چت با مسئول فروش

نسپرسوساز نسپرسو Creatista Plus

تومان0

  • توان: 1260 وات
  • قابلیت استفاده از: کپسول
  • فشار بخار: 19 بار
  • ظرفیت مخزن آب: 1.5 لیتر
  • 8 سطح قابل تنظیم بافت
  • سینی چکه گیر
  • زمان مورد نیاز برای گرم شدن اولیه: 30 ثانیه
  • نوشیدنی‌های قابل تهیه: کافه لته، کاپوچینو، اسپرسو، ماکیاتو لاته، لونگو، ریستتو، آمریکانو
  • مجهز به 12 ظرف کپسول
  • سختی قابل برنامه ریزی آب
  • تمیز کردن خودکار در 9 دقیقه
  • قدرت قهوه قابل تنظیم
  • سیستم خاموش شدن خودکار

ناموجود

ارسال رایگان

7 روز ضمانت بازگشت

پرداخت در محل

پاسخگویی 24 ساعته

راه اندازی تماس تصویری

شما هم به دنبال سریع‌ترین راه برای داشتن یک فنجان اسپرسوی باکیفیت و خوش عطر هستید؟ روست قهوه و انتخاب قهوه مناسب برای افراد مختلف کاری پیچیده است. به همین دلیل به دنبال راهی برای دم کردن یک فنجان نوشیدنی بدون کمترین دردسر هستند. ما اینجا هستیم که نسپرسوساز را به شما معرفی کنیم. نسپرسوساز به دلیل استفاده از کپسول آماده قهوه، نوشیدنی‌ها را در سریع‌ترین زمان و کمترین دردسر برای شما آماده می‌کند. یکی از نسپرسوسازهای عرضه شده Creatista Plus کمپانی نسپرسو است. این دستگاه دارای ظاهری فوق‌العاده شیک و مدرن بوده که بدنه استیل و براق آن چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند. توان 1260 وات در کنار فشار بخار 19 بار قدرت فوق‌العاده دستگاه را نشان داده و باعث می‌شود نوشیدنی شما سریع‌تر آماده شود.

این نسپرسرساز نسپرسو کریتیستا پلاس مجهز به مخزن آبی به ظرفیت 1.5 لیتر است که امکان تهیه 8 فنجان نوشیدنی را به شما می‌دهد. خاموش شدن خودکار پس از گذشت 9 دقیقه از آخرین دم کردن قهوه، موجب صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود.

نسپرسوساز نسپرسو Creatista Plus به شما این امکان را می‌دهد که به لطف سهولت و تخصص قهوه سیستم همراه با فناوری پیشرفته بافت شیر، به راحتی یک قهوه لاته آرت معتبر و با کیفیت بالا در خانه ایجاد کنید. با کمک این نسپرسوساز می‌توانید به راحتی شیر را به دما و سبک انتخاب‌شده برای خلاقیت‌های منحصربه‌فرد لاته آرت و طیف گسترده‌ای از دستور العمل‌های خوشمزه بر پایه شیر بسازید: از لاته صاف ابریشمی تا کاپوچینوی خامه‌ای.

نسپرسوساز نسپرسو کریستستا پلاس

 

ویژگی ظاهری

نسپرسوساز نسپرسو Creatista Plus دستگاهی با ظاهری شیک و فوق‌العاده جداب می‌باشد که بدنه استیل و براق آن در نگاه اول چشم بیننده را خیره می‌کند. این دستگاه مجهز به دریچه قرار دادن کپسول قهوه بوده که در سمت چپ در بالا قرار دارد و می‌توانید کپسول را به راحتی داخل آن قرار داده و نوشیدنی را با یک لمس تهیه کنید.

نازل بخار در سمت راست آن بوده و به راحتی می‌توانید فوم شیر را برای نوشیدنی‌ها تهیه کنید. قسمت قرار دادن فنجان قهوه به صورت دستی قابلیت تنظیم ارتفاع را داشته که می‌توانید لیوان‌های بزرگ و فنجان‌ها را به راحتی جلوی آن قرار دهید.

نسپرسوساز نسپرسو Creatista Plus یک رابط کاربری بصری با صفحه نمایش با وضوح بالا ارائه می‌دهد که شما را در تمام جنبه های آماده سازی، تنظیم و نگهداری راهنمایی می‌کند. همچنین دارای طراحی ممتاز با پوششی بسیار براق است. یک پارچ شیر باریستا از جنس استنلس استیل موجود است.

 

نسپرسوساز نسپرسو کریستستا پلاس

 

دیگر امکانات نسپرسوساز نسپرسو Creatista Plus

نسپرسوساز نسپرسو Creatista Plus شما را قادر می‌سازد تا به راحتی قهوه های منحصر به فرد با کیفیت لاته آرت به سبک کافه ای را در آسایش خانه خود ایجاد کنید.به لطف سهولت سیستم نسپرسو و تخصص قهوه همراه با لوله بخار اتوماتیک، می‌توانید به راحتی شیر را به دما و سبک انتخابی برای خلاقیت‌های منحصربه‌فرد لاته آرت و طیف گسترده‌ای از دستور العمل‌های خوشمزه بر پایه شیر بچسبانید.

نسپرسوساز کریستستا پلاس  یک رابط کاربری بصری با صفحه نمایش با وضوح بالا ارائه می دهد که شما را در تمام جنبه های آماده سازی، تنظیم و نگهداری راهنمایی می کند. با نسپرسوساز نسپرسو کریستیتا پلاس، می‌توانید به راحتی شیر را به دما و سبک انتخابی برای خلاقیت‌های منحصر به فرد لاته آرت و طیف گسترده‌ای از دستور العمل‌های خوشمزه بر پایه شیر بچرخانید، از لاته صاف ابریشمی تا کاپوچینوی خامه‌ای.

این نسپرسوساز دارای توان 1260 و فشار بخار 19 بار است که به لطف این قدرت نوشیدنی شما در کمترین زمان ممکن آماده می‌شود. سیستم خاموش شدن خودکار پس از گذشت 9 دقیقه فعال شده و صرفه‌جویی در مصرف برق را به دنبال دارد.

این نسپرسوساز نسپرسو مجهز به مخزن آبی به ظرفیت 1.5 لیتر است که با استفاده از آن می‌توانید نزدیک به 10 فنجان قهوه را تهیه  کنید. سیستم آماده به کار پس از گذشت 30 ثانیه دستگاه را برای تهیه نوشیدنی شما آماده می‌نماید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نسپرسوساز نسپرسو Creatista Plus”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button