چت با مسئول فروش

نسپرسوساز Vertuo next با کف شیر ساز

تومان11.000.000

  • توان: 1200-1500  وات
  • قابلیت استفاده از: کپسول
  • فشار بخار: 19 بار
  • ظرفیت مخزن آب: 1.7 لیتر
  • سینی چکه گیر
  • حالت آماده به کار
  • تکنولوژی سانتریفیوژی برای دم کردن
  • زمان مورد نیاز برای گرم شدن اولیه: 25 ثانیه
  • نوشیدنی‌های قابل تهیه: اسپرسو , لانگو
  • سیستم خاموش شدن خودکار

ناموجود

شناسه محصول: Vertuo next دسته: برچسب: , ,

ارسال رایگان

7 روز ضمانت بازگشت

پرداخت در محل

پاسخگویی 24 ساعته

راه اندازی تماس تصویری

نسپرسوساز vertuo next

بیشتر از هر کاپ دیگری

از بین پنج اندازه قهوه انتخاب کنید. فنجان بزرگ برای اسپرسو: آلتو (414 میلی لیتر)، لیوان (230 میلی لیتر)، گرن لونگو (150 میلی لیتر)، اسپرسو دوبل (80 میلی لیتر)، اسپرسو (40 میلی لیتر)
سیستم دم کردن ساده و راحت با یک لمس
فن‌آوری سانتریفیوژن هر بار یک فنجان عالی قهوه با کیفیت بالا را دم می‌کند

تکنولوژی استخراج سانتریفیژ

نسپرسوساز های Vertuo از فناوری استخراج توسعه‌یافته توسط نسپرسوساز به نام فناوری سانتریفیوژ استفاده می‌کنند. کافی است یک کپسول را وارد کرده و اهرم را ببندید - وقتی فعال می شود، کپسول تا 4000 چرخش در دقیقه می چرخد، قهوه آسیاب شده را با آب ترکیب می کند و کرمی عالی برای لذت بردن از قهوه طولانی مورد علاقه یا اسپرسوی معطر تولید می کند.

تشخیص خودکار ترکیبات

نسپرسوساز Vertuo از یک سیستم استخراج هوشمند استفاده می کند که هر قهوه نسپرسو را تشخیص می دهد. به لطف بارکد روی لبه کپسول، پارامترهای دم کردن بسته به قهوه نسپرسو انتخاب شده توسط دستگاه تنظیم می شود. نیازی به تغییر تنظیمات نیست. این بهترین نتیجه را برای انواع نوشیدنی ارائه می دهد. همه اینها با لمس یک دکمه.

نسپرسوساز vertuo next با کف شیر ساز

نقد نسپرسوساز Vertuo

در یک جمله  دستگاه نسپرسوساز مناسب برای اکثر مردم است. احتمالاً از قبلاً با دستگاه های نسپرسوساز آشنا هستید. قهوه بسیار خوبی را تقریباً بدون سر و صدا درست می کنند، و امروزه تلاش بیشتری برای بازیافت آن کپسول هایدر دست انجام است.

Vertuo زمانی که چند سال پیش ظاهر شد یک پیشرفت قابل توجه برای نسپرسوساز ها بود و امروز Vertuo Next  در اوج است. از کپسول های بزرگتر استفاده می کند تا قهوه ای درست کند که هم بهتر (غلیظ تر) از دستگاه اسپرسوساز باشد. همچنین قادر به تولید نوشیدنی های بزرگتر است که در کشورهای انگلیسی زبان بسیار مهم است. این دستگاه‌ها همچنان مقرون به صرفه هستند، اگرچه دوستداران کاپوچینو و لاته نباید به دنبال نسپرسوساز Vertuo Nexts باشند چون کف شیر ندارد اما شما میتوانید یک کف شیر بخرید.

دستگاه های نسپرسوساز پاد و کپسول به لطف سرعت و راحتی که ارائه می دهند، زندگی عاشقان کافئین را در همه جا متحول کرده اند. مسلماً، حرفه ای ها همیشه استدلال می‌کنند که قهوه‌ای که توسط این ماشین‌های «خط تولید» تولید می‌شود، هرگز به خوبی مواد ساخته‌شده از دانه‌های تازه آسیاب شده نخواهد بود. اما بسیاری از ما زمان کمی برای پودر کردن دانه‌های قهوه داریم، مخصوصاً اول صبح .

 

نسپرسوساز Vertuo Next در واقع یک دستگاه نیست، بلکه مجموعه ای است که توسط برندهای مختلف از جمله Krupsm، Magimix و Delonghi ساخته شده است. همه آنها از نظر عملکردی یکسان هستند، بنابراین انتخاب مورد علاقه خود بر اساس ظاهر بستگی دارد - اگرچه همه آنها به غیر از لوگوهای برند بسیار شبیه به هم هستند.

نسپرسوساز vertuo next با کف شیر ساز

ویژگی های نسپرسوساز Vertuo Next

نسپرسوساز Vertuo Next به نظر می‌رسد که به معنای کسب‌وکار است، اگرچه برای قرار دادن 14 سانتی‌متر عرض، 38 سانتی‌متر عمق و 32 سانتی‌متر ارتفاع به فضای کافی نیاز دارید. وزن آن 4 کیلوگرم است. یک سطل داخلی دستی برای کپسول های قهوه مصرف شده وجود دارد که می تواند 10 کپسول کوچک را در خود جا کند. این خبر خوبی است زیرا به این معنی است که مجبور نیستید همیشه آن را خالی کنید.

با این حال، مهم‌ترین ویژگی‌ها و نکات اصلی قابل توجه، توانایی آن در تولید پنج اندازه مختلف نوشیدنی است. اینها شامل اسپرسو 40 میلی لیتری، اسپرسو دوبل 80 میلی لیتری و گرن لونگو 150 میلی لیتری است. تکمیل این مجموعه، یک لیوان با حجم 230 میلی‌لیتر به همراه لیوان قدرتمند آلتو، با حجم 414 میلی‌لیتر بسیار مهم است. پد های قهوه Vertuo نیز تا 15 گرم قهوه در خود دارند، که از نظر تئوری به این معنی است که دم نوش قوی تری خواهید داشت.

مهترین ویژگی که ما تحت تاثیر قرار داد مخزن آب 1.1 لیتری این نسپرسوساز است، که یکی دیگر از جنبه‌های منفی نسپرسوساز های کوچک‌تر است که در صورت نیاز به شارژ مداوم می‌تواند آزاردهنده شود. با این حال، چیزی که ممکن است برای برخی مشکل ساز باشد، عدم وجود هر نوع مخزن شیر برای کف شیر درست کردن است، که می تواند نسپرسوساز Vertuo Next را در مضیقه قرار دهد، اگر این یک نیاز ضروری برای شما باشد، قبلتر گفته شد با خرید یک کف شیر ساز این مشکل نیز برطرف می شود.

نسپرسوساز vertuo next

عملکرد نسپرسوساز VERTUO next

نسپرسوساز Vertuo Next کار را سریع و بدون دردسر انجام می‌دهد و دم‌کرده‌ها به اندازه کافی قوی هستند. تولید اولین قهوه شما مانند هر نوشیدنی دیگر وقتی دستگاه تازه دارید خوش طعم نیست. اهرم را باز کنید، کپسول انتخابی خود را داخل آن قرار دهید، اهرم را ببندید و همه چیز آماده است. بهتر از آن، نسپرسوساز Vertuo Next تنها 5 ثانیه طول می کشد تا به دمای عملیاتی برسد.

ما روشی را دوست داریم که نسپرسوساز Vertuo Next بارکد روی کپسول را می خواند، به این معنی که دستگاه همه چیز را درست می کند و نوشیدنی شما را همانطور که باید درست شود، تولید می کند.

 

 آیا نسپرسوساز NESPRESSO VERTUO NEXT خوب است؟

نسپرسوساز Vertuo Next احتمالا بهترین دستگاه نسپرسویی است که می توانید بخرید. این دستگاه از توانایی‌های دستگاه‌های نسپرسو اصلی استفاده می‌کند و طیف وسیع‌تری از نوشیدنی‌ها، از جمله نوشیدنی‌هایی با اندازه لیوان‌های بیشتر را درست می کند.

به یاد داشته باشید که اگرچه به کپسول های اختصاصی نیاز دارد، اما طیف گزینه های نوشیدنی و انواع قهوه بیشتر مردم را راضی نگه دارد.

مطمئناً ارزش خرید دارد. دوستداران کاپوچینو البته باید در هنگام خرید دستگاه به کف شیرساز نیز توجه کنند.

 

نسپرسوساز دلونگی و ایرانوکالا

نسپرسوساز ها  از نظر کارایی و مشخصات بسیار متنوع اند و انتخاب بین این تنوع کاری است پیچیده. نسپرسوساز ها به دلیل تهیه نوشیدنی‌های مختلف طرفداران بیشتری نسبت به دیگر محصولات مشابه دارند. تمام سعی ما در ایرانوکالا بر این است که با معرفی بهترین اسپرسوسازهای روز دنیا شما را در خریدتان یاری نماییم و رضایت را به شما هدیه کنیم.

دلونگی یکی از کمپانی‌های ایتالیایی در زمینه وسایل خانگی است که قدرمتی بیش از 100 سال دارد و به جرات می‌توان گفت از بهترین‌های جهان می‌باشد. یکی از محصولات این کمپانی خوشنام این نسپرسوساز بوده که از نظر کارایی و البته مشخصات یکی از بی‌نظیرترین نسپرسوساز هایی است که تا به امروز عرضه شده است.

تلاش ما در ایرانوکالا این است که مشخصات کامل محصول را بدونه کم و کاست در اختیار مشتری قرار دهیم. مشتریان محترم با مطالعه این قسمت می توانند اطلاعات بسیار مهمی را دربار اسپرسوساز خود بدست اورند.

 

 

توضیحات تکمیلی

فشار

تعداد کپسول

تولید کف شیر

جنس بدنه

مخزن آب

مخزن شیر

منو و دکمه

نوع اسپرسوساز

رنگ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نسپرسوساز Vertuo next با کف شیر ساز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button