طرفدار لوازم خانگی نیز وارد شد.

حدود ۱۶ سال پیش، دلونگی توانست، در قالب ماموریت کسب و ادغام (Merger & Acquisition)، مالکیت گروه تولیدی معروف لوازم خانگی KENWOOD انگلستان را نیز از ان خود کند و با این عمل، گسترش نفوذ دلونگی به بازارهای شرق آسیا افزایش یافت. این شرکت اکنون بیش از ۱۳ بخش تولیدی و ۳۰ شرکت توزیع کننده در سراسر جهان دارد که خدمات و محصولات دلونگی را در ۸۰ کشور دنیا مدیریت می کند.

شرکت در روزهای نخستین قرن بیستم میلادی تاسیس شد، اکنون بیش از ۶ هزار کارمند داشته و درآمد آن در سال ۲۰۱۴ میلادی، بیش از ۲ میلیارد یورو برآورد شد. جوزپه دلونگی، در سال ۱۹۳۹ میلادی در شهر ترویسو ایتالیا به دنیا آمد و اکنون با ۳.۶ میلیارد یورو ثروت، در فهرست میلیاردهای اروپا و جهان قرار دارد.

او در دانشگاه CA FOSCARI در شهر ونیز تحصیل کرد و از جمله شخصیت های فرهنگی و اقتصادی و صنعتی برجسته این کشور به شمار می رود. دلونگی، همچون گوچی و آرمانی، اعتبار صنعت ایتالیا است. هر جای دنیا، نام دلونگی به ذهن برسد، طعم قهوه ساز ایتالیایی به مشام عاشقان قهوه می رسد. گویا خاندان دلونگی، همه در کار قهوه بوده اند که میراث آنها، برای نسل های پس از خود، قهوه بوده است و بس! اما دلونگی ها، قبل از ورود به دنیای صنعتی و قهوه، چوب بر بودند.

 

ورود به بازار اسپرسو ساز دلونگی مدل Magnifica ESAM 3000.B

در کلاس مقرون به صرفه ترین دستگاه های قهوه ساز دانه به فنجان، مبارزه تا سرحد مرگ مدتی است که بیداد می کند. همه بازیگران کلیدی را می شناسند: نگرانی فیلیپس Saeco که توسط Saeco Xsmall ارائه شده است  و محدوده Delonghi ESAM.

در واقع، ESAM 3000.B و ESAM4000.S/ESAM3300 Magnifica تنها در طراحی و چیدمان عناصر کنترلی با هم تفاوت دارند. درست مانند Delonghi ESAM 2800.SB Caffe Corso و Delonghi ESAM 2900 Caffe Cortina که جدا از رنگ یکسان هستند.

اسپرسو ساز 3000

بنابراین، هر آنچه در این بررسی پوشش داده می‌شود مربوط به هر دستگاه دلونگی ESAM با شماره‌های مدل 2600، 2800، 2900، 3000، 3300، 4000 یا 4200 است – همه آنها از نظر عملکرد یکسان هستند. حرف در انتهای نام، به عنوان مثال. B یا SB را می توان به راحتی نادیده گرفت، زیرا فقط رنگ را نشان می دهد.

 

نقاط قوت اسپرسو ساز  Magnifica ESAM 3000.B

اول از همه، دستگاه قهوه ساز DeLonghi Magnifica ESAM3300 Magnifica بر روی یک "شاسی" قابل اعتماد و با قابلیت نگهداری آسان ساخته شده است. دارای پمپ کلاسیک با حداکثر فشار 15 بار و ترموبلاک 1350 وات. طراحی هوشمند و آسان برای استفاده است. ظروف دانه های قهوه (200 گرم)، آب (1.8 لیتر) و مخزن تفاله قهوه استفاده شده (14 وعده) از این دسته هستند و به راحتی به یک خانواده 3 تا 5 نفره امکان استفاده از ان  را دارند. ممکن است برای یک دفتر کار کافی نباشد (مگر اینکه فقط دو نفر در آنجا کار می کنند)، اما برای استفاده خانگی مناسب است.

واحد دم کردن CRF قابل جابجایی جمع و جور با عملکرد قبل از خیس شدن، تمام تفاوت های ظریف در طعم را کاملاً نشان می دهد. نگهداری از آن بسیار آسان است ** توصیه می‌کنم هر هفته آن را زیر یک جریان قوی از آب شیر بشویید. هر شش ماه یکبار لازم است قطعات متحرک را با روان کننده مخصوص مواد غذایی چرب کنید. اسپرسو ساز دلونگی ESAM3000B EX پس از روشن شدن یا بیکار ماندن طولانی مدت به طور خودکار خود را آبکشی می کند. این باعث طولانی‌تر شدن دوره‌های بین رسوب‌زدایی می‌شود و طعم عالی قهوه را تضمین می‌کند.

اسپرسو ساز دلونگی مگنفیکا 3000

با این حال، چیزی که من در مورد قهوه ساز دلونگی ESAM 3000 B Execution بیشتر دوست دارم، سیستم کنترل مکانیکی ساده آن با "شستی های پیچ خورده" است. دو تنظیم کننده برای حجم و قدرت قهوه به شما این امکان را می دهد که فوراً این پارامترهای اساسی را در هر لحظه تغییر دهید.

ساده، مفید و قابل اعتماد:

به این معنی که وعده بعدی با استفاده از تنظیمات قبلی آماده می شود تا زمانی که دستگیره ها حرکت نکنند.

مقدار آب مصرفی برای یک فنجان را می توان از 30 تا 200 میلی لیتر (از اسپرسو تا آمریکایینو) تنظیم کرد و 8 موقعیت برای تنظیم قدرت قهوه (از 7 تا 14 گرم ) وجود دارد.

بدون شک، تنظیم ارتفاع دستگاه پخش قهوه (از 75 تا 105 میلی متر) لذت بخش است، زیرا این امکان استفاده از لیوان های بلند را فراهم می کند. اگر چه بهتر است آن را برای یک لاته حتی بالاتر ببرید.

مانند هر دستگاه قهوه دلونگی، ESAM3000 یا ESAM3300 Magnifica Super-Automatic قهوه کمی گرمتر و تلخ تر از مدل های Saeco ارائه می دهد. این به این دلیل است که ساخت واحد دم ان متفاوت است.

به هر حال، شما نباید با کلمات "Super-Automatic" در عنوان گمراه شوید، وقتی صحبت از کاپوچینو به میان می آید، باید به حالت بخار تغییر دهید، شیر را به صورت دستی کف کرده و به قهوه اضافه کنید.

مصرف انرژی کم

قهوه ساز دلونگی ESAM 3000B Execution دارای دکمه Eco است که به شما امکان می دهد در مصرف برق صرفه جویی کنید. در عوض، برای تهیه نوشیدنی باید حدود 10 ثانیه بیشتر صبر کنید و بخاری فنجانی در پنل بالایی خاموش می شود، اگرچه به هر حال چندان مفید نیست. بخاری فنجانی غیرفعال از گرمای دیگ استفاده می کند و به سختی گرم می شود.
امکان کار با قهوه آسیاب شده وجود دارد.

نقطه ضعف

اشکالات بسیار کمی وجود دارد. دلونگی ESAM 3000 B نمونه ای عالی از محصولی است که با وجدان ساخته شده است که به طور کامل نیازهای این کلاس بودجه را برآورده می کند. یک آسیاب فلزی در آسیاب قهوه دارد که ممکن است برخی بگویند منفی است. می تواند دانه ها را بسوزاند یا بیش از حد گرم کند که باعث تلخی مزه می شود. من شخصاً این تأثیر را تنها زمانی تجربه کردم که از یک قهوه تیره رست قدیمی استفاده کردم یا سعی کردم ده ها فنجان را پشت سر هم دم کنم. اما به هیچ وجه نباید از قهوه قدیمی استفاده کنید. سوزاندن یا گرم کردن بیش از حد قهوه معمولی با رست متوسط ​​حتی با تمام اراده در جهان غیرممکن است.

بله، دستگاه قهوه ساز دلونگی ESAM 3000 B  آرام‌ترین، زیباترین یا سریع‌ترین نیست... حتی می‌توانم بگویم که بسیار کند است.

در پایان نقد

اما همه این کیفیت ها را باید در قیمت متفاوتی جستجو کرد. قابلیت استفاده، قابلیت اطمینان، سهولت در کنترل، سهولت تعمیر و نگهداری و محصول نهایی عالی از ویژگی های کلیدی مورد قدردانی در این کلاس هستند.

بدون شک دلونگی ESAM 3000 و مدل های خواهرش از همه این جهات شایسته ستایش هستند. طراحی  این اسپرسو ساز طیف کاملی از امکانات را برای تهیه قهوه خوشمزه بدون عملکرد غیر ضروری ارائه می دهد.

ویژگی و کارایی اسپرسو ساز دلونگی ESAM 3000

اسپرسو ساز دلونگی ESAM 3000 یکی از دستگاه‌های عرضه شده این کمپانی خوشنام بوده که از قدرت و توان بالایی برای تهیه نوشیدنی‌های مختلف برخوردار است. توانی که برای این اسپرسو ساز تعریف شده است 1350 وات و فشار بخار 15 بار است. این اعداد نشان از قدرت دستگاه داشته که در کمترین زمان نوشیدنی عالی برای شما آماده می‌کند.

مخزن آب این اسپرسو ساز 1.8 لیتر است که با استفاده از آن می‌توانید 15 فنجان قهوه را آماده نمایید. نازل بخار این دستگاه امکان تهیه کف شیر را برای کاپوچینویی خوشمزه را به شما می‌دهد. این اسپرسو ساز دارای 2 نازل قهوه است که می‌توانید 1 یا 2 فنجان قهوه را با استفاده از آنها آماده کنید.

از دیگر قابلیت های این اسپرسو ساز می‌توان به؛ قابلیت تنظیم میزان بخار، قابلیت تنظیم میزان غلظت قهوه⁣، قابلیت تنظیم بخار خروجی و تمیز کردن خودکار اشاره کرد.

نوشیدنی‌هایی که با استفاده از اسپرسو ساز دلونگی ESAM 3000 می‌توانید تهیه نمایید عبارتند از: آب جوش، اسپرسو، کاپوچینو، ماکیاتو، کافه کرما و فرانسه.

 

پرداخت درب منزل

همانطور که می دانید پرداخت درب منزل یک روش پرداخت است که در آن خریدار آنلاین تصمیم می گیرد هزینه خرید را در زمان انجام سفارش و تحویل کالا و محصول خود پرداخت کند. در واقع پرداخت درب منزل نوعی پرداخت است که هنگام تحویل محصول انجام می شود و از طریق پیش پرداخت، پرداخت آنلاین و یا انتقال بانکی انجام نمی شود. بنابراین اگر کالایی تحویل داده نشود یا هزینه آن پرداخت نشود، به صاحب کسب و کار بازگردانده می شود اما ما در ایرانوکالا مشتری مداری  را در اولویت قرارداده ای به امید اینکه خاطره خوب از خرید خود با ایرانوکالا داشته باشید.

پرداخت درب منزل یکی از روش های برجسته پرداخت برای خرید آنلاین است که در ابتدا در کشور هند شکل گرفت. مشتریان شما عاشق دریافت و دیدن محصول و سپس پرداخت هزینه آن هستند و این نوع روش امکان انجام این کار را میسر کرده است. همانطور که گفته شد اگر در فروشگاه های اینترنتی پرداخت درب منزل خریدار در زمان تحویل پرداختی انجام ندهد، محصول بدون تعهدات بیشتر از طرف مشتری به فروشنده بازمی گردد .

در فروشگاه  اینترنتی ایرانوکالا با پرداخت درب منزل، کاربران می توانند پس از انتخاب محصول موردنظر خود آن را در وب سایت سفارش دهند و درخواست تحویل آن به آدرس داده شده را داشته باشند. مشتریان هنگام سفارش کالا پرداختی انجام نمی دهند و پرداخت در محل را به عنوان یک روش پرداخت انتخاب می کند.

ایرانوکالا

www.iranokala.com

بررسی سفارش قبل از پرداخت

اولین و مهم ترین مزیت خرید از فروشگاه های اینترنتی پرداخت درب منزل این است که خریدار می تواند محصول را ببیند و سپس پرداخت را انجام دهد زیرا گاهی اوقات در صورت خرید آنلاین محصولی را که بصورت آنلاین مشاهده می کنید و کالایی که هنگام تحویل دریافت می کنید کاملاً متفاوت است، این موضوع در ایرانوکالا در اولویت قرار گرفته تا هیچ ضرری در رابطه با خرید اینترنتی به مشتری محول نشود. اگر کالایی را دوست ندارید، می توانید کالا را پس دهید و این امر در صورت پرداخت آنلاین دیگر میسر نمی باشد، زیرا در این صورت شما باید مراحل دشواری را دنبال کنید و برگشت وجه زمان بر است.

بنابراین این موضوع فوق العاده مهم است. کاربران می توانند بررسی کنند و در صورتی که احساس کنند از آن محصول راضی نیستند و یا مشکلی در سفارش وجود دارد، می توانند از پذیرفتن آن امتناع کرده و بلافاصله آن را  کنسل کنند. بررسی سفارش قبل از پرداخت مزایای مشخصی دارد و این موضوع باعث می شود کاربران بدون دردسر خرید خود را انجام دهند. علاوه بر این، شما نیازی به انتظار برای بازپرداخت پول توسط فروشنده یا مجبور کردن شما برای جایگزینی به جای لغو کامل سفارش ندارید.

امنیت بالای پرداخت درب منزل

معمولاً افراد با ترس فراوان محصولی را از فروشگاه های آنلاین یا فروشگاه های کمتر شناخته شده سفارش می دهند. بنابراین روش پرداخت درب منزل فروشگاه ها این احساس خطر را کاهش می دهد. هنگامی که افراد از کارت اعتباری یا کارت نقدی بصورت آنلاین استفاده می کنند، در معرض خطر کلاهبرداری آنلاین قرار می گیرند زیرا همه وب سایت های خرید آنلاین از امنیت لازم برخوردار نیستند و اگر مشتری در این سایت ها خرید کند احتمال وقوع کلاهبرداری ها بیشتر می شود.

از طرفی دیگر انتخاب وجه نقد هنگام تحویل مطمئناً یک گزینه پرداخت مطمئن است. هکرها می توانند در هر زمان به داده های شخصی شما دسترسی پیدا کنند و سوء استفاده کنند. اگرچه درست است که هکرهای سایبری بسیار باهوش شده اند ، اما شما می توانید با استفاده از روش پرداخت در محل از شر آن ها خلاص شوید زیرا این راه ایمن است.

هماهنگی قبل از تحویل

هنگام خرید از ایرانوکالا حتما زمان تحویل را قید کنید. بسیاری از خریداران در طول روز قادر به تحویل کالای خود به دلایل فراوان مانند مشغله روزانه یا کامند بودن و ... نیستند اما ما با توجه به اصل مشتری مداری حتی زمان تحویل کالای شما را در نظر می گیریم. این یک اپشن برای خریداران محترم ایرانوکالا می باشد.

نصب و راه ندازی رایگان

همکاران ما در بخش راه اندازی منتظر تماس شما از طریق تماس تصویری برای راه اندازی اولیه می باشند و در اولین فرصت نحوه شروع به کار دستگاه را برای شما توضیح خواهند داد. پس لطفا نگران نباشید زیرا ما بعد از خرید نیز پیگیر نیاز مشتریان محترم هستیم.

تخفیف برای کالاهای بعدی

فروشگاه اینترنتی ایرانوکالا در طول سال جشنواره‌های فروش ویژه‌ی مختلفی برگزار می‌کند که شما می توانید برای خرید بعدی از ان استفاده کنید. همچنین با دنبال کردن ما در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام از اخرین تخفیفات بنا به مناسبتهای مختلف آگاه شوید.

گارانتی دستگاه

امروزه گارانتی از اصلی ترین نیاز های مشتری با توجه به انبوه کالاهای تقلبی می باشد و ما در ایرانوکالا همه خریدهای شما را شامل گارانتی می کنیم پس با خیال راحت خرید کنید. لطفا هنگام خرید به درباره نحوه گارانتی اطلاع دهید.

گارنتی الماس: دستگاه شما تا 2 سال گارنتی قطعات و تعمیر رایگان می باشد.

گارانتی طلایی: دستگاه شما تا 1 سال گارنتی قطعات می باشد.

گارنتی نقره ای: دستگاه شما تا 6 ماه گارانتی قطعات می باشد.

گرفتن مشتری برای ایرانوکالا

در صورت گرفتن مشتری برای ما کد تخفیف یا اشانتیونی از ما دریافت می کنید پس لطفا محصولات ما را با دوستان و اقوام خود پیشنهاد دهید.

توضیحات تکمیلی

آسیاب

,

فشار

جنس بدنه

رنگ

کشور سازنده

مخزن شیر

تولید کف شیر

منو و دکمه

نوع اسپرسوساز

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپرسو ساز دلونگی مدل Magnifica ESAM 3000.B”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button