چت با مسئول فروش

نسپرسوساز دلونگی DOLCE GUSTO Colors مدل EDG355.B1

تومان0

ناموجود

ارسال رایگان

7 روز ضمانت بازگشت

پرداخت در محل

پاسخگویی 24 ساعته

راه اندازی تماس تصویری

نسپرسوساز Dolce Gusto Colors اثر De'Longhi چیست؟

برای کسانی که متوجه شده اند کدام رنگ قهوه ساز را انتخاب کنند، Dolce Gusto Colors ارائه شده است. این دستگاه مجهز به سه پنل پشتی قابل تعویض در رنگ های آبی، سبز لیمویی و قرمز است و در صورت تمایل می تواند سبک خود را به صورت فصلی یا حتی هفتگی تغییر دهد. علاوه بر پانل های خود، می تواند نوشیدنی های گرم و سرد را با کپسول های Nescafé Dolce Gusto درست کنید. مقادیر توزیع از 35 میلی لیتری سریع تا یک فنجان XL مجلل متغیر است.

نسپرسوساز دلونگی DOLCE GUSTO Colors مدل EDG355.B1

Dolce Gusto Colors دلونگی : طراحی و ویژگی‌ها

در حالی که این دستگاه نسپرسوساز شکل و عملکرد مشابهی با دستگاه نسپرسوساز  مشابه ان Lumio دارد، در اینجا وقتی صحبت از طراحی به میان می آید، دولچه گوستو بسیار شیک تر است. مخزن آب کمی مات تر از پلاستیک شفاف معمولی است، احتمالاً برای برجسته کردن رنگ، و به طور کامل روی پانل کشیده شده است. در مقابل، بقیه دستگاه به رنگ سفید یا مشکی براق است.

کنترل‌ها نیز مشابه هستند، با یک غلتک برای پیمایش در مقادیر توزیع و یک سوئیچ تلنگر برای انتخاب بین سرد و گرم. با این حال، یک پلت فرم گسترده برای تغییر اندازه فنجان و یک سیم برق قرمز وجود دارد که آن را از سایر لوازم متمایز می کند.

نسپرسوساز دلونگی DOLCE GUSTO Colors، استفاده از آن چگونه است؟

اولین تصمیمی که ما باید می گرفتیم در مورد رنگ پنل برای پوشاندن دستگاه قهوه ساز بود. با این حال، در حالی که هر پانل از دو طرف در سه مکان گیره می شود، برداشتن پوشش موجود کار دشواری بود.

مخزن آب باید برداشته شود تا دسترسی به پانل فراهم شود، اما هیچ گیره یا فرورفتگی آشکاری برای کمک به برداشتن وجود ندارد، و هیچ توصیه ای در دستورالعمل وجود ندارد. پس از مدتی تلاش، متوجه شدم که فشار دادن محکم در محل گیره های بالایی موثرترین راه برای برداشتن مخزن آب است. همچنین این سوال وجود داشت که یدک را در کجا نگه داریم. آنها روی دستگاه یا زیر یکدیگر قرار نمی گیرند و برای کشوی معمولی آشپزخانه بسیار حجیم هستند.

همزمان با تعویض پنل، مخزن آب را پر کردم. از آنجایی که به سمت بالا کشیده می شود تا تمام قسمت پشتی دستگاه را بپوشاند، دریچه ای که از طریق آن آب را پر می کنید در وسط قرار دارد. این نه تنها باعث می‌شود دستگاه برای پر شدن نسبتاً ناخوشایند باشد، بلکه در حین انجام این کار، حداکثر خط پر شدن را مشاهده کنید و آن را بدون ریزش آب بر روی دستگاه قرار دهید. نکته مثبت این است که مدل آب را در چند ثانیه گرم می کند تا بتواند یک نوشیدنی درست کند و با حالت خاموش شدن خودکار سازگار با محیط زیست یک دقیقه ای خود باعث صرفه جویی در انرژی می شود.

نسپرسوساز دلونگی DOLCE GUSTO Colors مدل EDG355.B1
درست کردن یک نوشیدنی بزرگ با استفاده از مقدار توزیع کمتر از XL با یک کپسول Grande Mild و یک فنجان پهن، که به راحتی در زیر دهانه قرار می‌گیرد، شروع کردم. مقدار قهوه با خامه متوسط ​​بسیار دلنشین بود. قهوه کاملا غلیظ بود و کاملا معطر بود.

سپس از کپسول Ristretto Ardenza با حداقل مقدار آب استفاده کردم. من سعی کردم فنجان کوچکتر اسپرسو را روی سکوی بلندتر قرار دهم تا پاشش قطرات کمتر شود و بدون هیچ پاششی کرم خوبی هم تولید کرد

نسپرسوساز دلونگی DOLCE GUSTO Colors چقدر خوب است؟

نسپرسوساز دلونگی DOLCE GUSTO Colors

مقداری تنظیم لازم است، با بالا بردن فنجان اسپرسو به جای پایین آوردن، کرم بهتری تولید می‌شد. طعم ristretto در هر دو حالت ثابت باقی ماند: غنی، شدید و چند لایه.

به طور مشابه، مقدار کم آب ممکن است برای یک فنجان قوی تر Grande Mild بهتر عمل کند. در 180 میلی لیتر، طعم مشابه قهوه باریستا بود. گفته می‌شود، این دستگاه برای تنوع بیشتر از قهوه، با طیف وسیعی از 40 گزینه از جمله شکلات داغ، چای، نوشیدنی‌های سرد و جایگزین‌های شیر است.

 

آیا باید نسکافه Dolce Gusto Colors بخرم؟

پانل های قابل تعویض رنگ ها ایده خوبی هستند، اما توجه شود که جایی برای نگهداری پانل‌های یدکی وجود ندارد و تعویض آن‌ها به همان سرعتی که فرضیه کلیپ‌آف نشان می‌دهد نیست. از نقطه نظر دم کردن، Dolce Gusto به دلیل تنوع کپسول های ارائه شده و این واقعیت که برای شیر نیازی به یخچال  نیست، بسیار جذاب است. در نتیجه، این یک دستگاه قهوه همه کاره است که به ندرت نیاز به پر کردن مجدد دارد و آن را هم برای خانواده های پرمشغله و دفاتر مناسب می کند.

توضیحات تکمیلی

فشار

جنس بدنه

رنگ

,

مخزن آب

منو و دکمه

نوع اسپرسوساز

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نسپرسوساز دلونگی DOLCE GUSTO Colors مدل EDG355.B1”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button