چت با مسئول فروش

نسپرسوساز کروپس دولچه گوستو Esperta مدل KP3108

Original price was: تومان12.000.000.Current price is: تومان0.

  • توان: 1600 وات
  • قابلیت استفاده از: کپسول
  • فشار بخار: 15 بار
  • ظرفیت مخزن آب:  1.4  لیتر
  • سینی چکه گیر
  • حالت آماده به کار
  • دارای 2 دکمه قابل برنامه‌ریزی برای آماده‌سازی اسپرسو و Lungo
  • زمان مورد نیاز برای گرم شدن اولیه: 25 ثانیه
  • نوشیدنی‌های قابل تهیه: اسپرسو , لانگو
  • سیستم خاموش شدن خودکار

ناموجود

ارسال رایگان

7 روز ضمانت بازگشت

پرداخت در محل

پاسخگویی 24 ساعته

راه اندازی تماس تصویری

دولچه گوستو اسپرتا

به نظر می رسد کروپس عاشق بازی با طراحی قهوه سازهای دولچه گوستو است و بار دیگر یک دستگاه کاملا منحصر به فرد ارائه شده است. دستگاه نسپرسوساز دولچه گوستو Esperta دارای طراحی گرد است که شبیه مدلی از منظومه شمسی است و فنجان، استخراج کننده و مخزن سیارات مختلف را تشکیل می‌دهند. این برند به نوبه خود اعلام کرد که برای ایجاد این طرح بسیار خاص از شکل یک دستگاه الهام گرفته شده است.

اما طراحی تنها معیاری نیست که باید قبل از خرید نسپرسوساز در نظر گرفت، در اینجا یک ارائه کامل‌تر وجود دارد که به شما کمک می‌کند تشخیص دهید که آیا این دستگاه برای شما مناسب است یا خیر.

نسپرسوساز کروپس دولچه گوستو Esperta مدل KRUPS KP3108 دستگاهی با امکانات مختلف بوده که آن را یکی از مطرح‌ترین نسپرسوساز کرده است. این دستگاه دارای توان 1600 وات و فشار بخار 15 بار است و قدرت آن موجب می‌شود در کمترین زمان نوشیدنی خود را تهیه نمایید. مخزن آب این نسپرسوساز 1.4 لیتر بوده که امکان تهیه تعداد بالایی نوشیدنی را به شما می‌دهد. این دستگاه همچنین دارای ویژگی Eco mode است که پس از 5 دقیقه عدم فعالیت، به طور خودکار دستگاه را خاموش می‌کند. با سیستم فشار بالا تا 15 بار Esperta، مشتریان همچنین می‌توانند از بیش از 20 کپسول خلاقیت با کیفیت بالا انتخاب کنند و از یک قهوه حرفه ای با کرمی غلیظ و مخملی لذت ببرند.

سیستم قطره ای ویژه این دولچه گوستو که هنگام برداشتن فنجان از چکیدن قهوه جلوگیری می کند. عملکرد عملی رسوب زدایی، نگهداری از قهوه ساز را آسان تر می کند.

 

نسپرسوساز کروپس دولچه گوستو KP310831

ویژگی‌های ظاهری

به نظر می رسد کروپس عاشق بازی با طراحی قهوه سازهای دولچه گوستو است و بار دیگر یک دستگاه کاملا منحصر به فرد ارائه شده است. دستگاه نسپرسوساز Dolce Gusto Esperta دارای طراحی گرد است که شبیه مدلی از منظومه شمسی است و فنجان، استخراج کننده و مخزن سیارات مختلف را تشکیل می‌دهند. این برند به نوبه خود اعلام کرد که برای ایجاد این طرح بسیار خاص از شکل یک دستگاه الهام گرفته شده است. نسپرسوساز کروپس Esperta KRUPS KP3108 دارای بدنه‌ای مشکی و خاکستری بوده که زیبایی آن را خیره‌کننده کرده است.

از نظر فنی نسپرسوساز کپسولی Esperta یک دستگاه اتوماتیک است. با زدن یک دکمه می توان آب گرم را جاری کرد و نوشیدنی آماده است. در جزئیات، علاقه این دستگاه این است که بتواند هر نوشیدنی را مطابق با طعم آن تنظیم کند، بنابراین ممکن است از آن لذت ببرید. توصیف طراحی این نسپرسوساز با کپسول های مشکی سخت است و برای آن هیچ چیز بهتر از یک عکس نیست. با وجود این فرمت منحصر به فرد، نسبتا جمع و جور است.

مخزن یک حباب شفاف بزرگ است ظرفیت آن 1.4 لیتر است که بسیار راحت است زیرا دستگاه فقط یک فنجان در یک زمان آماده می کند. قابل جابجایی است و استفاده از آن با دو دست بسیار توصیه می‌شود. جا لیوانی که تخته تخلیه را نیز می‌سازد قابل تنظیم است، می‌توان آن را تا حد امکان نزدیک به دهانه قرار داد تا پاشش صورت نگیرد.

نسپرسوساز کروپس دولچه گوستو KP310831

ویژگی‌های نسپرسوساز کروپس دولچه گوستو Esperta KRUPS KP3108

نسپرسوساز کروپس Esperta KRUPS KP3108 دستگاهی اتوماتیک بوده که متصل به صورت واقعی و کاربردی است. شما باید اپلیکیشن رایگان Nescafé Dolce Gusto را نصب کنید که سپس از طریق بلوتوث به دستگاه متصل می‌شود. این واقعا کامل است و به شما امکان می‌دهد تهیه نوشیدنی های خود را مدیریت کنید.

دولچه گوستو یکی از دستگاه های اتوماتیک از کامل ترین دستگاه های Dolce Gusto نیز می‌باشد. دستگاه حتی پس از 5 دقیقه عدم فعالیت به حالت آماده به کار می رود. در تنظیمات، می‌توانید بین سه روش آماده سازی ، چهار درجه حرارت و طول هشت فنجان انتخاب کنید. در سطح تعمیر و نگهداری، برنامه ریزی برای رسوب زدایی به طور منظم ضروری است. برای کمک به شما، یک روشن بین به شما می گوید که زمان انجام این کار چه زمانی است.

با کمک نسپرسوساز کروپس شما می‌توانید از بین سه روش آماده سازی کلاسیک، بوت اسپرسو و دم نوش ظریف انتخاب کنید. اگر Espresso Boost قبل از استخراج آب را برای کف بیشتر به داخل کپسول می فرستد، Delicate Brew امکان استخراج قطره ای را فراهم می‌کند.

سپس باید کمیت و دمای آب را انتخاب کنید . با کمک نکاتی که با هر کپسول قهوه ارائه می شود، می توان این کار را انجام داد. این همان جایی است که مزایای برنامه نهفته است. هنگامی که تنظیماتی را پیدا کردید که کاملا مناسب شماست، به سادگی آن را در برنامه ذخیره کنید و دفعه بعد دقیقا همان را خواهید یافت.

پیش گرمایش به ویژه کوتاه است، کمتر از 40 ثانیه. و اگر به سطح آب باقیمانده توجه نکرده اید، وحشت نکنید. دستگاه مکث می کند، LED شروع به چشمک زدن می‌کند. سپس مخزن باید پر شود. دستگاه روشن می شود تا از جایی که کار را متوقف کرده است ادامه دهد. کپسول دولچه گوستو در جای خود گم نمی شود و طعم نوشیدنی همانطور که در ابتدا در نظر گرفته شده بود می شود.

با نسپرسوساز کروپس دولچه گوستو Esperta KRUPS KP3108  می‌توانید حدود سی نوشیدنی سرد یا گرم مختلف تهیه کنید. البته قهوه های مختلف زیادی وجود دارد، اما این شامل چای و نوشیدنی های لذیذ نیز می‌شود. بنابراین می توان یک شکلات Nesquik، یک Chocochino کاراملی، یک Nestea، یک Chai Latte و غیره داشت.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نسپرسوساز کروپس دولچه گوستو Esperta مدل KP3108”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button