چت با مسئول فروش

نسپرسوساز دلونگی مدل Lattissima Touch EN560.S

تومان0

  • توان: 1400 وات
  • قابلیت استفاده از: کپسول
  • فشار بخار: 19 بار
  • ظرفیت مخزن آب: 0.9 لیتر
  • صفحه نمایش لمسی
  • سینی چکه گیر
  • مخزن شیر
  • حالت آماده به کار
  • زمان مورد نیاز برای گرم شدن اولیه: 25 ثانیه
  • قرار گرفتن در حالت Stand by بعد از 30 دقیقه
  • خاموش شدن به صورت خودکار بعد از 9 دقیقه
  • 16 عدد کپسول متنوع نسپرسو
  • نوشیدنی‌های قابل تهیه: اسپرسو , کافه لاته , کاپوچینو , ماکیاتو , لانگو , شیر گرم

ناموجود

ارسال رایگان

7 روز ضمانت بازگشت

پرداخت در محل

پاسخگویی 24 ساعته

راه اندازی تماس تصویری

اسپرسو به دلیل وجود کافئین و طعم تلخ خاصی که دارد بسیاری افراد برای داشتن روزی پر از انرژی صبح خود را با نوشیدن یک فنجان از آن آغاز می‌نمایند. رفتن هر روزه به کافی‌شاپ و نوشیدن یک اسپرسوی خوش عطر و طعم برای بسیاری مقدور نیست. مخصوصا که افراد زمان کافی برای این کار ندارند. از این رو به دنبال راهی هستند که بتوانند یک فنجان اسپرسوی عالی را در مدت زمان کوتاهی بدون فوت وقت تهیه کنند.

ما نسپرسوساز را به شما معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید به کمک این دستگاه در کمترین زمان نوشیدنی عالی را آماده و میل نمایید. یکی از نسپرسوسازهای عرضه شده مدل EN560.S لاتیسیما تاچ کمپانی دلونگی است. این نسپرسوساز مجهز به توان 1400 وات و فشار بخار 19 بار بوده که همین امر موجب می‌شود بتوانید در زمان کوتاهی نوشیدنی مورد نظر خود را آماده کنید. قسمت منحصر به فرد نسپرسوساز دلونگی امکان استفاده از کپسول قهوه بوده که می‌توانید هر کپسول قهوه‌ای که متناسب با ذائقه‌تان است را داخل دستگاه گذاشته و نوشیدنی عالی خود را تحویل بگیرید.

از سبک و عملکرد چشمگیر نسپرسوساز دلونگی Lattissima Touch لذت ببرید. این قهوه ساز با طراحی زیبا دارای دکمه های ظریفی است که به شما امکان می‌دهد 6 دستور تهیه نوشیدنی را تنها با فشار یک دکمه انتخاب کنید. به لطف کاهش زمان گرم شدن تنها 25 ثانیه، می‌توانید در کمترین زمان از نوشیدنی های مورد علاقه خود لذت ببرید. با این نسپرسوساز حسی از کلاس و پیچیدگی را به آشپزخانه خود اضافه کنید.

 

نسپرسوساز دلونگی Lattissima Touch EN560

 

طراحی ظاهری

نسپرسوساز دلونگی لاتیسیما تاچ EN560.S دستگاهی با ظاهری منحصر به فرد و زیبا بوده که آشپزخانه و کافی‌بار شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. از سبک و عملکرد چشمگیر Lattissima Touch لذت ببرید. این نسپرسوساز سفید و سیلور  با طراحی زیبا دارای دکمه های ظریفی است که به شما امکان می‌دهد با فشار یک دکمه انتخاب نوشیدنی خود را تهیه کنید. با نسپرسوساز دلونگی حسی از کلاس و پیچیدگی را به آشپزخانه خود اضافه کنید.

 

نسپرسوساز دلونگی مدل Lattissima Touch EN560

ویژگی‌های نسپرسوساز دلونگی لاتیسیما تاچ EN560.S

نسپرسوساز دلونگی EN560.S دارای توان 1400 وات و فشار بخار 19 بار بوده که با ایجاد فشار و جریان آب مناسب برای مطابقت با نوشیدنی انتخابی، نتایج عالی را برای یک فنجان تضمین می‌کند. این نسپرسوساز دارای مخزن آبی به ظرفیت 0.9 لیتر بوده که می‌توانید 6 فنجان نوشیدنی مختلف را با کمک آن آماده کنید. مخزن شیر 0.35 لیتری این نسپرسوساز دلونگی امکان تهیه شیرگرم و همچنین کف شیر را برای نوشیدنی‌ها متنوع به شما می‌دهد.

این نسپرسوساز دارای 6 دستور العمل نوشیدنی از پیش تعیین شده بوده که می‌توانید به راحتی یک کلیک نوشیدنی خود را تهیه کنید. همچنین عملکرد خاموش شدن خودکار پس از 9 دقیقه و عملکرد آماده به کار خودکار پس از 30 دقیقه از ویژگی‌های منحصر به فرد دستگاه بوده که از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کند.

به لطف سیستم کاپوچینوی سریع، تهیه کاپوچینو یا لاته ماکیاتو اصیل هرگز به این آسانی نبوده است، و این دستگاه به شما امکان می‌دهد که به راحتی و بدون هیچگونه دردسری یک کاپوچینوی عالی آماده نمایید. تنظیم کننده فوم یکپارچه برای حداکثر شخصی سازی یکی دیگر از قابلیت‌های این نسپرسوساز دلونگی است.

این نسپرس ساز دلونگی لاتیسیما امکان تهیه نوشیدنی‌هایی چون؛ اسپرسو، کافه لاته، کاپوچینو، ماکیاتو، لانگو و شیر گرم را برای شما مهیا می‌نماید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نسپرسوساز دلونگی مدل Lattissima Touch EN560.S”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button