چت با مسئول فروش

نسپرسوساز دلونگی مدل Pixie با کف شیر ساز

تومان8.800.000

توان: 1260 وات
قابلیت استفاده از: کپسول
فشار بخار: 19 بار
ظرفیت مخزن آب: 0.7 لیتر
سینی چکه گیر
زمان مورد نیاز برای گرم شدن اولیه: 25 ثانیه
نوشیدنی‌های قابل تهیه: اسپرسو , لاته , کاپوچینو , لانگو
مجهز به 10 ظرف کپسول
سختی قابل برنامه ریزی آب
دارای سیستم آلارم هشدار برای رسوب زدایی
ظرفیت 0.5 لیتر کارافه شیر
قدرت قهوه قابل تنظیم
سیستم خاموش شدن خودکار

ناموجود

شناسه محصول: pixie دسته: برچسب: , ,

ارسال رایگان

7 روز ضمانت بازگشت

پرداخت در محل

پاسخگویی 24 ساعته

راه اندازی تماس تصویری

6 نکته قبل از خرید نسپرسوساز دلونگی مدل Pixie با کف شیر ساز

وقتی در نظر دارید که چه نوع نسپرسوساز بخرید، به این فکر کنید که نیازهای خاص شما چیست نه اینکه چه دستگاهی شیک‌تر به نظر می‌رسد یا بیشترین عملکرد را دارد. اگر  تازه کار هستید، ممکن است یک دستگاه اسپرسوساز ساده تک نفره تمام چیزی باشد که نیاز دارید. Nespresso Pixie یک مدل تک‌ نفره مناسب برای مبتدیان و بدون وسایل اضافی است.
اگر فقط به دنبال یک فنجان اسپرسو سریع و مناسب هستید بدون اینکه مجبور باشید برای تهیه آن به یک باریستا پول بدهید، این دستگاه ممکن است فقط بلیط باشد. با این حال، یک متخصص جدی و باتجربه اسپرسو، احتمالا پیکسی را فاقد بسیاری از ویژگی های مورد نظر آنها در دستگاه اسپرسوساز خواهیم یافت.

نسپرسوساز دلونگی مدل Pixie با کف شیر ساز

نمای کلی NESPRESSO PIXIE

نسپرسوساز پیکسی یکی از جمع و جورترین اسپرسوسازهای تک سرو در بازار است. Pixie در 25 تا 30 ثانیه گرم می شود و در 30 ثانیه دیگر اسپرسو با کیفیت دم می کند و آن را به یکی از سریع ترین دستگاه های موجود در بازار تبدیل می کند. Pixie بخشی از خط تولید اسپرسوساز اصل نسپرسو است.

نسپرسو یکی از برندهای پیشرو در مورد دستگاه های اسپرسوساز تک نفره است. وقتی صحبت از ماشین‌های تک‌ سرویس به میان می‌آید، معمولاً دو تولیدکننده اصلی Nespresso و Keurig هستند.

Pixie مدل جدیدی نیست، اما خط فعلی بسیار ساکت‌تر از نسخه‌های قبلی دستگاه است. این دستگاه به شما این امکان را می دهد که بسته به اینکه فقط یک اسپرسو می خواهید یا نوشیدنی های مبتنی بر اسپرسو مانند کاپوچینو یا لاته را ترجیح می دهید، نوشیدنی هایی با اندازه اسپرسو و لانگو درست کنید.

 

چیزهایی که ما در مورد نسپرسوساز PIXIE دوست داریم

سریع گرم می شود و اسپرسو را به سرعت دم می کند
اندازه کوچک آن را برای استفاده در دفتر یا آپارتمان راحت می کند
سازگار با محیط زیست است، غلاف ها قابل بازیافت هستند، و دستگاه در مصرف انرژی کارآمد است

مشکلات نسپرسوساز PIXIE

فقط با کپسول های نسپرسو کار می کند
فقط می توانید اسپرسو درست کنید نه قهوه
باید شیر کف کننده را جداگانه یا به صورت بسته ای با هزینه اضافی خریداری کنید

نسپرسوساز pixie

 

ویژگی ها و مزایا

طراحی Pixie به علاقه مندان به اسپرسو این امکان را می دهد که به جای بیرون رفتن به یک کافی شاپ و پرداخت پول به شخص دیگری که آن را برای آنها تهیه کند، از یک اسپرسو در آسایش خانه خود لذت ببرند. همچنین نسبت به سایر واحدهای اسپرسوی خانگی کمتر نامرتب است.

این نسپرسوساز برای کسانی که تنها زندگی می کنند یا تنها کسانی هستند که در خانه اسپرسو می نوشند، گزینه مناسبی است. در زیر ویژگی‌های اصلی Nespresso Pixie آورده شده است تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا این دستگاه برای شما مناسب است یا خیر.

 

اندازه فشرده و سبک

طبق گفته شرکت نسپرسو، Pixie تنها حدود 8 کپسول نسپرسو یا حدود 9 اینچ ارتفاع دارد. عرض آن تقریباً 4 اینچ است و اگر آن را در مقابل دیوار قرار دهید، طول آن حدود یک فوت بیرون می‌آید. اندازه کوچک به این معنی است که می تواند به راحتی زیر کابینت آشپزخانه، روی میز کار شما یا حتی در یک اتاق خوابگاه قرار بگیرد.

همچنین سبک وزن است و وزن آن حدود 7 1/2 پوند است، بنابراین می توانید به راحتی آن را برای یک رویداد حمل کنید یا حتی در تعطیلات با خود ببرید. اندازه و وزن از نظر راحتی فاکتور بسیار خوبی است زیرا می توانید آن را در اکثر جاها با خود بیاورید و در هر کجا که هستید در عرض چند ثانیه از یک اسپرسو داغ لذت ببرید.

 

مصرف انرژی پایین

Pixie نسبت به سایر دستگاه‌های نسپرسوساز/اسپرسوساز برای کارکردن انرژی بسیار کمتری مصرف می‌کند، این کار باعث می‌شود هنگام ورود قبض برق، محیط و کیف پول شما راحت‌تر شود. این دستگاه دارای یک خاموشی خودکار است که در صورت غیرفعال بودن دستگاه به مدت 9 دقیقه، دستگاه را خاموش می‌کند. این ویژگی مصرف انرژی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و شما را از تلاش برای خاموش کردن آن در زمانی که عجله دارید به خاطر بسپارید.

المانهای روشنایی روی Pixie همگی از نور LED هستند که مصرف انرژی دستگاه را نیز کاهش می دهد. اگر می‌خواهید دوستدار محیط‌زیست باشید، می‌توانید وقتی از دستگاه استفاده نمی‌کنید، آن را کاملاً از برق بکشید. المنت گرمایشی از فناوری Thermablock استفاده می کند به طوری که دستگاه گرم می شود و تنها در 30 ثانیه از زمانی که آن را به برق متصل می کنید، آماده استفاده می شود.

نسپرسوساز دلونگی مدل Pixie با کف شیر ساز

مخزن آب با ظرفیت بالا

Pixie دارای یک مخزن آب با ظرفیت 24 اونس است که شما را از پر کردن مجدد مخزن پس از هر بار استفاده نجات می دهد. اگر مخزن آب را با ظرفیت کامل پر کنید، می توانید بدون نیاز به پر کردن مجدد دستگاه، حدود 20 شات اسپرسو یا حدود 9 شات لانگو تهیه کنید.

Nespresso استفاده از آب فیلتر شده در دستگاه را برای بهترین طعم اسپرسو توصیه می کند. با این حال، آب لوله کشی کار خواهد کرد. اگر به طور منظم از آب لوله کشی استفاده می کنید، ممکن است نیاز داشته باشید که Pixie را بیشتر اوقات رسوب زدایی کنید. حتی اگر از آب فیلتر شده استفاده می‌کنید، ایرانوکالا باز هم توصیه می‌کند که هر شش ماه یک بار Pixie خود را رسوب زدایی کنید تا کیفیت نسپرسوساز ثابت بماند و دستگاه به طور موثر کار کند.

سینی چکه برگردان و محفظه کپسول استفاده شده برای آشفتگی کمتر

نسپرسوساز Pixie با سینی چکه قابل جابجایی و محفظه کپسول استفاده شده خود، آشفتگی ها را حفظ می کند. وقتی سینی قطره چکه پایین است، یک فنجان کوچک اسپرسو را در خود جای می دهد. همچنین اگر فنجان بزرگتری دارید، می توانید سینی چکه را به سمت بالا برگردانید، بنابراین تهیه نوشیدنی های مبتنی بر اسپرسو نیز آسان است. سینی چکه به داخل و خارج می‌شود تا بتوانید به راحتی آن را خالی کرده و تمیز کنید.

ظرف کپسول استفاده شده نیز به بیرون می لغزد. هنگامی که دم کردن شات اسپرسوی خود را به پایان می رسانید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که دسته را به سمت بالا بکشید تا محفظه دم آوری باز شود، و کپسول استفاده شده به طور خودکار در ظرف کپسول استفاده شده می افتد. ظرف حداکثر ده کپسول استفاده شده را قبل از تخلیه آن در خود جای می دهد و تعداد سفرهای شما به سطل زباله را کاهش می دهد.

 پمپ فشار میله ای

نسپرسوساز Pixie دارای یک پمپ آب با فشار 19 بار است که از پمپ فشار استاندارد 9 باری که برای ساخت یک شات اسپرسو مناسب لازم است بیشتر است. اگر با چرایی اهمیت فشار آشنا نیستید، هر چه فشار بیشتر باشد، طعم و عطر بیشتری از قهوه استخراج می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد علم پشت فشار و تأثیرات آن بر طعم اسپرسو.

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات دستگاه‌های قهوه/اسپرسوساز یک‌بار مصرف این است که قهوه‌ای که تولید می‌کند معمولاً طعم کم‌تری دارد. با این حال، پمپ فشار 19 باری Pixie به این معنی است که تمام عطر و طعم اسپرسو را با یک اسپرسوی کافی شاپ دریافت خواهید کرد.

دما و دستورالعمل های دم کردن از قبل برنامه ریزی شده
یکی از ویژگی هایی که نسپرسوساز پیکسی را بسیار مبتدی می کند این است که کار را برای شما انجام می دهد. Pixie از قبل برای دم کردن در دمای عالی برنامه ریزی شده است، یکی دیگر از عوامل مهم در دم کردن بهترین طعم اسپرسو در خانه. هر کپسول نسپرسو همچنین دارای یک بارکد است که دستگاه می‌خواند، بنابراین می‌داند که چگونه تنظیم کند تا بهترین طعم را از هر ترکیب کپسولی که انتخاب می‌کنید به دست آورد.

طراحی کاربر پسند

طراحی مینیمالیستی نسپرسوساز Pixie یادگیری نحوه استفاده از آن را بسیار آسان می کند. برای آموزش نحوه دم کردن اسپرسو با Pixie، این ویدیو را که توسط شرکت Nespresso منتشر شده است، ببینید. نسپرسوساز Pixie تنها دارای سه دکمه است، دکمه پاور و دو دکمه برای انتخاب گزینه‌های کوچک یا لانگو. با این حال، اگر نیازی به دو سایز از پیش برنامه ریزی شده ندارید.

نسپرسوساز پیکسی pixie

اگر نیاز به گنجاندن فنجانی با اندازه کمی متفاوت دارید، کافی است دکمه را در حین دم کشیدن اسپرسو نگه دارید تا به سطح آب مورد نظر خود برسید و سپس دکمه را رها کنید. دستگاه نسپرسوساز سفارشی شما را برای استفاده‌های بعدی به خاطر می‌آورد، اما اگر نیاز به تنظیم مجدد آن در زمان دیگری دارید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که دوباره آن را به همان روش برنامه‌ریزی کنید.

توانایی تنظیم سطح آب به این معنی است که شما بر میزان قوی بودن اسپرسوی خود کنترل دارید. همچنین، در حال حاضر 16 نوع مختلف اسپرسو برای دستگاه موجود است، بنابراین شما می توانید طعمی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با ذائقه اسپرسوی خود مطابقت دارد.

نسپرسوساز Pixie همچنین دارای سیستم هشدار سطح آب داخلی است، بنابراین شما همیشه می‌دانید که آیا آب کافی برای تهیه یک فنجان اسپرسو دارید یا نه، بدون اینکه سعی کنید فقط با نگاه کردن به آن حدس بزنید چقدر آب در مخزن باقی مانده است. هنگامی که سطح آب خیلی پایین است، چراغ نشانگر قرمز می شود، بنابراین می دانید که زمان پر کردن مخزن فرا رسیده است.

 

 

توضیحات تکمیلی

فشار

جنس بدنه

رنگ

,

کشور سازنده

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نسپرسوساز دلونگی مدل Pixie با کف شیر ساز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button